نیروهای مسلح یمن ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب ارتکاب هر گونه حماقت علیه مردم این کشور، اعلام کرد که به هر گونه تجاوز رژیم اشغالگر پاسخ قاطع داده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت‌های گینه، مالی و بورکینافاسو، در بیانیه‌ای مشترک ضمن حمایت از کودتاگران در نیجر هشدار دادند که هر گونه مداخله نظامی در نیجر به معنای اعلام جنگ علیه این کشورها خواهد بود.
عضو هیئت علمی دانشگاه تاکید کرد: گفت‌وگوی شفاف با فرزندان در رابطه به مسایل جنسی (بسته به شرایط و سن کودک) شما را قادر خواد کرد تا اطلاعات صحیح مربوطه به این موضوع را در اختیار او قرار دهید.
وزیر خارجه و سخنگوی دولت علیه حمایت روسیه از موضع امارات درباره جزایر سه گانه توییت زدند بدون اینکه نامی از "روسیه" ببرند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران ابزار غیرقانونی آنها و نقض حقوق قانونی ملت ایران است و هر گونه تحریم جدید ایران کاملاً مردود است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران ابزار غیرقانونی آنها و نقض حقوق قانونی ملت ایران است و هر گونه تحریم جدید ایران کاملاً مردود است.
پیش از شروع بازی برزیل و گینه یک دقیقه سکوت در حمایت از وینیسیوس جونیور انجام گرفت.
نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت و تلاش  فدراسیون سوارکاری  برای حفظ گونه اسب کاسپین ستودنی و ارزشمند است.
رییس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر اینکه هیچ گونه قطعی و اختلال در ارائه سرویس معنایی ندارد، گفت: همه باید دست‌ به‌ دست هم دهیم تا کوچک‌ترین اختلالی به وجود نیاید.
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای با حمایت از نزدیکی مناسبات سیاسی عربستان و سوریه، تأکید کرد که از هر گونه تلاشی برای حل بحران سوریه حمایت می‌کند.
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: کشف حجاب خلاف شرع و قانون است اما هر گونه اقدام در این زمینه باید مبتنی برقانون باشد.
وزارت کشور: ضمن تأکید بر غیر قابل تردید بودن حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور خاطر نشان می شود که با توجه به پایبندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.
سخنگوی نیروهای یونیفل به ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره عبور فردی از مرز لبنان به داخل فلسطینی اشغالی واکنش نشان داد.
هر گونه حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ایران، به خطر انداختن جان سربازان آمریکایی در منطقه است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: مناطق پایین دست به کمک مناطق شمالی آمدند و هیچ گونه مسدودی و انسداد معابر نداشته‌ایم و تردد در شهر در حال انجام است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هرگونه رخداد در سطح دریا از ساده‌ترین آن‌ها که تردد در سطح دریا است، رصد و درباره آن تبادل اطلاعات صورت می‌گیرد.
بعد از اظهارات نه چندان دوستانه رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد زیزو، امباپه به حمایت از اسطوره خروس ها پرداخت.
طرح ادعای ارسال تسلیحات از سوی ایران برای حمایت نظامی از روس‌ها موضوعی است که می‌تواند تبعاتی جدی را بر آینده مناسبات ایران و غرب به همراه داشته باشد. حتی برخی از ناظران سیاسی بر این باور هستند که این موضوع می‌تواند تاثیری عمیق را بر آینده مذاکرات برجام برجای بگذارد. همین امر واکنش‌های را در سطح داخلی نسبت به هر گونه ورود ایران به جنگ اوکراین به همراه داشته است
وزیر دادگستری در نشست شورای دبیران کارگروه‌های هشت گانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور بر لزوم ایجاد رویکرد و نگاه فرصت محور به ایرانیان خارج از کشور به جای تهدید محور تاکید کرد.
اگرچه ممکن است قدرت شی به چالش کشیده شده باشد، اما هیچ گونه فرسایشی متحمل نشده است. او از پایه‌های محکم حمایت مردمی برخوردار است. هر چند که مخالفت‌ها علیه او به ویژه در میان نخبگان چین متنوع و بزرگ هستند، اما این مخالفت متفرق بوده و قادر به سازماندهی نیستند و فاقد دیدگاه مشترکی برای ارائه جایگزین یا ارائه راهی برای تغییر هستند.
ناصر کنعانی گفت: آمریکا و انگلیس که پیش از این در برابر حملات متعدد سایبری علیه زیرساخت‌های جمهوری اسلامی ایران، حتی علیه تاسیسات هسته‌ای، سکوت اختیار کرده و حتی به طور مستقیم یا غیرمستقیم از این نوع اقدامات حمایت کرده بودند، فاقد هر گونه وجاهت در وارد کردن اینگونه اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
فهرست مهره‌داران در معرض خطر انقراض و حمایت و حفاظت شده بعد از حدود ۲۰ سال به‌روزرسانی و منتشر شد.
فهرست مهره‌داران در معرض خطر انقراض و حمایت و حفاظت شده بعد از حدود ۲۰ سال به‌روزرسانی و منتشر شد.
تغییر به راه رفتن روی دو پا، به جای چهار پا، لحظه مهمی در تکامل گونه ما است، به همین دلیل است که دانشمندان مشتاق هستند دقیقاً زمان وقوع آن را مشخص کنند و حالا یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که این سازگاری در حدود ۷ میلیون سال پیش اتفاق افتاده است.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ