معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان طی جلسه ای با حضور اعضاء هیأت مدیره، معاونین و مدیران شرکت منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه کارگروه توسعه نیروگاه های اتمی کشور ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر برنامه ریزی برای تامین ۲۰ هزار مگاوات برق هسته ای تا افق ۱۴۲۰ تاکید شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی امشب یا فردا شب اعلام می شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه ازمون استخدامی آموزگار ابتدایی امشب اعلام می شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت شرکت برق حرارتی گفت: ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور با اتصال واحدهای جدید به بیش از ۷۴ هزار مگاوات رسیده است.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق اسفند ماه به صورت علی الحساب امروز واریز خواهد شد.
معاون توسعه، راهوری و برنامه ریزی سازمان فضایی ایران سند سیاست‌ها و برنامه‌های کلان بخش فضایی کشور در بازه زمانی ۱۲ اقدام کلان پیش بینی شده برای اجرایی شدن این سند را تشریح کرد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از روزی که معلمان رتبه خود را در سامانه مشاهده کنند ۱۰ روز فرصت دارند تا اگر اعتراضی داشتند آن را به ثبت برسانند.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ساعت ۲۴ امشب است و دیگر تمدید نمی‌شود.
معاون برنامه ریزی و مدیریت توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مجلس هیچ تغییر مثبت، رو به جلو و تحولی را در حوزه آموزش و پرورش اعمال نکرد.
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تسهیلات گردشگری دریایی به دلیل میان حوزه ای بودن داده نمی شود که نابودی این صنعت را به مرور همراه خواهد داشت.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برای مطالعه بیشتر داوطلبان و چالش‌های تعطیلی مراکز آموزشی در ایام پایان سال، آزمون به هشتم اردیبهشت سال آینده موکول شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۲۶ اسفند سال جاری خبر داد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی مانند سایر بخش‌های وزارت آموزش و پرورش به لحاظ مالی در مضیقه است.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: متاسفانه سرانه پرورشی هر دانش آموز به اندازه یک حبه قند است.
مشهد ـ معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به صاحبان ۲۲۳ طرح و کسب و کار خانگی در مشهد پرداخت شده است.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران از شرکت۳۳۰ هزار شهروند در نظرسنجی طرح «من شهردارم» از ابتدای اجرای این طرح تا امروز خبر داد.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است ۴ چهار هزار واحد راکد و نیمه فعال تا پایان سال جاری احیا شود.
اصفهان- معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: سال گذشته ۵۰۵ میلیون تن کالا و ۱۹۰ میلیون نفر مسافر از طریق راه‌های زمینی کشور جابه جا شدند.
معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری بر اساس مدل جدید و بر سه محور فردی، مدیریتی و سازمانی است.
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برآوردها حاکی است با توجه به روند فزاینده ترانزیت در سال جاری برای اولین بار به رکورد عبور ۲۰ میلیون تن کالا از کشور دست یابیم.
مشهد ـ معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: سهمیه آرد ۲۵۷ نانوایی متخلف در مشهد که به دلایل مختلف به شبکه دستگاه‌های کارتخوان جدید متصل نشده اند قطع و دیگر امکان خرید ندارند.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای تقویت بسترهای همکاری پژوهشی و دانش‌بنیان با معاونت پژوهشی و رٶسای دانشکده‌های دانشگاه صنعتی سهند دیدار کرد.
مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به تعیین سقف اجاره مسکن توسط دولت، اظهارداشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور تعیین سقف برای اجاره مسکن نمی‌تواند اجرا شود، زیرا در وهله اول ملک یک دارایی خصوصی است و مالک می‌تواند دارایی خود را به هر میزانی که می‌خواهد اجاره دهد، در وهله دوم نیز راه دور زدن این موضوع باز است، زیرا مالک و مستاجر در بنگاه املاک می‌تواند ۲۵ درصد افزایش اجاره بها را در تهران ثبت کنند، اما مالک به صورت غیررسمی می‌تواند اجاره بیشتری را از مستاجر خود طلب کند.
تنفس هوای "قابل قبول" در شهر تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ