با افزایش تعداد عملیات‌های مقاومتی از سوی مبارزان فلسطین در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی مجبور شد تعداد نظامیان خود در کرانه باختری را افزایش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از افسران نظامی رژیم صهیونیستی به همکاری خود با نیروهای پلیس پایان دادند.
بعد از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت، عناصر خود را در مرزهای شمالی افزایش می‌دهد.
نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کردند که از جدیدترین انواع بمب‌های خود برای منهدم کردن خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین استفاده کرده اند.
یک روزنامه عبری زبان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر بعد از ۱۷ سال به حملات هوایی علیه مبارزان فلسطینی روی آورده است.
همزمان با تداوم تحرکات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان، نیروهای اضطراری بین‌المللی یونیفل (وابسته به سازمان ملل) اقدامات پیشگیرانه خود در مرز لبنان و اراضی اشغالی را به اجرا درآوردند.
ارتش رژیم صهیونیستی دستورالعمل جدیدی برای نیروهای خود در نوار مرزی با مصر صادر کرده و از نظامیان خواسته است تا به موانع مرزی نزدیک نشوند.
منابع عبری از طرح پلیس رژیم صهیونیستی برای تقویت نیروهای خود در قدس اشغالی، در پی عملیات‌های ضدصهیونیستی اخیر به ویژه عملیات روز گذشته در خیابان یافا، خبر دادند.
با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده و حدود ۲۳۰۰ پلیس از نیروهای خود را در اطراف مسجد الاقصی مستقر کرد.
پس از اینکه اسرائیل در طول شب نوار غزه و منطقه صور در جنوب لبنان را هدف قرار داد، فلسطینیان نماز جمعه خود را در صحن مسجد الاقصی اقامه کردند. همزمان با آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مقاومت فلسطین نیز حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین انجام داد. پس از درگیری‌های صورت گرفته هزاران نفر برای اقامه سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان هجوم آوردند. نیرو‌های اسرائیلی تدابیر امنیتی گسترده‌ای را در مسجد الاقصی و اطراف آن اتخاذ کردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکرهای شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی گفت: نیروهای مسلح حتما و قطعا مانند گذشته انتقام خون این دو شهید را از دشمنان اسلام و رژیم اشغالگر به سختی خواهند گرفت.
تصاویری از ممانعت نیروهای رژیم صهیونیستی از حضور مردم در مراسم نماز صبح در قدس شریف را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معترضان به «اصلاحات قضایی» در ادامه تظاهرات خود، امروز پنج‌شنبه در شهر تل‌آویو تجمع و با نیروهای پلیس درگیر شدند.
صدها تن از نیروهای ذخیره نخبه ارتش رژیم اسرائیل می گویند که از روز یکشنبه با آغاز اعتصاب خود،  در پادگان ها حاضر نخواهند شد.
نیروهای مقاومت لبنان از کشف و شناسایی یک سیستم جاسوسی متعلق به نظامیان صهیونیست در خاک این کشور خبر دادند.
۳۷ خلبان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی امروز در اعتراض به سیاست های نتانیاهو از اجرای تصمیمات نظامی، تمرد ورزیدند.
نیروهای امنیتی اتحادیه آفریقا هیئت اعزامی رژیم صهیونیستی را از سالن نشست سران کشورهای اتحادیه آفریقا اخراج کردند.
نیروهای امنیتی اتحادیه آفریقا هیئت اعزامی رژیم صهیونیستی را از سالن نشست سران کشورهای اتحادیه آفریقا اخراج کردند.
وزیر دفاع سوریه پیش از ظهر امروز با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار و گفتگو کرد.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد. فرمانده کل ارتش در پایان رزمایش گفت که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورتی که تهدیدی از رژیم صهیونیستی متوجه هر یک از نقاط ایران شود به طور قاطعانه و چند برابر پاسخ خواهند داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی به شهادت رسیدن دو تن از نیروهای خود در جنین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: انتقام خون شهدای خود را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز کار خود را در حوزه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پیش می‌برد و اهداف ملی و منطقه‌ای خود را با قدرت دنبال می‌کند و این به مذاق آمریکا و رژیم صهیونیستی خوش نمی‌آید.
منابع امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تاکتیک جدید نیروهای مقاومت فلسطین در هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست هشدار دادند.
نیروهای مسلح یمن ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب ارتکاب هر گونه حماقت علیه مردم این کشور، اعلام کرد که به هر گونه تجاوز رژیم اشغالگر پاسخ قاطع داده خواهد شد.
از چند روز پیش که مرحله جدیدی از درگیری‌ها بین گروه‌های مقاومت فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی آغاز شده، نیروهای جهاد اسلامی نیز از موشک‌های جدید خود رونمایی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ