اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی درباره نزدیک شدن زمان جنگ احتمالی با حزب‌الله لبنان هشدار دادند.
اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بعد از دربی انتخاب و معرفی خواهند شد.
توتو وولف، رئیس تیم مرسدس درباره جدایی احتمالی لوئیس همیلتون به دنبال شروع ضعیفش در بحرین گفت: خیلی آسان است که یک راننده را رها کنید و سپس تسلیم شوید. ما این کار را نمی‌کنیم. ما باید بیشتر از هر زمان دیگری به این کار فکر کنیم و به هر دو راننده خود ماشینی بدهیم که بتوانند با آن رقابت کنند.
زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور مشخص شد.
نیکزاد درباره مدت زمان بازسازی واحد‌های تخریب شده اظهار کرد: نوسازی واحد‌های روستایی که عموما یک طبقه هستند است حدود شش ماه زمان می‌برد؛ بنابراین با دریافت تسهیلات و وام بلاعوض به دست متقاضیان انتظار داریم تا پایان شهریورماه سال آینده فرآیند نوسازی واحد‌های روستایی به اتمام برسد.
اوکراین زمان تصمیم‌گیری برای تحریم احتمالی المپیک 2024 در پاریس را تعیین کرد.
الویس کامسوبا یکی از خریدهای خارجی سپاهان به شمار می‌رود که انتظارات زیادی از او وجود دارد.
محققان با امید اینکه پیامی از بیگانگان پیدا کنند، امواج رادویی کیهان را اسکن می‌کنند. از آنجایی که کهکشان بسیار وسیع است، یک سوال کلیدی برای دانشمندان این است که دقیقا کجا به دنبال تماس با بیگانگان بگردند.
فدراسیون اسکواش در حالی در آستانه زمان جدید انتخاباتش قرار دارد که فهرست متقاضیان تایید شده ریاست شرایط صد درصد قرص و محکمی ندارد طوریکه ۲ دو نفر در فهرست هستند و ۲ نفر در انتظار ورود به آن!
فدراسیون اسکواش در حالی در آستانه زمان جدید انتخاباتش قرار دارد که فهرست متقاضیان تایید شده ریاست شرایط صد درصد قرص و محکمی ندارد طوریکه ۲ دو نفر در فهرست هستند و ۲ نفر در انتظار ورود به آن!
اکبری با تاکید بر این که دیگر امکان بازگرداندن توله‌ها به طبیعت وجود ندارد، گفت: دو توله یوز ماده تا کنون دو بار به طبیعت معرفی شده‌اند، اما با توجه به این که مادر در هر دو مرتبه برای پیدا کردن توله‌ها به محل نیامده است و خود توله‌ها نیز مدت زمان زیادی در کنار انسان حضور داشتند، دیگر امکان بازگرداندن آن‌ها به طبیعت وجود ندارد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: فناوری‌هایی در حوزه نظامی داریم که هیچ‌کسی از آن‌ها خبر ندارد و آمریکایی‌ها زمانی متوجه آن می‌شوند که ما آن‌ها را به کار ببریم.
رئیس فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) زمان و مکان احتمالی مسابقه کسب عنوان قهرمان جهان را اعلام کرد.
احتمال دارد، استقلال در زمان برگزاری جام جهانی اردوی تدارکاتی در خارج از کشور برگزار کند و چند بازی دوستانه هم با تیم‌های خارجی انجام دهد.
به گفته خداداد افشاریان احتمالا از هفته های پایانی نیم فصل دوم لیگ برتر، در برخی ورزشگاهها VAR خواهیم داشت.
زمینه برای بخشش سیاوش یزدانی از سوی ریکاردو ساپینتو مهیا شده است.
کشور‌های غربی در حال در نظر گرفتن سناریو‌های محتمل انتخابی از سوی "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه در مورد جنگ اوکراین هستند: از تسریع کشتار غیر نظامیان در اوکراین گرفته تا خرابکاری در اروپا و طرح‌های مسکو برای صبر کردن و خرید زمان.
شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به «تپسی» به عنوان نخستین استارت آپ، سه شنبه ۲۴ خردادماه وارد بازار دوم فرابورس شد و پس از عرضه متوقف گردید. زمزمه بازگشایی این نماد شنیده می شود. این نماد چه زمانی بازگشایی می شود؟
در حالت ایده‌آل افراد باید بین اواسط سپتامبر (۱۰ شهریور تا هشت مهر ماه) تا اواسط اکتبر (۹ مهر تا ۹ آبان ماه) واکسینه شوند، اما دریافت واکسن حداکثر تا پایان اکتبر همچنان می‌تواند محافظت در برابر ویروس را تضمین کند. تزریق واکسن تقویت‌کننده به تقویت سطح ایمنی قبل از افزایش احتمالی عفونت‌ها در زمستان کمک می‌کند.
فران تورس شایعات جدایی احتمالی خود از بارسلونا را رد کرد و گفت که با گذشت زمان، توانایی‌های خود را اثبات خواهد کرد.
در زمان برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو ویدئوی در شبکه اجتماعی در ارتباط با طراحی یک قطعه خودرو پروتوتایپ یا نمونه اولیه خودرو جدید آریا سایپا منتشر شد، این در حالی است که شخص منتشر کننده ویدیو احتمالا هیچ اطلاعاتی در خصوص موضوع ، هدف برگزاری و نوع خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه ندارد و یا تنها به دنبال سیاه نمایی از تولیدات و دستاوردهای مهندسان داخلی است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه بعید میدانم اسرائیل بخواهد در این مقطع کاری انجام دهد، گفت: احتمالا احیای برجام ظرف مدت یک هفته تا ده روز اتفاق می‌افتد.
سفارت ایران در بلغارستان اعلام کرده است: «ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از این طریق صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده‌های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهر‌های بلغارستان وجود ندارد. همچنین حسب مقررات موجود الزامی است کلیه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل گذرنامه‌های خود را تحویل هتل دهند، در زمان مدت اقامت، گذرنامه‌ها نزد هتل باقی می‌ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور، گذرنامه‌ها تحویل مسافران محترم می‌شود».
یک کارشناس اقتصادی معتقد است: اقتصاد رفتاری با کالابرگ موافق‌تر است، اما از نگاه اقتصاد خرد، تجربه نشان داده است هرگونه مداخله از این جنس یعنی کالابرگ یا مداخله قیمتی کارآیی ندارد و به شدت رد می‌شود. منظور از مداخله قیمتی همان قیمت گذاری دستوری است که کاهش رفاه حاصل از این نوع رفتار بسیار زیاد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ