منابع عبری از طرح پلیس رژیم صهیونیستی برای تقویت نیروهای خود در قدس اشغالی، در پی عملیات‌های ضدصهیونیستی اخیر به ویژه عملیات روز گذشته در خیابان یافا، خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تشدید فعالیت‌های دیپلماتیک صهیونیست‌ها برای ایجاد جای پا در اریتره و اتیوپی نشان دهنده برنامه‌ریزی تل‌آویو برای حضور در مسیرهای تجارت دریایی و گسترش دامنه رقابت با جمهوری اسلامی ایران است.
مراسم عزاداری روز عاشورا روز گذشته با حضور گسترده مردم بحرین در منامه پایتخت این کشور برگزار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : حضور خباثت‌آمیز وزیر کابینه صهیونیستها در ‎مسجدالاقصی اقدامی دیگر در روند تعدّی به مقدسات اسلامی و جریحه‌دار کردن احساسات مسلمین جهان بوده و محکوم است.
نماینده سوریه در سازمان ملل ضمن تأکید دوباره بر ضرورت پایان حضور غیرقانونی آمریکا در کشورش گفت که آمریکا شریک رژیم صهیونیستی در جنایت و تجاوزات علیه سوریه است.
نتانیاهو که امروز در نشست کابینه رژیم صهیونیستی حضور داشت به دلیل یک رخداد امنیتی این جلسه را فورا ترک کرد.
قم- در برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جهانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجید تلخابی به نماینده رژیم صهیونیستی برای حضور در هیئت رئیسه این فدراسیون رأی منفی داد.
ساکنان منطقه کفرشوبا در مرزهای جنوب لبنان، با حضور در منطقه، مانع از حفر کانال توسط صهیونیست‌ها در نزدیکی مرداب النقار شدند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و تحریک برخی از کشورها از مؤلفه‌های تهدیدساز است که باید اقدامات جدی برای برخورد با آن اتخاذ شود.
امروز در مراسمی با حضور وزیرخارجه رژیم صهیونیستی، سفارت این رژیم در عشق‌آباد افتتاح می‌شود.
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر حضور مسلمین در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مسلمانان مطمئن باشند که رژیم صهیونیستی روزهای آخر را می‌گذراند و نفس‌های آخر را می‌کشد، باید با قدرت خودمان به میدان بیاییم و قدرت مسمانان را نشان دهیم.
به اذعان مقامات رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس،جنایات اخیر این رژیم در مسجدالاقصی علت اصلی کند شدن روند عادی سازی روابط بین طرفین و کاهش تمایل عربستان به حضور در این روند است.
تصاویری از ممانعت نیروهای رژیم صهیونیستی از حضور مردم در مراسم نماز صبح در قدس شریف را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پس از مخالفت اندونزی با حضور رژیم صهیونیستی در این کشور، فیفا میزبان جام جهانی زیر 20 سال را از این کشور پس گرفت.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه گفت:درباره اهمیت تداوم دسترسی ایران به آب رودخانه ارس اتفاق نظر داریم. کارگروه مشترک در این خصوص کار خود را پیش می‌برد.
گروه های فلسطینی نشست العقبه اردن با حضور رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و آن را خدمت مجانی به صهیونیست ها عنوان کردند.
گرچه دولت باکو اخیرا به رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شده است اما تلاش برای مقایسه کردن این اتفاق با عدم حضور ورزشکاران ایرانی مقابل حریفان اسرائیلی در مسابقات بین‌المللی، فاقد اعتبار است‌.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که حضور پررنگ مسئله فلسطین در جام جهانی قطر و مخالفت با صهیونیست ها، نشانه مخالفت ملت ها با هرگونه عادی سازی روابط با تل آویو است.
بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در آخرین روزهای حضور در این مقام قرار دارد، بار دیگر درباره قدرت گرفتن «ایتمار بن گویر» در کابینه جدید این رژیم به نخست وزیری نتانیاهو هشدار داد.
منابع عبری در گزارشی مدعی ورود یک یگان از ارتش رژیم صهیونیستی به داخل اراضی سوریه با عبور از منطقه جولان اشغالی و حضور ۷۲ ساعته آنها در اراضی این کشور خبر دادند.
رژیم صهیونیستی به دلیل حضور هواداران در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهان افتتاح دفتر کنسولگری در دوحه شد، ولی با مخالفت دولت قطر مواجه شد.
مقامات رژیم صهیونیستی در پی عدم استقبال دولت های عربی امضا کننده توافق عادی سازی روابط برای حضور در جشن دو سالگی توافقات آبراهام، مجبور به لغو این مراسم شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن اشاره به حضور بیش از ۲۵۰ نیروی عملیاتی هلال احمر در دهه اول، از پوشش امدادی تجمع مردم تهران برعلیه جنایت رژیم صهیونیستی خبر داد.
جنگنده های رژیم صهیونیستی روز گذشته در حمله هوایی به غزه، تیسیر الجعبری، فرمانده منطقه شمالی گردان‌های قدس و عضو شورای نظامی این گروه مقاومتی را به شهادت رساندند.
توافقنامه ساخت مقر دائمی سفارت رژیم صهیونیستی در مغرب در نشستی با حضور مقامات دو طرف به امضا رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ