در ساعت‌های پایانی روز چهارشنبه خبر قطع همکاری کی‌روش با تیم ملی در شرایطی در فضای مجازی منتشر شد که هنوز از سوی فدراسیون فوتبال تصمیم رسمی درباره سرنوشت تیم ملی اتخاذ نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزینه‌های احتمالی برای شناخته شدن به عنوان سالم‌ترین سبزیجات اسفناج و چغندر به همراه برگ آن بودند که همگی امتیاز ۸۰ را کسب کردند. با این وجود، تنها سبزی‌ای که ۱۰۰ یعنی امتیاز کامل را کسب کرده "شاهی آبی" بود.
استاد بزرگ شطرنج ایران که سهمیه حضور در جام جهانی باکو را دارد از پرداخت هزینه‌های این مسابقات توسط خود بازیکنان گلایه کرد.
«کشور افغانستان، دولت بزرگ با هزینه‌های فزاینده ندارد، در ضمن، وام بانکی افغانستان مثل ایران نیست و مانند نظام بانکی ایران درگیر ناترازی فزاینده بانکی نشده است. متاسفانه ساختار نظام بانکی ما که درگیر بنگاه داری هم شده است، موجبات انجماد منابع را ایجاد می‌کند و هرچه انجماد منابع بانکی بالاتر می‌رود، اضافه برداشت بانک‌ها از بانک مرکزی نیز بیشتر می‌شود و خود تبدیل به ابزار تشدید ناترازی بانک‌ها و رشد نقدینگی را فراهم می‌کند.»
گونه‌های جدید اسفنج در سه نقطه مختلف در امتداد دیواره‌ی بزرگ مرجانی در سواحل شمال شرقی استرالیا کشف شدند.
براد دابلیو.سِتسِر، کارشناس تجارت جهانی و امور مالی در شورای روابط خارجی می‌گوید: «اقتصاد نسبتا قوی در چند فصل گذشته محصول سیاست‌های ناپایدار بوده است. بنابراین به احتمال زیاد یک انقباض یا رکود وجود خواهد داشت.» او درباره پول محلی گفت: «ترک‌های کارگر وقتی ارزش لیر کاهش یابد احساس فقر بیشتری خواهند داشت. مردم برای یافتن شغل و دریافت حقوقی که هزینه‌های زندگی را پوشش می‌دهد، کار سخت‌تری خواهند داشت.»
۲۶ سال بعد، روایتی از یک روز خاص در تاریخ سیاسی ایران است؛ روزی که نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن عبور کرد؛ روزی که ۲۰ میلیون ایرانی راهی برای تغییر بزرگ را انتخاب کردند و نام گزینه‌ای را روی برگه‌های رای نوشتند که در همان روز‌های تبلیغات با روش‌های مختلف عنوان شده بود گزینه محبوب هسته سخت قدرت برای ریاست‌جمهوری نیست، اما در نهایت ایرانیان «برای فردای بهتر»، سیدمحمد خاتمی را به پاستور فرستادند.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاه‌هایی که او را می خواهند خارج است.
هاوارد آیزنستات، کارشناس مسائل ترکیه در دانشگاه لورنس و اندیشکده پروژه دموکراسی خاورمیانه در واشنگتن به خبرگزاری فرانسه می‌گوید: «نمی‌توانم با اطمینان به نتایج این نظرسنجی‌ها نگاه کنم. بسیاری از تحلیلگران خارجی تصور می‌کنند فقط به این دلیل که اوضاع اقتصادی خراب است، رای‌دهندگان نظرشان را تغییر می‌دهند، اما الزاما این گونه نیست. تصور من این است که بخش بزرگی از رای‌دهندگان حزب عدالت و توسعه، بعد از اینکه اندکی روی گزینه‌های دیگر فکر کردند، دوباره به این حزب بر می‌گردند.»
شش صندلی فرست کلاس اساسا در کابین‌های کوچکی با در‌های مخصوص به خود قرار گرفته‌اند، این کابین‌ها یا اتاق‌ها علاوه بر سیستم اطلاعات سرگرمی معمول یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی نیز دارند، این کابین‌ها دارای یک تخت مستطیلی موازی در کنار صندلی عریض و گزینه‌های ذخیره‌سازی، از جمله کشوی لباس خواب هستند. کابین‌های فرست کلاس همچنین دارای یک کنسول بزرگ و یک میز غذاخوری جدا شونده بزرگ هستند.
یک روز بعد از بازی تراکتور - پرسپولیس، ارزش و اهمیت برد بزرگ یحیی گل‌محمدی بر پاکو خمس بیشتر و بیشتر آشکار می‌شود.
سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی بزرگ در نقش جهان، تیمش را آماده انجام پروژه بازگشت به صدر جدول می‌کند.
نام یحیی گل‌محمدی و علی دایی به شکلی سوال‌برانگیز در لیست گزینه‌های تیم‌ملی قرار ندارد.
علی علیپور و شهریار مغانلو، گزینه‌های ایده‌آل خط حمله پرسپولیس که البته موانع بزرگی را در راه بازگشت خود به تیم سرخپوش پایتخت می‌بینند.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه کشور نیازمند کارهای بزرگ و تحولی است، بیان داشتند: انجام این کارها امکان پذیر است. این کارها ما را از گردنه‌های سخت عبور می‌دهد.
رهبرانقلاب اسلامی با تاکید براینکه کشور نیازمند کارهای بزرگ و تحولی است، بیان داشتند: انجام این کارها امکان پذیر است. این کارها ما را از گردنه‌های سخت عبور می‌دهد.
گرگور مندل در برنو، دومین شهر بزرگ جمهوری چک، زندگی و کار می‌کرد. در سال ۲۰۲۲، او ۲۰۰ ساله شد. محققان جمهوری چک به دنبال راه‌هایی بودند تا به این مناسبت از مندل که قهرمان زادگاهش به‌شمار می‌رود، تجلیل کنند. گزینه‌های پیش روی آن‌ها عبارت بود از برگزاری جشنواره، برپایی یک کنفرانس علمی و ساخت یک مجسمه.
فارغ از اینکه بذرپاش همواره گزینه‌ای مثال‌زدنی در مسئله جوان‌گرایی و البته جوان‌گرایی بدون توجه به شایسته‌سالاری بوده است. حالا باید دید آیا نزدیک بودن مهرداد بذرپاش به محمد مخبر باعث می‌شود که دولت رئیسی او را به یکی از رویاهایش برساند و موضوع دوباره گزیدن یک چهره بی‌تجربه را به جان بخرد؟
روزنامه مارکا می‌گوید بعد از فسخ دوطرفه قرارداد کریستیانو رونالدو با باشگاه منچستریونایتد احتمال انتقال او به نیوکسل بیشتر از سایر گزینه‌ها است.
دلیل اصلی این انتقال‌های بزرگ را می‌توان ولخرجی و هزینه‌های سنگین لیگ‌های عربی دانست تا ستارگان بزرگ و سرشناس فوتبال را به لیگ خود بیاورند.
کمتر از سه هفته تا ال‌کلاسیکو زمان باقی است و نگرانی های ژاوی از حالا شروع شده است. همه مدافعانی که قرار بود وینیسیوس را مهار کنند، مصدوم هستند.
کشور‌های دیگر حاضر نیستند هزینه‌های متوقف کردن چین را بپردازند. چین بازار بزرگی محسوب می‌شود. توانایی چین در حوزه تولید محصولات ارزان قیمت و فراوانی نیروی کار ارزان آن کشور را برای تجارت بین المللی به گزینه‌ای ارزشمند تبدیل کرده است.
داده‌های ماه آوریل تا ژوئن، امروز دوشنبه نشان داد که اقتصاد ژاپن در نهایت بهبودی با تاخیر زیاد را از رکود ناشی از کووید آغاز کرده است اما چشم‌انداز همچنان به دلیل افزایش مجدد عفونت‌های کووید-۱۹، کاهش رشد جهانی، محدودیت‌های عرضه و افزایش قیمت موادخام که هزینه‌های زندگی خانوارها را افزایش می‌دهد، نامطمئن است.
رضا درویش مدتی است تصمیم گرفته است کسی از گزینه‌های خارجی پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم باخبر نشود.
تیم اقتصادی دولت هنوز زمان واریز یارانه نقدی مرحله ۱۳۷ یا همان تیر ماه ۱۴۰۱ را اعلام نکرده اند. اما جدول زمان بندی مراحل گذشته واریز یارانه‌ها به ما نشان می‌دهد که در طول دو فصل گذشته، دولت یارانه‌ها را در روز بیستم همان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ