دیپلمات ارشد چینی در گفت‌وگو با وزیر خارجه آمریکا درباره راه‌های پیش روی واشنگتن در قبال پکن، شفاف‌سازی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلمی که از اردوگاه اشرف منتشر شد، ظاهرا فاقد نیروی جوان بودند، متوسط سن حاضران آن اردوگاه باید بالای ۵۵ تا ۶۰ و ۶۵ سال باشد. چنین گروهی نیاز نیست کشته شوند یا بمیرند، به قول حافظ «بر او نمرده به فتوای من نماز کنید.» جوان یعنی آینده، مجموعه‌ای که آنان را ندارد، یعنی فاقد آینده است. همان‌گونه که زاد و ولد موجب ادامه حیات جامعه می‌شود، در سازمان‌ها و حکومت‌ها و نهاد‌ها نیز زاد و ولد موجب تداوم حیات آن می‌شود.
بحث داغ فی مابین نمایندگان از یک بخشنامه معاونت سیاسی آغاز شد که برای فهم بهتر ماجرا بهتر است نگاهی به آن انداخته شود.بر اساس آنچه در بند ۴ بخشنامه‌ آمده، به معاونین سیاسی، فرمانداران و بخشداران تأکید شده با نمایندگان مجلس در مدت باقی‌مانده تا انتخابات به‌گونه‌ای تعامل کنند که هیچ‌گونه شائبه و سوءبرداشتی از همراهی آنها در جلسات دولتی و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های منطقه‌ای به‌وجود نیاید
بحث داغ فی مابین نمایندگان از یک بخشنامه معاونت سیاسی آغاز شد که برای فهم بهتر ماجرا بهتر است نگاهی به آن انداخته شود.بر اساس آنچه در بند ۴ بخشنامه‌ آمده، به معاونین سیاسی، فرمانداران و بخشداران تأکید شده ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و... با نمایندگان مجلس در مدت باقی‌مانده تا انتخابات به‌گونه‌ای تعامل کنند که هیچ‌گونه شائبه و سوءبرداشتی از همراهی آنها در جلسات دولتی و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های منطقه‌ای به‌وجود نیاید
سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با هدف کاهش سطح تنش‌های بین دو کشور انجام شد، اما از وقایع و نشانه‌های پس از آن چنین برمی‌آید که گویا این سفر چندان موفقیت‌آمیز نبوده است.
قرار بود پس از انقلاب، قانون و اراده ملت بر کشور حاکم شود. تندرو‌ها به دنبال تبدیل جمهوری اسلامی به سیستمی شبیه این روز‌های طالبان یا حکومت عثمانیان در قرون گذشته در سرزمین‌های اسلامی هستند. پس از جریانات دوم خرداد ۷۶، گروهی که احساس خطر می‌کردند، تصور کردند اگر گفتمان سید محمد خاتمی در خصوص مردم‌سالاری دینی و تعامل و شایسته سالاری و... تثبیت شود، ممکن است عرصه برای جولان آن‌ها تنگ شود.
قرار بود پس از انقلاب، قانون و اراده ملت بر کشور حاکم شود. تندرو‌ها به دنبال تبدیل جمهوری اسلامی به سیستمی شبیه این روز‌های طالبان یا حکومت عثمانیان در قرون گذشته در سرزمین‌های اسلامی هستند. پس از جریانات دوم خرداد ۷۶، گروهی که احساس خطر می‌کردند، تصور کردند اگر گفتمان سید محمد خاتمی در خصوص مردم‌سالاری دینی و تعامل و شایسته سالاری و... تثبیت شود، ممکن است عرصه برای جولان آن‌ها تنگ شود.
دانیل کرامبل اسمیت، متخصص در رژیم تغذیه گفت : «برخی مکمل‌ها می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و منجر به کاهش اثربخشی، افزایش خطر عوارض جانبی یا آسیب احتمالی به سلامتی شما شوند.»
نشریه روسی در تحلیلی با هشدار به سیاست خارجی کمال قلیچداراوغلو ضد همسایگان اقلیمی قدرتمند خود گفت که در صورت شکست اردوغان، ترکیه در مسیر خطرناکی ضد همسایگان خود و همسو با غرب قدم بر می‌دارد.
انتخابات است و شور و شوقش، البته اگر مشارکتی درخور رخ دهد یا حداقل چینش نامزدها به شکلی باشد که همه جریان‌ها نماینده خود را داشته باشند. تجربه انتخابات مجلس یازدهم نشان داده که با حذف گسترده نامزدهای انتخابات، میدان رقابت از افراد توانا خالی و مجلس پر‌انتقادی مثل مجلس یازدهم و به باور کارشناسان بدون خروجی قابل‌دفاع تشکیل خواهد شد که یکی از نتایجش افزایش نارضایتی عمومی و بعد ناامیدی از صندوق رأی است. اتفاقی که در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم هم رخ داد و بعد از یک مجلس با مشارکت اندک شاهد یک دولت با حضور نه‌چندان مطلوب رأی‌دهندگان در پای صندوق رأی بودیم که تا امروز در حل مشکلات اقتصادی که چاره‌اش را اقدام انقلابی در یک هفته اعلام می‌کردند هم موفق نبوده است.
نحوۀ برخورد امام با اصحاب جمل، خوارج و به‌خصوص زمامداری معاویه نیز هیچ‌کدام از سرِ ایده‌آلیسم اخلاقی انتزاعی و بی‌توجه به عواقب و نتایج کار و یا رئالیسم بی‌رحمانۀ معطوف به حفظ و بسط قدرت شخصی نبوده و همگی جلوه‌ای از یک استراتژی روشنِ تیزنگرانۀ متکی بر تعامل بی‌وقفه و عقلانی بین اصول اخلاق و نسبیت آن در امور جزئی را به‌نمایش می‌گذارد.
بلینکن در کنفرانسی خبری در جریان سفر به آتن گفت:، اما در همیشه به روی پیش رفتن دیپلماسی باز است. خیلی چیز‌ها بستگی به این دارد که ایران چه می‌گوید و چه می‌کند و آیا تعامل می‌کند یا خیر.
پیوستن به FATF فقط امضای یک تکه کاغذ نیست. پیوستن به FATF به این معنی است که ایران به توصیه‌های FATF متعهد می‌شود و تضمین می‌کند که این توصیه‌ها در کل کشور اجرا می‌شوند. این یک تعهد بزرگ خواهد بود که اجرای آن سال‌ها طول می‌کشد. با این وجود، سود اقتصادی برای ایران می‌تواند بسیار زیاد باشد و به نفع رفاه اقتصادی همه شهروندان ایرانی باشد.
بر خلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر آتش تنش علیه ایران دمیده است. حالا به نظر می‌رسد صبر استراتژیک ایران نمی‌تواند همیشگی باشد. رویکرد تعامل‌جویانه، به هیچ عنوان نمی‌تواند در مقابل رویکرد تنش‌جویانه باکو کارایی داشته باشد. حالا از هر زمانی ضروری‌تر است که تهران رویکرد جدیدی را در تقابل با مخاصمه‌جویی‌های باکو اتخاذ کند
آیت‌الله سبحانی با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارکه ممتحنه بیان کرد: برخی از کشور‌های دنیا با کشور ما دشمنی و عداوت دارند و برخی دیگر ندارند و باید نحوه ارتباط با آن‌ها بر اساس شکل تعامل آن‌ها با ما تنظیم شود.
مفهوم سیاست «نه شرقی – نه غربی» نیز اینست که با دولت‌ها اعم از شرقی و غربی تعامل داشته باشیم بدون آنکه زیر سلطه آن‌ها برویم و یا درصدد سلطه طلبی باشیم. ما برخلاف این دستورالعمل اعتدالی، چین و روسیه را محرم و اروپا و آمریکا را نامحرم دانستیم در حالی که همه‌ی آن‌ها از یک جنس هستند و در غیر قابل اعتماد بودن هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سران نظام به خواسته‌ها و توصیه‌های اصلاح طلبان نگاه تعاملی داشتند. یعنی حداقل حرف‌ها را شنیده‌اند، سعی کردند بشنوند و نگاه تقابلی نبوده و پذیرش ضرورت چنین ارتباط‌هایی را تایید و بر تداوم آن هم تاکید کردند. تا جایی که اطلاع دارم فضای همدلانه‌ای رقم خورده است. یعنی توصیه‌ها را توصیه‌های به جا و قابل‌استفاده‌ای دانسته و اعلام کردند که پیگیر خواهند بود.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سران نظام به خواسته‌ها و توصیه‌های اصلاح طلبان نگاه تعاملی داشتند. یعنی حداقل حرف‌ها را شنیده‌اند، سعی کردند بشنوند و نگاه تقابلی نبوده و پذیرش ضرورت چنین ارتباط‌هایی را تایید و بر تداوم آن هم تاکید کردند. تا جایی که اطلاع دارم فضای همدلانه‌ای رقم خورده است. یعنی توصیه‌ها را توصیه‌های به جا و قابل‌استفاده‌ای دانسته و اعلام کردند که پیگیر خواهند بود.
هنگامی که افراد از طریق اسکرین‌شات، از توییت‌ها استفاده می‌کنند، با هیچ بخشی از این سایت تعامل نمی‌کنند؛ بنابراین کاربرانی نیستند که امکان درآمدزایی از آن‌ها وجود داشته باشد و این شبکه اجتماعی، نمی‌تواند به آن‌ها تبلیغات نمایش دهد یا از آن‌ها بخواهد عضو این سرویس شوند.
شفق‌های قطبی نمایش پر جنب و جوش نور هستند که در اثر تعامل ذرات پر انرژی و باردار ساطع شده از خورشید با میدان مغناطیسی محافظ زمین یا مگنتوسفر ایجاد می‌شوند.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که فعلا در رابطه با موافقت یا مخالفت با وزیر پیشنهادی کار نمی توان اظهار نظر کرد، چراکه کمیسیون اجتماعی یک سری مسائل و مطالباتی از بابت تعامل وزیر پیشنهادی با مجلس دارد که پس از ارائه برنامه های ایشان می توان گفت که موافق یا مخالف هستیم.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا توانسته رژیم صهیونیستی و متحدان آمریکا در منطقه را راضی کند که انجام شدن توافق هسته‌ای برایشان بهتر است یا نه، با اشاره به این که قصد ندارد وارد جزئیات رایزنی‌های واشنگتن با رژیم اسراییل و دیگر متحدان و شرکای آمریکا شود، گفت: ما در این باره تعامل نزدیکی با شرکای اسراییلی‌مان داشته‌ایم. ما همچنان فکر می‌کنیم که بازگشتی دوجانبه به پایبندی به توافق، نه تنها در راستای منافع ملی آمریکاست، بلکه قدمی مهم برای خاورمیانه محسوب می‌شود.
نحوه تعامل ریکاردو ساپینتو پرتغالی با بازیکنان استقلال صحنه‌های جالبی در تمرینات استقلال رقم می‌زند.
۲۵ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ذوب آهن اصفهان با حضور ۷۲ درصد از سهامداران برگزار گردید. گزارش نبض بورس بورس از این مجمع را بخوانید.
اما همان گونه که تعامل و همفکری بین قوا امری منطقی بوده، استقلال و قوا هم قاعده و اصل لازم الاجرایی بوده و در این میان، نباید انتظار داشت که این همراهی و همفکری، رنگی از تبعیت محض به خود گرفته و صد در صد قوا را مسلوب الاختیار نمود و اگر مجلس یا نمایندگان مجلس در صدد سوال و استیضاح از وزیر یا مقام دولتی برآمدند، آن را نشانه تقابل این دو نهاد دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ