معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۲۶ اسفند سال جاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی دبیری پنجشنبه برگزار می‌شود و ۱۸ هزار نفر جذب خواهند شد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی دبیری فردا برگزار می‌شود و ۱۸ هزار نفر جذب خواهند شد
بنا بر اعلام مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، حوزه‌های ارزیابی تکمیلی آزمون آموزگاری در این دو روز تعطیل هستند، اما آزمون دبیری در موعد مقرر خود یعنی روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
زمان انتشار کارت و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز اعلام شد.
وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی گروه دبیری در ۱۲ مرداد ماه خبر داد.
پیرو برگزاری آزمون استخدامی دیوان با توجه به نیاز نیروی انسانی به آموزش‌های تخصصی افراد پذیرفته شده در دوره‌های آموزشی حضور می یابند و بعد از آن جذب نهایی انجام می شود.
آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش برای جذب دبیر و هنرآموز از 27 خرداد آغاز شد و تا 31 خرداد ادامه دارد.
رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: نتایج مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش نیز ابتدای تیر‌ امسال منتشر خواهد شد و افرادی که به بخش ارزیابی تکمیلی رسیدند، معرفی می‌شوند.
وزارت آموزش و پرورش، در راستای برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری، اطلاعیه ای صادر کرد.
برگزار آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب آموزگار با رقابت ۵۳۴ هزار داوطلب امروز آغاز شد.
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رسته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی فردا، هشتم اردیبهشت ماه در ۳۸۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم در سال جاری از طریق برگزاری ۲ آزمون خبر داد.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم در سال جاری از طریق برگزاری ۲ آزمون خبر داد.
سازمان سنجش آموزش کشور نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را اعلام گرد.
همزمان با برگزاری آزمون استخدامی، عدم تعهد وزارت آموزش و پرورش به جذب نیروهای خرید خدماتی و ندادن حقوق‌ معوقه این دسته از فرهنگیان، نیروهای خرید خدماتی را به شدت ناراحت کرده است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی که قرار است در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود گفت: طبق قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند اما از آنجا که به آموزش و پرورش دیر مجوز برگزاری آزمون می‌دهند، دوباره همان حکایت سال گذشته تکرار می‌شود و پذیرفته شدگان همزمان با ورود به کلاس درس، در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برای مطالعه بیشتر داوطلبان و چالش‌های تعطیلی مراکز آموزشی در ایام پایان سال، آزمون به هشتم اردیبهشت سال آینده موکول شد.
سرپرست ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت:از سال ۱۳۹۴ متعاقب چندین دوره آزمون استخدامی و برگزاری دوره مهارت‌آموزی، بیش از ۱۰۷ هزار مهارت‌آموز به وزارت آموزش و پرورش معرفی شده است.
آزمون جامع پایانی مهارت آموزان مشمولان ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان (استخدامی‌های سال۱۴۰۰ آموزش و پرورش) و جاماندگان دوره‌های قبل فردا، پنج‌شنبه، چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.
ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
وزیر آموزش و پرورش درباره تعدیل معلمان خرید خدمات گفت: در برخی از استان‌ها با مازاد معلم خرید خدمات مواجه شدیم و نتوانستیم آنان را به کار بگیریم، ولی در شرف هستیم درمناطقی که کمبود معلم داریم از آن‌ها استفاده کنیم.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ