معاون برنامه ریزی و مدیریت توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مجلس هیچ تغییر مثبت، رو به جلو و تحولی را در حوزه آموزش و پرورش اعمال نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: متأسفانه تقریباً در هیچ حوزه‌ای وعده‌های رئیسی محقق نشده و عملکرد دولت سیزدهم قابل قبول نیست بنده این اظهارات را با ناراحتی درونی بیان می‌کنم و می‌گویم.
غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تکذیب افزایش قیمت بنزین گفت: نرخ بنزین امسال هیچ تغییری نخواهد ک
نماینده چابهار در مجلس با بیان این‌که معتقدم هیچ کشوری در طول تاریخ این‌گونه مانند روسیه به نوعی سرناسازگاری با منافع ایران نداشته است، اظهار داشت: هیچ کشوری به اندازه روسیه حقوق ما را تضییع نکرده است. در چنین شرایطی به نظر من سیاست موازنه‌ای که باید در حوزه دیپلماسی خارجی وجود داشته باشد یک ضرورت انکارناپذیر است و همان‌طور که آمریکوفیل بودن و انگلوفیل بودن آسیب جدی در حوزه سیاست خارجی است به همان نسبت روسوفیل و چاینافیل بودن ما را دچار مشکل می‌کند.
محسن پیرهادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعطیلی شنبه‌ها را با شجاعت جایگزین پنج‌شنبه‌ها کنیم، گفت: تغییر تعطیلی از پنجشنبه به شنبه، هیچ منع شرعی و قانونی ندارد و صرفا نیاز به یک عزم و اصلاح دارد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر تعطیلی از پنجشنبه به شنبه، هیچ منع شرعی و قانونی ندارد و صرفاً نیاز به یک عزم و اصلاح دارد.
نمایندگان در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره)، تاکید کردند که در راستای رفع هر گونه فقر و محرومیت تا گسترش تمدن اسلامی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده در واکنش به اظهارات نماینده دولت در صحن مجلس، گفت: ما هیچ موقع اعتراض نکردیم که چرا بودجه سال گذشته بدون اجازه مجلس شورای اسلامی تغییر کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری آذربایجان به لانه‌ای برای دشمنان قسم خورده ایران تبدیل شده است و بصورت رسمی در سرزمین‌های اشغالی سفارت افتتاح کردند و رژیم صهیونیستی نیز در این کشور حضور گسترده دارد.
بگذارید بی‌پرده سخن بگوییم؛ وقتی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مشکلات مختلف موجود در کشور را برمی‌شمارد و هیچ برنامه‌ای برای رفع یا توقف آن ارائه نمی‌شود، آیا می‌توان گفت که بخش‌های اجرائی پتانسیل عبور از مشکلات را دارند؟ و آیا این راه به تغییر شکل توانایی دولت منجر نخواهد شد؟
احمد راستینه در پاسخ به این پرسش که آیا طرح جدیدی درباره عفاف و حجاب در مجلس مطرح شده است؟ گفت: فقط بحث گزارش اعمال ماده ۴۵ آئین نامه داخلی مجلس در خصوص عملکرد دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب را داریم.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس در توئیتی نوشت: در هیچ کجای بیانیه مجلس نیامده که معترضین را اعدام کنید! چنین خزعبلاتی زائیده ذهن مریض فرقه رجویه و تیم تروریست رسانه‌ای بن سلمان سعودی است.
واعظ آشتیانی گفت: در حالتی که مردم عصبانی هستند، نمی‌شود رفراندوم گذاشت. برخی از بحث رفراندوم سوءاستفاده می‌کنند و بخشی از جامعه هم عصبی هستند و نمی‌شود رفراندوم گذاشت. چرا برای هر موضوعی رفراندوم بگذاریم؟ مجلس، دولت و قوه قضائیه چه کاره هستند.
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: دستگاه‌ها و نهادهایی که موظف به اجرای قانون هستند، حق تغییر یا دور زدن قانون را ندارند و باید عیناً مصوبات مجلس را اجرایی کنند.
حسن نوروزی با بیان این‌که «اگر الان کسی بخواهد اعتراضش را بیان کند و نظرش را بگوید می‌تواند از روزنامه‌ها، صداوسیما و رادیو استفاده کند»، اظهار کرد: آزادی‌هایی که در ایران وجود دارد، در هیچ جای جهان وجود ندارد.
حجت السلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رییس قوه قضاییه در مورد آزادی مختلسان یا مرخصی رفتن آن‌ها بیان کرد: هیچ اختلاسگری آزاد نیست و مرخصی نیز بعضاً با طومار نمایندگان مجلس یا شرایط کرونایی به الزام ستاد کرونا اتفاق می افتد که بعضاً به دلیل شاخص بودن چهره آن‌ها، بیشتر در معرض دید مردم قرار می‌گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به یکی از نمایندگان گفت: بنده مسئولم آرای نمایندگان را حفظ کنم و هیچ یک از آرای نمایندگان از مجلس بیرون نرفته است.
مجلس طرحی را از مجلسِ گذشته در دستور کار خود قرار داده است و تصویب شده بود و با دولت مکاتبه و نظرخواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست بنابراین یک روال در طرح‌های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می‌کند که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.
کرمانشاه- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به همسویی دولت و مجلس در تامین منافع مردم، گفت: مجلس در کنترل گرانی از هیچ کمکی به دولت دریغ نمی‌کند.
قالیباف پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره طرح دارویار با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی دارو غلط‌ترین حرف ممکن در اجرای طرح دارویار است، گفت: مردم عزیز باید بدانند ما در حوزه دارو و یارانه‌ها به هیچ عنوان ظرفیت ارز را حذف نخواهیم کرد، در حقیقت یارانه‌ها به صورت مستقیم به خود افراد پرداخت می‌شود.
توافق استراتژیک گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران‌خودرو
نقش «باند عباس‌آباد» در قرعه‌کشی خودرو چیست؟
کاهش دید و کیفیت هوای تهران تا فردا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ