سوماروگا این پیشنهاد را در چارچوب تلاش‌هایش برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف انرژی و سوخت در زمستان سال جاری و جلوگیری از کمبود سوخت و قطعی برق در این کشور مطرح کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از پساب مورد نیاز برای صنعت و کشاورزی یکی از اولویت‌های استان است، گفت: در زمینه تامین پساب مورد نیاز استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.
محققان نشان دادند که آنتی‌بادی‌های موجود در بدن آلپاکا (یک نوع لاما) می‌تواند برای مقابله با سرطان استفاده شود.
متخصص پوست و مو گفت: راه حل درمانی موخوره، پرهیز از عوامل آسیب رسان و استفاده از ماسک و روغن‌های طبیعی در داخل حمام و پس ار شستشوی موهاست.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به اینکه ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه اربعین، مسائل ما را حل می‌کند، گفت: در این ایام از نرم افزارهای فناورانه در حوزه حمل ونقل استفاده خواهد شد.
دو روش برای شست‌وشوی نوزاد معمول است؛ شست‌وشو با استفاده از یک اسفنج یا حوله کوچک و شست‌وشوی نوزاد در لگن مخصوص. توجه داشته باشیم مدت زمان استحمام نوزاد نباید بیشتر از پنج تا ده دقیقه به طول بینجامد.
رهبر انقلاب فرموده‌اند: به راه انداختن دسته های عزاداری برای سیدالشهداء و اصحاب او علیهم السلام و شرکت در امثال این مراسم امری بسیار پسندیده و مطلوب است و از بزرگترین اعمالی است که انسان را به خداوند نزدیک می کند، ولی باید از هر عملی که باعث اذیّت دیگران شود و یا فی نفسه از نظر شرعی حرام باشد، پرهیز شود.
طالبان: لوازم داخل آرایشگاه‌های زنانه حرام است چون وضو را باطل می‌کند/ برای همین آنها را بستیم! طالبان: لوازم داخل آرایشگاه‌های زنانه حرام است چون وضو را باطل می‌کند/ برای همین آنها را بستیم! مولوی عبدالرحمن، رییس امر به معروف و نهی از منکر هرات مسائل شرعی را دلیل بستن آرایشگاه های زنانه معرفی کرد. به گزارش خبرآنلاین عبدالرحمن یک فایل ویدیویی گفت: در آرایشگاه های زنانه از برخی مواد استفاده می شود که مانع جذب آب می شوند و به همین دلیل امکان وضو، غسل و طهارت امکان پذیر نبوده و بنابراین نماز نیز صحیح نیست. عبدالرحمن افزود: استفاده از این لوازم که نماز را باطل می کند حرام است. وی تصریح کرد: در مورد این مسائل با زنان آرایشگر صحبت بود اما فایده ای نداشت و طبق دستور رهبر طالبان مجبور به بستن آرایشگاه ها شدیم.
بعد از هر بار حمام کردن، نباید مو‌ها را به حال خود رها کنید تا در هوای آزاد خشک شود. بلکه با استفاده از سشوار و یک برس باید اقدام به خشک کردن آن نمایید. زیرا باقی ماندن آب بر روی مو‌ها موجب از بین رفتن اثر کراتینه خواهد شد. بعد از هر بار حمام رفتن مو‌های خود را با استفاده از باد ملایم سشوار و برس کشی خشک نمایید.
حمام جایی است که معمولا آن را با تمیزی مرتبط می‌دانیم. مطمئناً اگر قارچ و کپک در حمامتان کشف کنید متعجب و ناراحت و پریشان می‌شوید. قابل‌درک است که بخواهید این کپک‌ها را فوراً از بین ببرید؛ اما لازم است پیش از آن چیز‌هایی را بدانید. ضمناً کپک در قسمت‌های مختلف حمام به یک شیوه پاک‌سازی نمی‌شود و همچنین استفاده از برخی از مواد و محصولات از بین برنده‌ی قارچ و کپک در واقع می‌تواند شرایط را بدتر کند.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به استفاده از پهپادها برای ترور نیروهای مقاومت فلسطین هشدار داد.
مقامات نظامی صهیونیست گفتند که عملیات تله و کمین نیروهای مقاومت که مملو از مواد منفجره بود، غافلگیر کننده و بسیار شبیه بمب‌های استفاده شده در جنوب لبنان توسط حزب‌الله و غزه توسط حماس بود.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تاکید بر اینکه یخ‌زدایی گوشت و مرغ در دمای یخچال ایمن‌ترین روش است، گفت: افرادی که وقت کمتری در اختیار دارند می‌توانند از وان یا حمام آب سرد یا برنامه برفک‌زدایی مایکروویو خود استفاده کنند.
شهبازی نحوه استفاده از گرمابه‌های عمومی را اینطور روایت می‌کند: «آن روزگار در تمامی شهر‌های ایران از جمله تهران حمام عمومی وجود داشت و اهالی محل به نوبت جنسیت از حمام عمومی استفاده می‌کردند. سحرگاهان قبل از طلوع آفتاب تا ساعت هشت صبح حمام به مردان اختصاص داشت و در طول روز، حمام در اختیار زنان بود. آماده کردن حمام در فصل زمستان به‌دلیل افزایش مصرف سوخت‌های مرسوم کار دشواری بود و اغلب مردم از اواخر پاییز تا شب عید رنگ حمام را نمی‌دیدند.»
ترقی کفت: پس ضمن اینکه ما حرام شرعی و عرفی به لحاظ فرهنگی در جامعه داریم این مسئله بی‌حجابی به حرام سیاسی هم تبدیل می‌شود. چون در واقع دشمن می‌خواهد از این ابزار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی استفاده کند و در آن هدف دشمنی نهفته است.
روغن زیتون می‌تواند جایگزین بسیاری از روغن‌ها و کرم‌های بدن شود. کایلی جنر قبلا ادعا کرده بود که یکی از طرفداران پروپاقرص روغن زیتون است. او می‌گوید که پس از حمام از روغن زیتون برای آبرسانی به پوست خود استفاده می‌کند.
اتو می‌گوید: «دوشی که ما استفاده می‌کردیم باعث نشت آب در کاشی‌ها شده بود و چون احتمال می‌دادیم عایق رطوبتی در زیر کاشی‌ها وجود نداشته باشد، تصمیم گرفتیم دیوار را از نو بسازیم.»
آیا می‌توان امیدوار بود که در نشست آتی شورای حکام فشار‌های سیاسی علیه ایران پایان یابد؟ رافائل گروسی با اشاره به اینکه برای پاسخ به این پرسش باید گوی بلورین داشته باشم، گفت: «طبیعی است کشور‌های مختلف با انگیزه‌های مختلف سعی می‌کنند از نفوذ خودشان برای تاثیرگذاری استفاده کنند. این نشان می‌دهد چقدر ضروری است ایران و آژانس با هم ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند و هر چقدر این همکاری با آژانس بیشتر شود آن وقت کشور‌های دیگر نمی‌توانند تاثیرگذاری داشته و فشار وارد کنند.»
اگر جایی وجود داشت که تمیز کردن منظم (یک بار در هفته، یک بار در در میان، بسته به استفاده از آن) زندگی شما را بهتر می‌کرد، حمام است. اگر در تمیز کردن آن تعلل و صبر کنید، به یک کار منزجر کننده تبدیل می‌شود.
شریف با بیان اینکه در تبیین دستاورد‌های انقلاب و معرفی دشمنان انقلاب و همچنین رفع مشکلات مردم نواقصی داشته‌ایم، گفت: برخی سوال می‌کنند که کشور با این همه قدرت چرا اغتشاشات را سریع جمع نکرد باید به آن‌ها بگوییم که هدف دشمن این است که درگیری شدید در کشور به وجود آید و حمام خون راه بیفتد و این خواسته استکبار است که حکومت از قدرتش برای سرکوب استفاده کند، ولی ایران در این زمینه آگاهانه عمل کرده و خواهد کرد.
در بیانیه مشترک آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان آمده: ما امیدواریم ایران از این فرصت برای همکاری مبتنی بر حسن نیت با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جهت فیصله دادن این مسائل حل‌نشده استفاده کند، به گونه‌ای که انجام هیچ اقدام دیگر از سوی شورا در خصوص این مسائل لازم نباشد
یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس از کشورهای عربی خواست برای توقف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی وارد عمل شده و از تمام راهکارها جهت توقف جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین استفاده کنند.
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از ضعف جهان عرب برای سلطه بر شهر قدس اشغالی و مسجدالاقصی سوء استفاده می کند.
تیم ملی امید ژیمناستیک ایران خود را برای مسابقات مرسین ترکیه آماده می‌کند و قرار است در مسابقات جهانی آتی از بین اعضای همین تیم ملی امید برگزیده و استفاده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ