از چند روز پیش که مرحله جدیدی از درگیری‌ها بین گروه‌های مقاومت فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی آغاز شده، نیروهای جهاد اسلامی نیز از موشک‌های جدید خود رونمایی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور تبریز از کیت سوم خود به شیوه‌ای خاص رونمایی کرد.
مراسم رونمایی نیمار امروز پیش از دیدار الهلال مقابل الفیحا برگزار خواهد شد.
مدافع جدید استقلال نخستین بازی فصل خود را مقابل ملوان انجام داد.
مدافع جدید ملوان انزلی برای نخستین بار در این فصل مقابل استقلال بازی می‌کند.
آدیداس دقایقی قبل از پیراهن سوم یوونتوس برای فصل 24-2023 رونمایی کرد.
پوما دقایقی قبل عکس پیراهن سوم میلان برای فصل 24-2023 را منتشر کرد.
برایان دابو در استادیوم فولادشهر حضور داشت و دربی اصفهان را از نزدیک تماشا کرد.
هواداران تراکتور در خطرناک‌ترین منطقه ورزشگاه یادگارامام مستقر شده‌اند.
محمود فکری نفرات منتخب خود در دیدار مقابل شمس‌آذر را مشخص کرد.
از سوی سرمربی تیم ملی بسکتبال ۱۳ بازیکن جهت حضور در تورنمنت پیک به تیم ملی دعوت شدند.
رونمایی از خودروهای هیبریدی و برقی در حاشیه جلسه هیئت دولت انجام شد؛تعدادی از این خودروهای برقی قرار است به عنوان تاکسی شهری مورد استفاده قرار گیرند.
شرکت اروپایی MBDA از امروز (۱۹ ژوئن) برای اولین بار در نمایشگاه هوایی پاریس جزییات پروژه AQUILA را رونمایی خواهد کرد.
لحظه اصابت موشک فتاح به هدف فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشکی که امروز رونمایی آن صورت گرفت، موشکی است که در دنیا کم نظیر است به نحوی که با رونمایی این موشک ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد. موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است. موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست برای اینکه موشک‌های ضدموشک طبق یک بردار مشخص حرکت می‌کنند که البته سرعت آنها از سرعت کمی هم برخوردار است. منبع: صداوسیما
رسانه‌های عبری اخیرا در گزارش‌هایی با اشاره به رونمایی از توانمندی‌های جدید موشکی جمهوری اسلامی ایران، موشک‌های بالستیک ایرانی را خطری برای امنیت رژیم صهیونیستی و آمریکا توصیف کردند.
موشک خیبر که جدیدترین نسخه از خانواده موشک‌های خرمشهر است، موشکی سوخت مایع با برد ۲۰۰۰ کیلومتر و سرجنگی ۱۵۰۰ کیلوگرمی است که علاوه بر برخورداری از ویژگی‌های راهبردی، از ویژگی‌های تاکتیکی نیز برخوردار است.
هواپیمای جدید رییس جمهور ایالات متحده دارای سیستم منور‌های سوزان جدید برای گول زدن موشک‌ها و لیزر‌های پیشرفته خواهد بود که نه تنها می‌توانند سیستم مسیریابی موشک‌های هدایت شونده را از کار بیندازند، بلکه آن‌ها را در حین پرواز نیز نابود سازند. سیم کشی جدید نیز در برابر حملات الکترومغناطیسی ایمن بوده و به ایر فورس وان امکان می‌دهد که در صورت وقوع انفجار هسته‌ای در همان حوالی نیز به کار خود ادامه دهد. شکل جدید بال‌ها نیز به هواپیما امکان می‌دهد روی باند‌های کوتاه تری بلند شده و فرود بیاید.
موشک‌های هایپرسونیک بسیار ارزشمند هستند، به این دلیل که در حال حاضر هیچ روش عملیاتی و قابل اتکایی برای رهگیری و نابودی آن‌ها وجود ندارد. اما در شرایطی که تکنولوژی دفاعی پیشرفت خواهد کرد، روشی‌هایی برای مقابله با این موشک‌ها نیز ابداع خواهد شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره آخرین دستاورد‌های این نیرو در حوزه موشک‌های کروز، گفت: موشک‌های کروز در گذشته داشتیم، اما موشک دوربرد کروز با برد ۱۶۵۰ کیلومتر وارد سبد موشکی جمهوری اسلامی ایران شد که به یاد شهدای کردستان به نام «پاوه» نامگذاری شده است.
این گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه «جو آئه» جانشین «اون» خواهد بود، نوامبر گذشته (۲۰۲۲) مطرح شد؛ زمانی که رسانه‌های دولتی تصاویری از او و پدرش در حال بررسی موشک‌های بالستیک کره‌شمالی قبل از پرتاب آزمایشی منتشر کردند. «یو سانگ بوم»، قانون‌گذار کره‌جنوبی و دبیر سرویس اطلاعات ملی گفت که پس از پرتاب مشخص شد این دختر «جو آئه» است. چئونگ گفت که رسانه دولتی کره‌شمالی اواخر همان ماه داستانی را با تصاویری از کیم و دخترش منتشر و او را به عنوان «محبوب ترین» فرزند رهبر کره توصیف کرد.
پنتاگون در راستای مواجه با تهدیدات فزاینده چین و روسیه، در حال مدرن‌سازی بخش‌های سه‌گانه هسته‌ای خود شامل بمب‌افکن‌های هسته‌ای، موشک‌های بالستیک هسته‌ای سیلو-پرتاب و کلاهک‌های زیردریایی است.
نیرو‌های مسلح یمن روز چهارشنبه در رژه عظیم نظامی در میدان سبعین صنعا به مناسبت هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر از موشک‌ها و سامانه‌های جدید موشکی، دریایی و هوایی رونمایی کردند.
منابع یمنی از سلاح ها بازدارنده و موشکهای مخوفی پرده برداشتند که در جریان رژه نظامی در میدان السبعین صنعا به نمایش درآمده است.
امیر حیدری با اشاره به اینکه در این رزمایش برای اولین بار این موشک را رونمایی کردیم و هدف خودش را به صورت دقیق و نقطه زن نقطه زنی کردیم، گفت: موشک دیگر داریم به نام فجر ۵ که از خانواده موشک‌های هوشمند و نقطه زن است که باز هم اخیراً نیروی زمینی از آن بهره‌مند است.
شناور شهید ناظری در سال‌های گذشته رونمایی شد و اکنون با معرفی شناور شهید سلیمانی و در آینده نزدیک شناور شهید ابومهدی، کاملا مشخص است که صنابع دفاعی کشورمان بویژه نیروی دریایی سپاه، به اشراف و تسلط کاملی روی طراحی جدید در ظاهر و بدنه دست یافته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ