جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی به شهادت رسیدن دو تن از نیروهای خود در جنین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: انتقام خون شهدای خود را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و برگزاری پرشور محرم امسال و راهپیمایی اربعین رامشاهده می‌کنید.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل، بابیان اینکه راه مجاهدت و استقامت راهی است که ما باید برای هموار کردن آن تلاش کنیم، فرمودند: به هم ریختن خطوط توهمی بین مردم به برکت خون شهید سلیمانی بود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: حرمت، ارزش و اعتبار قلم متعهد، اگر برتر از خون شهید نباشد، کمتر نیست.
رئیس حماس در خارج در مراسم یادبود شهید خضر عدنان در دوحه تصریح کرد که غزه به اسم اتاق عملیات مشترک مقاومت انتقام خون این شهید را گرفت.
همسر اسیر شهید خضر عدنان ضمن تهدید رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اشغالگر باید چهره فرزندانم را به عنوان منتقمان خون پدرشان خوب به خاطر بسپارد.
«حازم قاسم» با بیان اینکه شهید خضر عدنان نماد مقاومت ملت فلسطین است، تأکید کرد که شهادت او انگیزه و شتاب جدیدی به مقاومت علیه رژیم اشغالگر خواهد بخشید.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که کنترل شدید فشار خون می‌تواند به حفظ سلامت مغز کمک کند و به طور بالقوه خطر سکته مغزی را کاهش دهد.
فرمانده مرزبانی انتظامی در دیدار با خانواده معظم شهید علی اکبر معصومی نژاد ، گفت: برکت ، بقاء و دوام نظام مدیون خون شهداست.
وزیر امور خارجه کشورمان در سالگرد شهادت دو شهید هسته‌ای کشورمان در پیامی گفت: جوشش خون این دو شهید عزیز، انگیزه مضاعفی برای جوانان نخبه کشور در استمرار جهاد علمی آنان است.
رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
اراک- عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مرد واقعی میدان و عملگرا بود، گفت: خون خواهی شهید سلیمانی فراموش نشدنی است.
شهروندان یمنی ساکن الحدیده و ذمار مراسمی را به مناسب روز شهید در این کشور و با عنوان وفاداری به خون شهدا برگزار کردند.
شهروندان یمنی ساکن الحدیده و زمار مراسمی را به مناسب روز شهید در این کشور و با عنوان وفاداری به خون شهدا برگزار کردند.
شهر صعده امروز سه شنبه شاهد حضور گسترده مردمی با عنوان وفاداری به خون شهداء به مناسب روز شهید یمن بود.
رهبر انقلاب فرمودند: هرگز شهادت شهید سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد.این را بدانند. حرفی زدیم ، پای آن حرف ایستاده ایم و در وقت و جای خودش انجام خواهد گرفت.
رهبر انقلاب فرمودند: انتقام خون شهید سلیمانی در وقت خودش انجام خواهد شد. هرگز شهادت شهید سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد.
سخنگوی دولت گفت: انتقام خون شهید علی‌وردی و همه مظلومانی را که در اغتشاشات اخیر جان‌ باختند، از دشمنان خواهیم گرفت.
سخنگوی قوه قضایی با حضور در منزل شهید مدافع امنیت سلمان امیر احمدی گفت: قوه قضائیه تمام همت و تلاش خود را در این عرصه به کار گرفته تا خون به ناحق ریخته شده شهدا پایمال نشود.
سرلشکر سلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت به ویژه شهید سید حمیدرضا هاشمی، تاکید کرد: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می‌دانیم.
سرلشکر سلامی تاکید کرده است: این شهیدان عالیقدر بویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند، که شعاع درخشش، شکوه و عظمت آن برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود.
به گفته عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سبک زندگی سالم یکی از عوامل پیشگیری کننده از ابتلاء به فشار خون بارداری است. پیروی از یک رژیم غذایی مناسب همراه با رعایت دستورات پزشکِ متخصص و مصرف دارو‌های تجویز شده نیز می‌تواند این بیماری را کنترل و پیامد‌های ناشی از عوارضِ خطرناک آن را کاهش دهد.
کرمان - رئیس جمهور با اشاره به اینکه راه و هدف شهید سلیمانی نباید گم شود، گفت: مکتب حاج قاسم در تداوم مکتب رهبری است و خون شهید سلیمانی چهره جاهلیت مدرن را بر ملا می کند.
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد که تاکنون به شهادت شماری از جمله کودکان منجر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ