نیروهای امنیتی اتحادیه آفریقا هیئت اعزامی رژیم صهیونیستی را از سالن نشست سران کشورهای اتحادیه آفریقا اخراج کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت اعزامی مجموعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا موسوم به «اکواس» پس از شکست مذاکرات با کودتاگران نیجر را ترک کرد.
اعضای هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی مجلس به استان فارس امروز با فرمانده سپاه استان دیدار و گزارشی از نحوه مسلح کردن تروریست دستگیر شده دریافت کردند.
رهبر کره شمالی در جریان میزبانی از هیئت اعزامی چین به پیونگ‌یانگ به منظور حضور در مراسم «روز پیروزی»، گفت که کره شمالی همکاری با پکن را افزایش خواهد داد.
دبیر ستاد حقوق بشر و رئیس هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومین اجلاس شورای حقوق بشر با واتسلاو بالک، رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل، دیدار کرد.
عضو هیئت پارلمانی اعزامی ایران به مراکش گفت: بعد از انقلاب اسلامی، آزادی ادیان الهی و مذاهب در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تضمین شده است.
عضو هیئت پارلمانی ایرانی اعزامی به بحرین با اشاره به ابراز تمایل بحرین‌ها برای سفر رئیس مجلس کشورمان به این کشور گفت: رئیس مجلس بحرین به ما گفت که قصد دارد در فرصتی مناسب به ایران سفر کند.
نیروهای امنیتی اتحادیه آفریقا هیئت اعزامی رژیم صهیونیستی را از سالن نشست سران کشورهای اتحادیه آفریقا اخراج کردند.
متعاقب حوادث اخیر کشور و اتفاقات ناگوار در سیستان و بلوچستان در ماه‌های اخیر، هیئتی از سوی رهبر معظم انقلاب برای بررسی اوضاع به این استان اعزام شد.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان با تشکر از الطاف آحاد مردم غیور استان، با اشاره به سفر یک هفته‌ای این هیئت و دیدارها و ملاقات‌های متعدد با بزرگان علما و سران طوایف و نخبگان و جوانان و قشرهای مختلف مردم، از تقدیم گزارش این سفر به رهبر انقلاب اسلامی خبرداد.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان منتشر و نتایج بررسی های خود را اعلام کرد.
رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در مورد وقایع بسیار تلخی که در استان رخ داد، وعده رسیدگی و محاکمه خاطیان را دادیم. تاکنون هم فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان از مردم عذرخواهی کرده و هم افراد خاطی بازداشت شده‌اند و در مسیر قضائی قرار دارند.
زاهدان- رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان با اشاره به پایان مأموریت این هیئت گفت: مجموعه دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات جمع‌بندی شده و به استحضار رهبر انقلاب خواهد رسید.
ایرانشهر- هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان به شهرستان ایرانشهر سفر کرد.
سراوان- رئیس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان از انتقال مطالبات مردم سراوان به رهبر انقلاب خبر داد و تاکید کرد که در تأمین امنیت داخلی زیست قانونی مهم است.
سراوان- در سومین روز سفر هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان این جمع با همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان وارد شهرستان سراوان شدند.
رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان گفت: در سخنرانی‌ها با حرف‌های مبهم و یکی به میخ و یکی به نعل زدن و طرح مباحث تحریک کننده و زیر سوال بردن نظام آسیب می‌زنند؟! این‌ها باید جواب بدهند چرا که در این ناامنی‌ها مقصر هستند.
خاش- شهرستان خاش مقصد دومین سفر شهرستانی هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان بود.
زابل- هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان با جمعی از معتمدین، ریش سفیدان و اقشار مختلف مردم منطقه سیستان در زابل دیدار کردند.
زابل- هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان وارد شهرستان زابل شد.
زابل- هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان وارد شهرستان زابل شد.
زاهدان- با تحقق قول رئیس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان، تعدادی از بازداشتی‌های حوادث اخیر این استان آزاد شدند.
زاهدان- نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات برنامه‌های هیئت اعزامی به این استان از احتمال سفر به بعضی از شهرستان‌ها خبر داد.
زاهدان- رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان گفت: دشمن آرزوی ایجاد اختلاف در سیستان و بلوچستان را به گور خواهد برد.
نمایندگی آمریکا در سازمان ملل می گوید روسیه نگرانی از بابت صدور روادید برای هیئت اعزامی خود به نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل نداشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ