وزیر ورزش درباره دخالت سازمان خصوصی‌سازی برای تغییر هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: پیشنهاد ما این است که تا ۳۰ خرداد ماه صبر کنند و تغییرات بعد از این تاریخ انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مدیرعاملی استقلال تاکید کرد که امیر قلعه‌نویی دخالتی در انتخاب سرمربی تیم نداشته است.
بازیکن استقلال با بیان اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته این تیم اشتباهاتی داشت، به پیشنهاداتش از عربستان، قطر و تیم فرهاد مجیدی اشاره کرد و گفت: پول انتقالم به امارات ناپدید شد!
رئیس جمهور اوکراین به گزارش‌ها درباره دخالت نیروهای این کشور در خرابکاری خط لوله گاز روسیه واکنش نشان داده و گفته است که این حادثه کار نیروهای اوکراینی نبوده است.
عباس عبدی نوشت: نمی‌دانم که دخالت در بازار ارز فردایی جزو اختیارات بانک مرکزی بوده یا خیر. اگر جزو اختیارات آنان بوده، طبعا حکم صادره باید نقض شود. ولی فرض می‌کنیم که این تصمیم در صلاحیت مقامات بانک نبوده است و مرتکب تخلف یا جرم شده باشند. در این صورت این پرسش مهم مطرح می‌شود که آیا این اقدام فقط از طرف آقای سیف و معاونش رخ داده یا پیش و پس از آن‌ها هم وجود داشته است؟
سخنگوی دولت گفت: امنیت و اقتصاد غرب آسیا را ملت‌ها و دولت‌های غرب آسیا می‌سازند، بدون دخالت خارجی.
مقامات آمریکایی در تداوم مداخله جویی در امور داخلی ایران، این بار موضوع مسمومیت دانش‌آموزان دختر را مستمسکی برای دور جدید دخالت در امور ایران به بهانه حمایت از دختران ایرانی یافته‌اند و با ابراز نگرانی، خواستار تحقیقات در این زمینه شده‌اند.
مدیر رسانه‌ای هوادار، پس از بازی با مس رفسنجان مصاحبه تندی انجام داد.
کدخدایی گفت: دعوت از وابستگان رژیم سابق توسط مقامات آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ، مصداق بارز دخالت آشکار در امور داخلی کشورها است.
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای جدید به حواشی پیرامون بازی این تیم با مس کرمان واکنش نشان داد.
کنعانی گفت کشورهایی که به صورت آشکار و در قالب معاملات نظامی از طریق فروش سلاح و کمک های اطلاعاتی به کشورهای متجاوز به یمن و کمک به محاصره ضد انسانی علیه مردم این کشور دخالت و مسئولیت مستقیم دارند، در جایگاهی نیستند که به دیگران اتهام بزنند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دخالت غربی‌ها در موضوعات داخلی و فرستادن جاسوس دوتابعیتی به ایران برای دریافت اطلاعات حساس، گفت: اقدام اروپایی‌ها خلاف حقوق بین‌الملل است لذا ادعاهای کشور‌های اروپایی بی مبنا است.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی در واکنش به اتفاقات اخیر پیرامون تیم اسلحه سابر، هرگونه اختلاف نظر ودخالت فنی را رد کرد و گفت: با همفکری سرمربی تصمیم نهایی اتخاذ می شود.
وزیر ورزش می‌گوید به دنبال دخالت در امور فنی فدراسیون‌ها نیست اما نقش مشاور را ایفا می‌کند.
امیرعبداللهیان تصریح کرد: این کشورها باید بدانند ایران مقتدر، متعهد به حقوق بشر بوده اما اجازه دخالت هیچ کشوری در امور داخلی خود را نمی‌دهد.
زلنسکی پیشتر گفته بود که بدون شک کی یف در حادثه اصابت دو موشک به خاک و جان باختن دو نفر در پی آن دست نداشته است.
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در واکنش به دیدار رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضدایرانی و همراهان وی در حاشیه مجمع صلح پاریس، گفت: این اقدام دخالت قطعی در امور ایران است.
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در واکنش به دیدار رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضد ایرانی و همراهان وی در حاشیه مجمع صلح پاریس، گفت: این اقدام دخالت قطعی در امور ایران است.
نماینده مردم بوکان گفت: محتوای بیانیه ۲۲۷ نماینده خارج از وظایف نمایندگان مجلس و دخالت در کار قوه دیگری بود.
«فیصل بن فرحان» - وزیر خارجه عربستان - در گفتگو با شبکه العربیه در پاسخ به پرسشی در خصوص اعتراضات اخیر در ایران گفت: سیاست ثابت ما عدم دخالت در امور داخلی دیگر کشور‌ها است و نمی‌خواهد در این خصوص اظهارنظر کند.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی از وزارت خارجه خواست واکنش قاطعی به کشورهای خارجی که در امور داخلی ایران دخالت می‌کنند، دهد.
ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی این اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری و نسبت دادن اقدامات ادعایی مطرح شده علیه آنان به دولت و نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران را، قویا محکوم کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال هرگونه مداخله مجلس یا دولت در امور فدراسیون فوتبال را رد کرد و از بازیکنان تیم ملی خواست به مسائلی که به آنها مربوط نیست دخالت نکنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل هولناک مرد جوان در شمال تهران/ سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از ۶ منزل در شمال تهران/ سرگذشت شرور ۱۶ ساله!/ کلاهبرداری با تقلید صدای خانم دکتر!/ کامیون حامل ۱۰۰ کیسه آرد قاچاق توقیف شد/ دار مجازات عاقبت جنایت با چراغ خاموش/ حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس/ ماجرای قاچاق سوخت به خارج از کشور!
واکنش به دخالت وزیر ورزش در امور فنی تیم ملی!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ