نیروهای مقاومت لبنان از کشف و شناسایی یک سیستم جاسوسی متعلق به نظامیان صهیونیست در خاک این کشور خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام اعضای باند ۶ نفره سارقان تلفن همراه و دستگیری مالخران حرفه‌ای خبر دادو گفت: در این عملیات‌های پلیسی، بیش از ۱۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۳۰ دستگاه ماینر در یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی شمس آباد به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.
به گفته قنبری، مبارزه با سارقان و مالخران موتورسیکلت و همچنین خودرو، کاهش و کنترل نسبی وقوعات جرم و افزایش کشف از جمله اهداف کلی این طرح است که اجرای آن در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بازرسی از یک خانه مسکونی در منطقه قاسم آباد خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در عملیات نیرو‌های فراجا در شهرستان قزوین ۲۴۰ کارت‌خوان از فروشندگان البسه و پوشاک قاچاق در قزوین کشف و ضبط شد.
اهواز - فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف پنج فروند شناور باری فعال و کشف ۵۵۰ دستگاه کولر گازی اسپلیت در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ دستگاه کامپیوتر خودرو از مخفیگاه دو مالخر اموال مسروقه خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۵۰۰ دستگاه کامپیوتر خودروخبر داد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۱۸۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون بار گندم کشف کردند.
فرمانده پایگاه دریابانی بوشهر از توقیف یک شناور باری توسط مرزبانان بوشهری در بندر عامری خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف سه کیلوگرم تریاک که در رختخواب راننده یک دستگاه اتوبوس مسافربری مخفی شده بود، توسط ماموران پاسگاه شهید نوری این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۸۰ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد از کشف یک دستگاه خودرو بنز سواری قاچاق به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.
موزه ملی آثار تاریخی هلند از کشف گنجینه بی‌نظیر یک‌هزار ساله متشکل از چهار گوشواره طلا، دو تکه ورقه طلا و ۳۹ سکه نقره توسط یک مورخ هلندی خبر داد.
نیرو‌های مقاومت موفق شدند یک دستگاه جاسوسی متعلق به اسرائیل را در جنوب لبنان کشف کنند. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد، اسرائیلی‌ها این دستگاه جاسوسی را در داخل جسمی به شکل صخره پنهان کرده بودند، اما نیرو‌های مقاومت لبنان موفق به کشف آن شدند.
تایباد ـ مدیر کل گمرک مرزی دوغارون تایباد گفت: ۱۸ دستگاه گوشی همراه خارجی حین خروج از کشور به همت نیروهای گمرک مرزی دوغارون کشف و ضبط شد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی ششتمد خراسان رضوی گفت: مأموران نیروی انتظامی با متوقف کردن یک دستگاه آمبولانس حامل مواد مخدر در راه ارتباطی ششتمد- بردسکن، موفق به کشف ۴۷ کیلوگرم تریاک شدند.
مأموران پس از انجام هماهنگی‌های لازم در محل حاضر و ۲ نفر را دستگیر و در بازدید محل، ۱۱۴ دستگاه استخراج رمز ارز را کشف و ضبط کردند.
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۶۱ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی از یک تبعه افغانستانی در معبر زمینی دوغارون کشف و ضبط شد.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
مشهد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد، موفق به کشف ۱۳۳ دستگاه تلفن همراه سرقتی شدند.
فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۹۰۰ دستگاه شوکر برقی در شهرستان بانه و تلاش برای دستگیری متهمان خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود گفت: ۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان با هوشیاری ماموران مبارزه با قاچاق انتظامی شهرستان کشف شد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ