معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از مصدومیت تیبو کورتوا، رئال مادرید سریعا به دنبال خرید یک دروازه‌بان جایگزین خواهد بود.
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟
دو لژیونر فصل گذشته فوتبال ایران و بازیکن پرسپولیس دور هم جمع شدند.
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ۴ سرمربی اسپانیایی و ایتالیایی در لیست استقلال حضور دارند که پیگیری توتال منجر به این شد نام دو نفر از آن‌ها مشخص شود.
مدیرعامل استقلال بالاخره یک تصمیم درست گرفت؛ او برخلاف روزهای گذشته برای انتخاب سرمربی جدید وعده نداد و از هواداران برای انتخاب گزینه اصلح زمان خواست.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، با اشاره به گزینه‌های مطرح برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی گفت که به احتمال بسیار زیاد سیدمحمد آقامیری به عنوان گزینه‌ نهایی وزارت کشاورزی معرفی خواهد شد.
بعد از عملکرد نامطلوب سعید الهویی به عنوان سرمربی تیم گل گهر سیرجان، مدیران این باشگاه کار خود را برای انتخاب سرمربی فصل آینده آغاز کرده‌اند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: تنها گزینه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس شورای اسلامی آقای قالیباف است.
با مصدومیت مدافع گرجستانی پرسپوليس باید دید یحیی گل‌محمدی چه تصمیمی برای قلب دفاعی تیمش خواهد داشت.
باشگاه میلان برای تابستان پیش رو گزینه های مختلفی برای جذب در خط حمله پیش روی خود دارد.
مربیانی از اسپانیا و پرتغال برای حضور در تیم ملی به عنوان دستیار، مد نظر فدراسیون فوتبال و امیر قلعه‌نویی قرار دارند.
عبدالله ویسی انتقادات تندی را نسبت به استعفای جواد نکونام و همچنین گزینه‌های مطرح‌ شده برای هدایت تیم ملی امید مطرح کرد.
دیوان محاسبات دادگاهی است مالی که مأمور معاینه و تفکیک محاسبات اداره مالیه و تفریغ کلیه حسابداران خزانه بوده و نیز نظارت می‌کند که هزینه‌های معینه در بودجه از میزان معین تجاوز نکند و تغییر و تبدیل نیابد و هر وجهی در محل خود صرف شود و نیز مکلف است در امر معاینه و تفکیک محاسبات ادارات دولتی و جمع‌آوری سند خرج محاسبات و صورت کلیه محاسبات مملکتی اقدام کند.
دیوان محاسبات دادگاهی است مالی که مأمور معاینه و تفکیک محاسبات اداره مالیه و تفریغ کلیه حسابداران خزانه بوده و نیز نظارت می‌کند که هزینه‌های معینه در بودجه از میزان معین شده تجاوز نکند و تغییر و تبدیل نیابد و هر وجهی در محل خود صرف شود و نیز مکلف است که در امر معاینه و تفکیک محاسبات ادارات دولتی و جمع‌آوری سند خرج محاسبات و صورت کلیه محاسبات مملکتی اقدام نماید.
فدراسیون فوتبال بلژیک به دنبال استخدام سرمربی جدیدی برای تیم ملی این کشور است و در هلند گفته می‌شود لوئیس فن‌خال یکی از گزینه‌های مهم برای تصدی این پست است.
پس از موافق رئیس جمهور با استعفای وزیر راه، معاون پارلمانی رئیسی از احتمال معرفی «مهرداد بذرپاش» برای تصدی این وزارتخانه خبر داد و سخنگوی دولت هم دلیل استعفای رستم قاسمی را تشدید بیماری عنوان کرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: افندی‌زاده به عنوان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی مطرح شده است؛ ولی این موضوع وقتی قطعی خواهد شد که نامه حجت‌الاسلام رئیسی به مجلس برود.
معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای جایگزینی رستم قاسمی گفت: تا این لحظه آقای «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.
نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا برای تصدی وزارت کار قابل قبول نیست و بهتر بود گزینه‌ای قوی‌تر و کارآمدتر برای تصدی این وزارتخانه به مجلس معرفی می‌شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز دولت گزینه‌ای را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی معرفی نکرده است.
برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی، قیمت مواد شوینده افزایش نیافته و هیچ مجوزی در این زمینه برای کارخانجات تولیدکننده صادر نشده است.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در صورت جمع‌بندی رئیس‌جمهور، گزینه نهایی تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از مهلت ۳ ماه قانونی معرفی خواهد شد، گفت: هم در خصوص سرپرست فعلی این وزارتخانه و نیز در خصوص گزینه‌های پیشنهادی دیگر از سوی نمایندگان، خواص جامعه و کارشناسان، مسئله در دست بررسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ