معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق اسفند ماه به صورت علی الحساب امروز واریز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز فرآیند ثبت‌ یا اصلاح سفارش کتب درسی دانش‌آموزان از امروز خبرداد.
وکیل مدافع ۳ نفر از محکومین گفت: آقایان سیامک نمازی، مراد طاهباز و عماد شرقی از زندانیان محکوم شده، از زندان اوین به خارج از زندان منتقل شدند.
بر اساس قانون جدید و اصلاح برخی مواد، فرآیند ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دو مرحله‌ای شده است.
فرآیند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، آغاز شد.
رییس‌ بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه فرآیند شناسایی نخبگان «هوشمند» می‌شود، گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حل نیازهای جامعه توسط استعدادهای برتر راهبرد اصلی بنیاد ملی نخبگان است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرآیند تجمیع ۴ خبرگزاری در وزارت فرهنگ آغاز شده است، ما دنبال کم‌کردن کار نیستیم بلکه به دنبال افزایش استاندارد هستیم.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسریع و تسهیل فرآیند ترخیص کالای‌های تعاونی‌ها در همکاری مشترک با گمرک جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با تاکید بر حل مشکل متقاضیانی که خودرو خود را اسقاط کرده بودند، از ارسال پیامک برای آغاز فرآیند واریز وجه در هفته جاری برای مشتریان خبر داد.
اعتبار مالیاتی براساس ماده ۱۱ قانون جهش تولید دانش بنیان به ابزارهای سیاستی معاونت علمی، افزوده شده و شیوه نامه تخصیص اعتبار مالیاتی معاونت علمی ریاست جمهوری ابلاغ شد.
رئیس اتاق مشترک ایران و چین گفت: موضوع دریافت روادید نباید وقت و انرژی بخش‌های بازرگانی دو کشور را به خود صرف کند و لازم است این مشکل سریع‌تر مرتفع شود.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از تغییر در فرایند شناسایی نخبگان خبر داد و گفت: در روش جدید به رویکردهای حل مسائل نخبگان و اثربخشی در حوزه های فناوری، صنعتی و فرهنگی توجه کرده ایم.
معاونت منابع انسانی قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای از آغاز فرایند ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲ خبر داد.
فاطمی امین وزیر صمت گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه ثبت‌نام دور دوم خرید خودرو آغاز خواهد شد؛در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.
فاطمی امین وزیر اقتصاد گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه ثبت‌نام دور دوم خرید خودرو آغاز خواهد شد؛در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فرآیند انتخاب شهردار درحال پیش رفتن است علیرغم اینکه شهرداری به صورت سرپرستی اداره می‌شود، در روند اداره شهر هیچگونه نگرانی وجود ندارد.
نمونه معیار تولید جت آموزشی یاسین با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد و همزمان خط تولید انبوه این پرنده آموزشی نیز افتتاح شد.
بانک رافدین عراق اعلام کرد: این بانک به مسافران محترم اعلام می کند که از روز یکشنبه برابر با ۵ مارس ۲۰۲۳ فرایند واریز دینار عراقی در باجه بانک در فرودگاه بین المللی بغداد متوقف می شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مقرر بود یک درصد از قیمت تمام شده خودرو به صندوق ملی محیط زیست واریز شود و توسط این صندوق فرایند اسقاط مدیریت گردد.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: مالباختگان این پرونده در ادامه اظهارات خود گفتند قصد خرید پوشاک در فضای مجازی را داشته که با یک سایت فروش آنلاین این کالا‌ها با قیمت‌های ارزان که نماد اعتماد الکترونیک نیز داشته است مواجه شده و پس از انجام فرآیند خرید و واریز وجه کالایی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
بررسی‌ها روی فسیل یک موجود دریایی مرجان مانند که در سال ۲۰۰۷ کشف شده بود، با قدمتی ۵۶۰ میلیون ساله اکنون ما را در برابر قدیمی‌ترین حیوان شکارچی شناخته شده زمین قرار داده است.
اشکان خورشیدی یکی از داوران باتجربه ای است که در تست آمادکی جسمانی پیش از فصل نمره قبولی نگرفت و شانس قضاوت در دیدارهای نیم فصل نخست را از دست داد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با صدور حکمی رییس مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا را منصوب کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از افزایش تعداد خدمات امدادی به دنبال وقوع سیلاب های اخیر در کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ