معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: معرفی وزیر بازرگانی منوط به موافقت مجلس با تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکیل وزارت بازرگانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت در خصوص استعفای وزیر ورزش و جوانان گفت: استعفای سید حمید سجادی چند روزی است که تقدیم رئیس جمهور شده، اما هنوز رئیسی تصمیم گیری نهایی در این باره نداشته است.
صحرایی که به سفر حج رفته بود روز گذشته پس از چند هفته در هیئت دولت حاضر شد.
رضا مراد صحرایی، وزیر تازه رسیده آموزش و پرورش در روزهای پرتلاطم این وزارتخانه به سفر حج رفت و امروز پس از چند هفته در هیئت دولت حاضر شد. تصویر خبرگزاری فارس از این وزیر پرحاشیه، در فضای مجازی پربازدید شد.
امام جمعه اردبیل نوشت: کار‌ها در سطح بین المللی بسیار خوب پیش می‌رود، اما چند وزیر ضعیف در داخل کشور دستاورد‌های عظیم را بر باد می‌دهند انتظار از دولت محترم و مجلس عنایت جدی به مشکلات معیشتی است.
خدامراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش که چند روزی است از مجلس رای اعتماد گرفته در اولین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران پاسخ عجیبی درباره یک سوال حاشیه‌ای داد.
در روز‌های اخیر هم زمان با یک سالگی جراحی اقتصادی دولت سیزدهم با عنوان مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، وزیر رفاه و معاون رئیس جمهور، از افزایش مبلغ یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۸۰ هزار تومان با یک شرط خبر داده اند..
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: اکنون وزیر کشاورزی، صنایع و معادن و بازرگانی معرفی خواهند شد البته این به شرطی است که مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کند تا به جای وزیر صنعت، معدن و تجارت، دو وزیر با عنوان وزیر صنایع و معادن و وزیر بازرگانی به مجلس پیشنهاد شوند.
رسانه‌های افغانستان از حمله راکتی به فرودگاه کابل حین حضور وزیر خارجه دولت موقت طالبان در این منطقه خبر دادند.
فاطمی امین گفت: در چند روز گذشته هرجا می‌روم به من نگاه سنگین دارند. چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید؟! به اعتماد عمومی و حیثیت مجلس ضربه خورد، فاطمی امین به فساد آلوده نشده است. ضدفسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود آیا این جنگ روانی نیست؟ چرا موضوعی که به ابتدای سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود به این استیضاح ربط داده می‌شود؟ این روز‌ها تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکایی فاطمی امین، چه چیز من به آمریکا می‌خورد؟!
رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز صبح جلسه‌ای با چند وزیر و بانک عامل برای مترو برگزار شد.
خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: قطعا استیضاح وزرا به هماهنگی این سیاست‌ها کمک نخواهد کرد و این کار صرفاً فرصت را از ما خواهد گرفت و وزارت‌خانه‌ها را چند ماه دچار مشکلات تصمیم‌گیری کند.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
روند تغییر سرمربی تیم ملی ایران احتمالا از اردوی قطر آغاز شد. زمانی‌که وزیر ورزش جلسه‌ای را با چند تن از بازیکنان تیم ترتیب داد.
وزیر آموزش و پرورش دولت نهم گفت: دولت سیزدهم به مسائل مربوط به فرهنگیان و رتبه‌بندی معلمان که چند سالی به تأخیر افتاده بود، اعتبار خوبی را اختصاص داد و اعتماد فرهنگیان را برگرداند.
زارع‌پور خاطرنشان کرد: برای تحقق کامل این طرح ملی، همه دستگاه‌های مرتبط باید پای کار بیایند. وزارت ارتباطات هم به عنوان متولی موضوع، هماهنگ‌کننده بین سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط، استانداران و فرمانداران در سراسر کشور خواهد بود.
ساخت چهار میلیون مسکن در دولت سیزدهم نیازمند حمایت مالی نظام بانکی است. موضوعی که در قانون جهش تولید مسکن نیز دیده شده است، اما از سال گذشته تا به امروز، بانک‌ها همکاری موثری نداشته اند. این در حالی است که در مجموع سال گذشته و امسال، بایستی بیش از ۷۰۰ همت تسهیلات برای این بخش پرداخت می‌شد.
۲ شرکت خودرویی سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواندند. این مجامع چه زمانی و به چه منظوری برگزار خواهد شد؟
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان غالبا آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.
اوایل هفته جاری میزان افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی با تاخیری سه ماهه اعلام شد، با این تفاوت که با وجود قانونی مشخص درباره نحوه افزايش مستمری، دولت قائم به اختيار مجری‌گری خود تصميم گرفت. این اقدام دولت اعتراض بازنشستگان را در پی داشت؛ اعتراضاتی که از ابتدای سال و به دنبال تاخير چند روزه و سكوت دولت درباره علت واريز نشدن مستمری فروردين ماه، در تمام استان‌ها آغاز شده بود.
نماینده مردم تهران در مجلس ضمن اشاره به اینکه تغییرات در دولت عین تقویت دولت است، گفت: به نظرم دو یا سه وزیر دیگر پیشگام شده و با استعفای خود کاری کنند که زحمت دولت و مجلس کمتر شود.
ماجرای رتبه بندی معلمان در نوع خود، مدالی زرین در شیوه تصمیم گیری مسئولان بود، اما متاسفانه در اجرا متوقف شد. دولتیان بدانند، هر ریالی که خرج آموزش و پرورش بشود، چندین و چند برابر در فرهنگ و اقتصاد، بهداشت و درمان و حتی امنیت صرفه جویی خواهد شد و به جیب دولت برمی‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ