رییس فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و احتمال قطع یا ادامه همکاری با او واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی تلفنی با مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ضمن تبریک برد برابر میانمار، برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم ملی تا ۲۸ اسفند ماه خبر داد.
مشخص نیست ویژگی و امتیاز مریم منظمی نسبت به بانوان فعال و متخصص در فوتبال بانوان ایران چیست که بعداز نایب رئیسی فدراسیون‌های کشتی، وزنه‌برداری و آمادگی جسمانی، حالا صاحب همین سمت در فدراسیون ‎فوتبال شده
رییس فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته در جمع مردم شرکت‌کننده در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب حضور پیدا کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با استاندار کردستان، امتیاز یک تیم فوتبال را به این استان هبه کرد.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
یوسفی گفت: رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: رئیس فدراسیون فوتبال امروز باید پاسخگو باشد، اما به جای اینکه برای ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی عذرخواهی کند، با تفاخر با مردم برخورد می‌کند.
تاج یادآور شد: می‌دانم بحث اصلی این روزهای فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می‌خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من اطمینان می‌دهم فدراسیون و هیئت رئیسه امانتدار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم‌.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حذف تیم ملی از جام جهانی گفت: ما هم مثل مردم ناخرسندیم اما نکات مثبتی هم وجود داشته است.
فدراسیون تاج، بازیکن سابق پرسپولیس را برکنار کرد
فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صادر کرد.
متاسفانه این موضوع عامدانه و ناجوانمردانه مستمسک یک گروه جریان ساز که مردم با آنان و اهداف شان آشنایی کامل دارند قرار گرفته تا بدین واسطه علاوه بر خوراک دادن به رسانه‌های بیگانه، فوتبال ملی را آن هم در آستانه آوردگاه جام جهانی بواسطه اغراض شخصی مورد حمله قرار دهند.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
با وجود این که رئیس فدراسیون فوتبال توافقاتی با سرمربی پیشین تیم ملی داشته اما هنوز موانعی وجود دارد که اجازه نداده قرارداد با مرد پرحاشیه پرتغالی برای حضور روی نیمکت تیم ملی امضا شود.
رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وقتی پرونده تاج باز است، او نباید به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود می کرد. اطلاع رسانی و برخورد فساد باید در حد همان فساد بزرگ باشد.
درصورتی که مهدی تاج مطابق شعار انتخاباتی اش بخواهد مرد کروات را از تیم ملی کنار بگذارد باید مبلغی حدود ۱۸ میلیارد تومان به دراگان اسکوچیچ بپردازد.
فدراسیون تاج قول آوردن کی‌روش را پس گرفت؟
نماینده مردم شازند در مجلس گفت: انتظار است که دستگاه قضا اعلام کند رئیس فدراسیون فوتبال سابقه قضائی دارد یا خیر.
یک وکیل دادگستری ضمن انتقاد از انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: باید به کسانی که هوادار گذشته آقای تاج هستند تبریک و به مردم تسلیت گفت.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: درباره ظاهر و پنهان قرارداد ویلموتس صحبت کردم زیرا این موضوع حق مردم است که همه چیز را بدانند.
این مجموعه در عرصه کميت و کیفیت قطعات خودرو از رشد خوبی برخوردار بوده است
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در صورتیکه مشترکان تلفن، صورتحساب یا هزینه‌های دوره‌ای خط خود را در سر رسید و یا مهلت تعیین شده پرداخت نکنند، خط آنها تخلیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ