مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است ۴ چهار هزار واحد راکد و نیمه فعال تا پایان سال جاری احیا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیای شده با سرمایه‌گذاری ۲۹ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال افتتاح شد.
کارشناسان در نشست تخصصی مهر ضمن تشریح علل قطع روابط ایران و مصر در ۴ دهه گذشته تأکید کردند که احیای روابط دو کشور متأثر از عوامل کلان‌تر و رفتار بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.
وزیر اقتصاد ضمن اشاره به دستور رئیس جمهور برای احیای اعتماد در بازار سرمایه از پیش بینی کارشناسان برای تحقق سود خالص ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی صنایع تولیدی بورسی در پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.
یزذ- رئیس سازمان صمت یزد از احیای واحدهای صنعتی و معدنی استان با اهدای تسهیلات، تخصیص حقوق معوق، تامین سوخت و واردات ماشین آلات معدنی خبر داد و گفت: ۲۲۰ معدن در استان یزد فعال است.
اکونومیست نوشت: پوتین برای احیای اقتدار خود به سرکوب بی‌رحمانه‌تر خواهد پرداخت، اما دیر یا زود توان خود را برای مدیریت اوضاع از دست خواهد داد. جهان باید برای این موضوع آماده باشد. یکی از محتمل‌ترین خطرات ناشی از فروپاشی نظم در روسیه، سرنوشت ۴ هزار کلاهک اتمی این کشور است که بسیار ترسناک است.
اهواز - استاندار خوزستان با بیان اینکه اجرای صحیح طرح ۵۵٠ هزار هکتاری مقام معظم رهبری ثمرات بسیاری را برای استان دارد، گفت: اراضی که قابلیت کشت دارند برای طرح ۵۵٠ هزار هکتاری احیا شوند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد که اردن در حال حاضر تبدیل به پناهگاه بیش از پنج هزار بعثی فراری شده است.
هادیان گفت: تداوم وضعیت موجود مستلزم توافق موقت با ایران است که به موجب آن ایران با برخی شروط موافقت می‌کند و در ازای آن، میزانی از تخفیف در تحریم‌ها را دریافت می‌کند؛ شبیه به سلف برجام، یعنی برنامه اقدام مشترک.
پرونده بعدی ایران که همچنان در جریان است و به‌عنوان مانعی برای احیای توافق هسته‌ای از آن یاد می‌شود، پرونده پادمانی است که آن نیز بر مبنای اسناد ادعایی به‌سرقت‌رفته از سوی اسرائیل روی میز آژانس قرار دارد. بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در ۳۰ آوریل ۲۰۱۸ ادعا کرد اسرائیل انبوهی از اسناد هسته‌ای ایران را از کشور خارج کرده است. نخست‌وزیر اسرائیل مدعی بود که این اسناد شامل ۵۵ هزار صفحه و ۵۵ هزار فایل دیجیتال در قالب ۱۸۳ سی‌دی درباره برنامه و فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: در سال گذشته بیش از ۴۲۰۰ واحد راکد و نیمه فعال احیا شد که در سال جاری این تعداد به ۸ هزار واحد افزایش پیدا خواهد کرد.
تایم‌لپس ماهواره‌ای از روند خشکی و احیای دریاچه مهارلو طی ۴ سال گذشته را مشاهده می‌کنید.
۵۰۰ هزار هکتار دیمزار کم‌بازده به کشت گونه‌های پایا و چند ساله در قالب طرح تحول و احیای پوشش گیاهی و تولید علوفه مرتعی تبدیل می‌شود.
کارشناسان می‌ترسند که دانشمندان روسی در حال تلاش برای احیای ویروس‌های باستانی‌ای باشند که ماموت‌ها را از بین برده اند و از این طریق جهان را در معرض خطر پاندمی دیگری پس از پاندمی کووید قرار دهند.
۱۰۱ هزار هکتار اجرای برنامه تقویت پوشش گیاهی، احیا و اصلاح مراتع در سال جاری پیش‌بینی شده است.
محققان فرانسوی با احیای یک ویروس باستانی که ۴۸ هزار و ۵۰۰ سال در زمین منجمد سیبری گیر افتاده بود، حیرت جهانیان را برانگیخته‌اند.
یزد- معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت از احیای ۲ هزار واحد صنعتی در یک سال گذشته در سراسر کشور خبر داد.
طی یک سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۴ واحد صنعتی راکد و تعطیل در داخل و خارج شهرک‌ها و نواحی صنعتی احیا و فعال شده اند.
یزد- معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت از احیای ۲ هزار واحد صنعتی در طول یک سال گذشته در سراسر کشور خبر داد.
«عدم آمادگی بایدن جهت بسیج سرمایه سیاسی خود در پسِ یک توافق اتمی با ایران، چالش های تهران و واشینگتن در اقناع نخبگان سیاسی و افکار عمومی داخلی خود در مورد حصول یک توافق جدید اتمی، کنشگری منفی کنگره آمریکا در مسیر دستیابی به یک توافق اتمی با ایران، و در نهایت، چالش جزیره ای بودنِ دستیابی به یک توافق اتمی میان ایران و آمریکا در چهارچوب مشکلاتِ گسترده تر این دو کشور، از جمله مهمترین موانع و سدهایی هستند که احیای برجام را با مشکلاتی جدی رو به رو کرده اند.»
معاون وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص ۷۵ میلیارد تومان برای اصلاح، احیا و باغات چای خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود با این حال واردات چای ۲۰ هزار تن کاهش یابد.
رصد معاملات بازار توافقی در پنجمین روز هفته نشان از تداوم نوسان کاهشی دلار در کانال ۲۸ هزار تومانی دارد. این در حالی است که این روزها، نگاه فعالان بازار به مذاکرات احیای برجام و اخبار مثبت آن است. موضوعی که باعث شده، تقاضای هیجانی در بازار مشاهده نشود.
ایجاد حساب خزانه واحد، خرید از بورس کالا، برخورد با کارکنان متخلف سازمان املاک، احیای ۱۶ هزار میلیارد تومان در محاکم قضائی از جمله اقدامات شهرداری تهران در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی است.
عامل قتل و شرارت های مشهد دستگیر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ