مشهد ـ معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: سهمیه آرد ۲۵۷ نانوایی متخلف در مشهد که به دلایل مختلف به شبکه دستگاه‌های کارتخوان جدید متصل نشده اند قطع و دیگر امکان خرید ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس امروز با ریزش ۵۴ هزار واحدی به جایگاه ۲ میلیون و ۲۵۷ هزار واحد رسید.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ، از اعمال قانون ۱۳۸ هزار و ۲۵۷ دستگاه خودروی حادثه‌ساز از آغاز اجرای طرح نوروزی خبر داد.
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله در روز گذشته به معادل ۲۵۷ میلیون دلار رسید.
رصد بازار نشان می دهد قیمت هر کیلو گوشت گوسفند منجمد بسته بندی شده وارداتی ۲۴۷ هزار تومان، گوشت گوساله منجمد وارداتی ۲۲۰ هزار تومان و گوشت گرم گوساله داخلی ۲۵۷ هزار تومان است.
آناکونداهای ماده معمولا بزرگتر از نرها هستند و دیگر انواع این گونه از مارها معمولا به رنگ‌های زرد با لکه‌های تیره دیده می‌شوند.
در تصویر، به نظر می‌رسد که گلبول در حال بلعیدن کهکشان مارپیچی ESO ۲۵۷-۱۹ (PGC ۲۱۳۳۸) در بالا سمت چپ است. در واقع، این کهکشان بیش از صد میلیون سال نوری دورتر از ما است و تنها بر اساس برهم نهی اتفاقی در نزدیکی CG۴ قرار گرفته است.
تربت جام ـ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: برای خرید، احداث و تعمیر ۲۵۷ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تربت جام ۱۳ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
بر اساس بروزرسانی اخیر، شمار شهر‌های زرد و آبی تغییر زیادی داشته است؛ افزایشی خوشحال کننده که موجب شده شمار شهر‌های زرد از ۳۴۲ به ۲۵۷ کاهش یافته و به عوض آن، تعداد شهر‌های آبی از ۷۱ به ۱۷۱ شهرستان افزایش بیابد. یعنی قرار گرفتن حدود ۴۰ درصد شهرستان‌های کشورمان در وضعیت آبی.
شرکت زوا از تولید نسل دوم تاکسی‌های عمودپرواز خود به نام زد ۲ خبر داده که با سرعت ۲۵۷ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کنند.
جالب اینکه برنامه «حیات وحش» از شبکه مستند با ۲۵.۷ درصد مخاطب هم در این جمع قرار دارد و البته با کسب رضایت ۹۱.۹ درصدی، بالاترین میزان رضایت را در میان آثار پخش شده در صداوسیما داشته است. در واقع بر اساس آمار رسمی صداوسیما، جمعیتی که برنامه حیات وحش را ترجیح داده‌اند، نزدیک به جمعیتی هستند که برنامه دورهمی مهران مدیری را تماشا کرده‌اند و از قضا رضایت بیشتری از حیات وحش داشته‌اند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ