معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برای مطالعه بیشتر داوطلبان و چالش‌های تعطیلی مراکز آموزشی در ایام پایان سال، آزمون به هشتم اردیبهشت سال آینده موکول شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران که در روز گذشته ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ رونمایی شد، منتشر گردید.
رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور از صبح امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و هفتم اردیبهشت براساس داده‌های ۲ ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۹۱ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
همزمان با هشتم ماه می‌و برابر با ۱۸ اردیبهشت که به نام روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر نامگذاری شده است، برج آزادی و پل طبیعت به پاس خدمات سرخ‌وسپیدپوشان هلال‌احمر به رنگ قرمز درآمد.
مراسم رونمایی از هشت سردیس‌ شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، شنبه ۹ اردیبهشت، با حضور امرای ارتش در محل ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
وزیر صمت گفت: از اردیبهشت تا آبان ۱۴۰۰ تورم خودرو رو به کاهش است و از آذر ماه افزایش می‌یابد. قیمت ارز بالا رفته است، مگر من مسئول قیمت ارز هستم؟
وزیر صمت گفت: از اردیبهشت تا آبان ۱۴۰۰ تورم خودرو رو به کاهش است و از آذر ماه افزایش می‌یابد. قیمت ارز بالا رفته است، مگر من مسئول قیمت ارز هستم؟
رئیس پلیس راه البرز روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت گفت: انسداد محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال از ساعت هشت صبح تا پنج بعد از ظهر روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تا ۲۶ اردیبهشت اعمال خواهد شد.
مسابقات استند آپ پدل برد لیگ‌ قهرمانی کشور طی روز های پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت ماه در شهر بندر عباس برگزار شد.
تیم ملی کشورمان در حالی شب گذشته(جمعه هشتم اردیبهشت ماه) عازم ازبکستان شد که سرمربی تیم ملی از همراهی ملی‌پوشان بازماند.
ساعت ۹:۱۵ صبح امروز جمعه (هشتم اردیبهشت ماه) ۲ فروند لنج باری به نام‌های سیمرغ ۲ و ۱۱۴۸۲ که حامل کالا‌های وارداتی از کشور امارات متحده عربی بودند، در بندر تجاری بهمن شهر قشم دچار حریق شدند.
اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای صبح امروز (هشتم اردیبهشت‌) با حضور امیر آشتیانی وزیر دفاع کشورمان در هند آغاز به کار کرد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز هشتم اردیبهشت با میانگین ۶۹ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رسته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی فردا، هشتم اردیبهشت ماه در ۳۸۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز هفتم اردیبهشت ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۶۷ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
مسئول هماهنگی امور گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس گفت: گواهی‌نامه ثبت رویدادها به نام روز میمند توسط وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع کشور صادر شد.
تیم ملی جودو نوجوانان کشورمان هفتم اردیبهشت ماه با ترکیب کامل برای حضور در مسابقات بین المللی و اردوی مشترک راهی روسیه خواهد شد.
تیم ملی جودو نوجوانان کشورمان هفتم اردیبهشت ماه با ترکیب کامل برای حضور در مسابقات بین المللی و اردوی مشترک راهی روسیه خواهد شد.
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، این فصل لیگ برتر روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، این فصل لیگ برتر روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید.
برنامه مسابقات هفته‌های بیست و هفتم تا سی ام لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
علم‎ الهدی امام جمعه مشهد گفت: یکی از مدیران اطلاعاتی استان در جریان دیداری که اخیراً داشتیم، به بنده گزارش می‌داد که از ۷ فروردین تا ۷ اردیبهشت امسال، بیش از ۳۳ هزار پست و پیام تخریبی علیه بنده در رسانه‌ها مطرح شده و حدود هزار نفر هم در این ماجرا دست داشته‌اند. شما در نظر بگیرید که من یک نفر هستم و تقریباً هزار پیام تخریبی علیه یک نفر با چه رسانه‌ای قابل پاسخگویی است.
علم الهدی: یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، 33 هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است روزی هزار و 100 حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ