وزیر دفاع سوریه پیش از ظهر امروز با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت کنندگان در نشست کنگره ملی عربی در بیروت، با حمایت از گزینه مقاومت، بر ضرورت ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی از منطقه تاکید کردند.
سفیر ایران در ژنو گفت: سازمان ملل متحد از جمله شورای حقوق بشر و مکانیسم‌های نظارتی آن باید تمام اقدامات لازم برای پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی نسبت به نقض حقوق بشر را انجام دهند.
یک سازمان حقوق بشری که مقر آن در انگلیس قرار دارد و شمار زیادی از فعالان اروپایی در آن عضویت دارند، بر لزوم محاکمه رژیم صهیونیستی به ویژه در پرونده جنایات جنگی آنها تاکید ورزیدند.
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به وخامت اوضاع اقتصادی در سرزمین‌های اشغالی هشدار دادند که با سیاست‌های کنونی کابینه نتانیاهو باید منتظر بحران اقتصادی باشیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به مواضع اخیر جمهوری آذربایجان نوشت: آنکه باید مردم ‎آذربایجان را از آن ترساند، ‎رژیم صهیونیستی است نه ایران تمدنی و اسلامی.
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اعتراف سالیوان درباره رژیم صهیونیستی گفت: این اعتراف یعنی مسؤول همه اقدامات تروریستی این رژیم علیه افراد و تاسیسات اتمی ایران آمریکا بوده و خواهد بود.
شهید «خضر عدنان» را باید از زادگاهش شناخت، مهد مقاومت و شهر تسلیم ناپذیرِ «جنین» که فرزندی در قامت خودش را به عنوان الگوی همیشگی مبارزات ملت فلسطین تقدیم کرد.
همسر اسیر شهید خضر عدنان ضمن تهدید رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اشغالگر باید چهره فرزندانم را به عنوان منتقمان خون پدرشان خوب به خاطر بسپارد.
جنبش حماس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بهای جنایت علیه شهید خضر عدنان را پرداخت خواهد کرد، تأکید کرد که این رژیم باید به علت ارتکاب این جنایت محاکمه شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت و ظلم است و از وظایف نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان جهان است که به افشای جنایات این رژیم سفاک بپردازند.
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان امروز به جای پاسخگویی درباره توافق این کشور با رژیم صهیونیستی مبنی بر تشکیل جبهه متحد علیه ایران، در ادعایی بی اساس مدعی شد که ایران در ترور نماینده پارلمان این کشور دخالت داشته است.
جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای بر ضرورت حفظ عناصر قدرت لبنان علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: ما باید مشکلات را در داخل حل کنیم، ما باید زود از پدافند خارج شویم و برویم به سوی آفند.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این کشور را به شدت محکوم کرد و از طرف های بین المللی خواست فورا برای توقف این حملات وارد عمل شوند.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی است. ما باید بتوانیم در خدمات عمومی با دنیا رقابت کنیم. ترسیم مرزهای دریایی بین رژیم‌صهیونیستی و لبنان، عظمت انقلاب و نظام اسلامی و جبهه مقاومت است. آنقدر باید هزینه های عادی سازی را بالا ببریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد.
سفیر ایران در سازمان ملل گفت: شورای امنیت باید اقدامات رژیم صهیونیستی در تجاوز و حملات تروریستی به سوریه را محکوم کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه بدانند که نمی‌توانند پشت نقاب داعش یا تلویزیون‌های لندن نشین مخفی شوند و باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده در ایران باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه بدانند که نمی‌توانند پشت نقاب داعش یا تلویزیون‌های لندن نشین مخفی شوند و باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده در ایران باشند.
این قرعه نحس به نام یزدانی درآمده و باید دید مسوولان تیم چه تصمیمی در این خصوص خواهند گرفت.
شرکت «بن اند جریز» دعوی قضایی خود در زمینه عدم فروش محصولاتش در شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری، را واگذار کرد.
قم- سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیم صهیونیستی و تبیین ماهیت حقیقی و خطرهای آن برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی باید یکی از مهم‌ترین مباحث رسانه‌ای گفتمان انقلاب و رسانه‌های انقلابی باشد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پیشرو در مبارزه با رژیم صهیونیستی باید همچنان با تاکید بر محور مقاومت در برابر این رژیم نامشروع ایستادگی کند.
به نظر می‌رسد تلاش‌های ناموفق اسرائیل برای میانجی‌گری مصر برای جلوگیری از ورود حماس به این درگیری شکست خورد و حال باید آماده رویارویی با «نیروی یکپارچه مقاومت» در سراسر فلسطین اشغالی باشد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی از جمله بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم علیه ملت فلسطین غیرقابل قبول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ