داور مسابقه فینال جام حذفی در جلسه روز یکشنبه کمیته داوران انتخاب خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستان مناقشه ایران و افغانستان بر سر گرفتن حقابه هیرمند ادامه دارد. تا این لحظه نیز بیش از 80 روز از هشدار ابراهیم رئیسی، در این باره گذشته و طالبان اعتنایی نکرده است! بر همین اساس معین‌الدین سعیدی، نماینده استان سیستان و بلوچستان (چابهار)، در گفتگو با تابناک بیان کرد که از راه دیپلماسی نمی‌توان این مشکل را حل کرد و همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی باید مطرح شود.
آمادو دیالو با پایان قرارداد قرضی‌اش به یونایتد بازگشته، اما گفته می‌شود حتی با وجود درخشش در تور پیش فصل، ممکن است مجددا به طور قرضی شیاطین سرخ را ترک کند.
حسین قربانزاده روند انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال را تشریح کرد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه تمام گزینه‌ها مقابل تجاوزات دشمن صهیونیستی روی میز است اعلام کرد که اتحاد میادین نبرد یک تفکر مبارزاتی نزد ملت فلسطین به شمار می‌رود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی حوادث روز گذشته در جنین که به زخمی شدن 7 نظامی این رژیم منجر شد، دستورالعمل‌های جدیدی صادر کرده است.
نماینده ایران در هیئت عامل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) بیان کرد که اوپک‌پلاس برای تصمیم‌گیری درباره سیاست تولید خود همه گزینه‌ها را در نظر دارد.
در صورت جدایی قطعی ساپینتو، مدیران استقلال چند گزینه داخلی و البته گزینه های نامحدود خارجی را روی میز دارند.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاه‌هایی که او را می خواهند خارج است.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گزینه انتقال قرضی را در مورد نیمار مورد بررسی قرار داده است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال به گزینه‌های قضاوت در دربی پایتخت ابلاغ سوت زدن در هفته بیست و ششم نداده است.
روبرتو دونادونی، مربی سابق ناپولی، می‌گوید انتقال لیونل مسی به ناپولی اتفاقی رویایی خواهد بود و باعث می‌شود داستان مارادونا در ناپل ادامه پیدا کند.
حالا تنها 24 به تعیین سرنوشت نیمکت مهم‌ترین تیم فوتبال ایران باقی مانده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت تا روز بیستم اسفند ماه سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد.
معرفی وزیر جدید برای وزارت ورزش قطعی شد+گزینه‌ها
رضا عنایتی از شکل مطرح شدن گزینه‌های ایرانی فدراسیون برای نیمکت تیم ملی انتقاد کرد.
حمیدرضا رجبی پس از بازگشت کاروان فولاد به ایران، به شایعه سرمربیگری‌اش در این تیم واکنش نشان داد.
انتشار نام تعداد زیادی از مربیان فعال فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی تعجب بسیاری از ناظران را برانگیخت.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از سخت‌ترین موارد جنگ است که آن را هم ۸ سال به ایران تحمیل کرد؛خود آمریکایی‌ها گفتند فشار حداکثری علیه ایران شکست فاحش خورد.
دبیر جدید فدراسیون ووشو گفت: برای انتخاب مربیان تیم ملی عجله ای نداریم و پس از ارزیابی مربیان حاضر در رقابتهای قهرمانی کشور در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.
امیرعبداللهیان همچنین با تاکید بر اینکه تهران دیپلماسی و گفتگو را بهترین گزینه می‌داند تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر سایر گزینه‌ها هرگز دست بسته نخواهد بود.
به دنبال جدایی ناگهانی بردیف باشگاه تراکتور در تلاش است تا هر چه سریع‌تر سرمربی جدید خود را انتخاب کند.
احتمال دارد سرنوشت سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، در روزهای آینده مشخص شود.
وزیر خارجه سابق لبنان با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی، فریبکار و در پرونده ترسیم مرزها به دنبال اتلاف وقت است، تأکید کرد با وجود حمایت های همیشگی آمریکا از این رژیم، حل مشکلات دشوار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ