نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکرهای شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی گفت: نیروهای مسلح حتما و قطعا مانند گذشته انتقام خون این دو شهید را از دشمنان اسلام و رژیم اشغالگر به سختی خواهند گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اطلاعات و مستندات وابستگی (سلوان مومیکا) به رژیم موقت صهیونیستی را منتشر کرد.
گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) تصاویری از برخی پهپادهای ساقط شده ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش آنها علیه جنین را منتشر کرد.
گردان‌های شهید «عزالدین قسام» با انتشار بیانیه‌ای ضمن پذیرفتن مسئولیت عملیات ضد صهیونیستی امروز در شهرک اشغالی «کدومیم»، در پیامی هشدارآمیز وزیر دارایی این رژیم را تهدید به مرگ کرد.
منابع فلسطینی ضمن اعلام ازسرگیری درگیری‌ها در اردوگاه جنین میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست، تصاویری جدید از استقرار تک‌تیراندازهای صهیونیست در این اردوگاه منتشر کردند.
منابع فلسطینی تصاویری از حمله وحشیانه امروز ارتش رژیم صهیونیستی علیه شهر جنین در شمال کرانه باختری را منتشر کردند.
گروه مقاومت «کتیبه جنین» تصاویری از لحظه انفجار خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله روز گذشته را منتشر کرد.
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به وخامت اوضاع اقتصادی در سرزمین‌های اشغالی هشدار دادند که با سیاست‌های کنونی کابینه نتانیاهو باید منتظر بحران اقتصادی باشیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم صهیونیستی در استمرار جنایات روزمره آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی مسئولیت‌آور است.
منابع عبری جزئیاتی از رزمایش جدید ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کردند که قرار است در تمام اراضی اشغالی از شمال تا جنوب آن برگزار شود.
فیلمی که ارتش رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن خودرو در غزه منتشر کرد را می‌بینید.
رژیم صهیونیستی تصویری از حملات جنایتکارانه بامداد امروز خود را در نوار غزه منتشر کرد؛ بنا بر گزارش رسانه‌های فلسطینی در حملات امروز تاکنون ۱۲ نفر شهید و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.
از منظر اقتصادی، سودان یک منطقه سرمایه گذاری جدید برای «اسرائیل»است و همچنین بازار جدید و بزرگی برای آن خواهد بود.
یک گروه هکری با هک سیستم ذخیره اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اطلاعات حساس و مهم ۲۰۰ هزار کاربر صهیونیست را منتشر کردند.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران فلسطینی منجر به درگیری و رویارویی گسترده‌ای خواهد شد که مسئول تمامی پیامدهای آن رژیم صهیونیستی است.
مبارزان فلسطینی در جنبش حماس تصاویری از مقابله موشکی با تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به آسمان غزه را منتشر کردند.
آمارهای منتشر شده از سوی یک مرکز اروپایی بیانگر آن است که در نخستین ماه سال جدید میلادی، پنج فلسطینی از اهالی قدس به شهادت رسیدند.
روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، نتایج نظرسنجی از شهروندان ۱۴ کشور عربی را در مورد عادی سازی با رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای شهادت ناصر ابوحمید اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.
هکرهای ایرانی با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین‌های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کردند.
گروه «عصای موسی» با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین‌های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کرد.
در روزهای اخیر تصاویری از مشارکت رسانه‌های صهیونیستی در قطر برای پوشش رقابت های جام جهانی منتشر شده که بیانگر شکست عملی روند عادی سازی روابط میان صهیونیست‌ها و کشورهای عربی است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پیشتازی ائتلاف راست افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو در انتخابات این رژیم واکنش نشان داد.
رئیس جمهور لبنان اعلام کرد که منتظر نتیجه رایزنی های آموس هوکشتاین میانجی گر آمریکایی با مقامات صهیونیست درباره ترسیم مرز دریایی است.
روزنامه لبنانی الاخبار ضمن مصاحبه با یکی از فرماندهان ارشد حزب الله درباره قدرت نظامی مقاومت، تصاویر چند نوع از پهپادهای حزب الله را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ