سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال اشتباه داوری در بازی با مس رفسنجان گفت: تیمی که بازی را برده درباره داوری صحبت نمی‌کند، اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و صحنه‌های حساسی را قضاوت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر سرخ‌ها در واکنش به تاخیر در توافق با اسپانسر پیراهن ادعای عجیب مطرح کرد و مدعی شد: به ایرانسل فشار آورده که باید اسپانسر آن یکی تیم هم شوی!
وحید امیری به خداحافظی وریا غفوری واکنش نشان داد.
در طول یک شب خواب سالم، فشار خون حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد. اما اگر خواب به طور مزمن قطع شود یا اصلاً اتفاق نیفتد، فشار خون بالا می‌ماند و برای افرادی که فشارخون بالا دارند، خطرناک است. احتمالاً احساس تنبلی و تاخیر در زمان واکنش، حافظه مه‌آلود و ناتوانی در تمرکز و یادگیری اطلاعات جدید و پردازش نشانه‌های اجتماعی خواهید داشت.
یامین‌پور در ریشه‌یابی دلایل تأخیر یا استنکاف در پرداخت وام ازدواج به جوانان از سوی برخی بانک‌ها، گفت: دستور حمایت از ازدواج جوانان مصوبه شورای عالی جوانان است که ریاست آن‌را شخص رئیس‌جمهور بر عهده دارد و قوانین و دستورات با امضای ایشان ابلاغ می‌شود.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به اشتباهات داوری در هفته های اخیر لیگ برتر واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به تجاوزات بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه که به شهادت سه فرمانده گردان‎‌های قدس منجر شد، واکنش نشان داد.
فدراسیون جهانی والیبال با چند روز تاخیر به خداحافظی امیر غفور از بازی های ملی واکنش نشان داد.
بوریس بکر به قهرمانی آندری روبلف روسی در مسترز خاکی مونته‌کارلو 2023 واکنش نشان داد.
سخنگوی دولت در واکنش به اظهارات اخیر حسن روحانی درباره تاثیر انتشار خبری از عراقچی بر قیمت ارز گفت: آنقدر مردم و مملکت کار دارند که وقت رسیدن به حاشیه را نداریم.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
بازار اقتصادی بیش از فضای رسانه‌ای و سیاسی نسبت به توافق انجام‌شده بین ایران و عربستان واکنش نشان داد. در ایران بسیاری از موضوعات اجتماعی، راهبردی و ژئوپلیتیک ماهیت اقتصادی پیدا کرده است.
یک کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: پیش‌بینی از این‌که آیا این پایداری یا روند واکنش مثبت در بازار ارز، سکه، طلا و بورس پایدار خواهد ماند یا خیر، به مواضعی برمی‌گردد که در آینده پیش رو خواهیم داشت.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به ازسرگیری روابط میان ایران و عربستان واکنش نشان داد.
پرایس گفت: ما مهم‌تر از همه از ایران انتطار داریم اقداماتی سریع و ملموس در راستای بیانیه انجام دهد. ما قبلا بار‌ها شاهد وعده‌های مبهمی از سوی ایران بوده‌ایم. ما و شورای حکام به وضوح گفته‌ایم که ایران باید به طور کامل و بدون تاخیر با آژانس همکاری کند و منتظر گزارش‌های بعدی آژانس درباره اقدامات انجام شده از سوی آژانس هستیم.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا جنگ ارزی راه انداخته است و در اربیل، هرات، امارات، سبزه میدان و سایت های فردایی با قیمت بازی کرده و عملیات می‌کند، گفت دولت و بانک مرکزی باید به موقع دخالت و برخورد می‌کرد که مقداری تاخیر وجود داشت.
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز در فرودگاه مشهد به زمین نشست، اما مسافران در واکنش به تاخیر در انجام پرواز، هواپیما را ترک نمی‌کردند.
برخی معتقدند اکثر نمایندگان مرد هستند و تاخیر رسیدگی به لایحه زنان و حتی تصویب برخی از مفاد آن به دلیل همین مخالفت مردان است. الهام آزاد در واکنش به این اظهارنظر منتقدان گفت: «این دلیلی برای به تعویق افتادن رسیدگی به این لایحه نیست. این لایحه مدتی از طرف دولت به مجلس ارائه نشد و پس از ورود این لایحه به مجلس باید موارد و مفاد آن مورد بررسی دقیق قرار می‌گرفت. خوشبختانه اصلاحاتی در این لایحه داشتیم. البته به نظر من ایرادات کمی به برخی از مفاد آن وارد شد، چون معتقدم نگاه اسلام متعادل و عدالت‌محور است.»
کنعانی درباره مناسبات آمریکا و ونزوئلا و همچنین تاثیر آن بر مناسبات ایران و ونزوئلا بیان کرد: مناسبات دوجانبه بین دولت‌ها و کشور‌ها به خودشان برمی‌گردد و در چارچوب منافع و مصالح خودشان آنچه به ما ارتباط پیدا می‌کند مناسبات دوجانبه ایران و ونزوئلا در عالیترین سطح برقرار است.
وزیر ورزش و جوانان در واکنش به حضور دو معاونش در کمیته ملی پارالمپیک گفت: قطعا این انتخاب کار را سخت خواهد کرد اما امیدوارم به سود ورزش باشد.
اردوغان تاکید کرد که تلاش برای تسخیر ترکیه و ملت آن از طریق تروریسم، مانند گذشته به هدف خود نخواهد رسید.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس، پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن روی تسخیر آسمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است گفت: روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتری اخلال ایجاد کردیم.
ایگور تودور، سرمربی کروات مارسی، به اتفاقات رخ داده پیش از دیدار تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ