سیاهکلی درباره اینکه گفته می‌شود گزینه‌های پیشنهادی برای امر وزارت در وزارتخانه‌هایی که باید برای‌شان وزیر معرفی شود از داخل خود دولت هستند و به نوعی این تلقی به وجود می‌آید که افراد در این دولت در سمت‌های مختلف جابجا می‌شوند و مهره‌ها می‌چرخند، بیان کرد: دولت مهره‌ها را می‌چرخاند و این بسیار بد است، کشور را با ۱۰ نفر که نمی‌شود اداره کرد، از همه نیرو‌ها باید در اداره کشور استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ییلاق دیلمان یا دیلمون یکی از زیباترین ییلاقات شرق گیلان و شهرستان سیاهکل است. این منطقه از شمال به رشته کوه البرز و از شرق به قله درفک می‌رسد و به دو بخش پیرکوه و دیلمان تقسیم می‌شود.
بیش از چهل سال است، ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
بیش از چهل سال است که ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی،عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
سیاهکل- ابرچالش پسماند گیلان ریشه چند دهه ای دارد و نمی‌توان در طول یک الی دو سال آن را ساماندهی کرد اما به کارگیری جوانان نخبه و شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در این بخش راهگشا است.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از افتتاح نخستین کارگاه اقامتی شمال کشور همزمان با هفته صنایع دستی در روستای دیماسرای سیاهکل خبر داد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به وزرای پیشنهادی که ضعیف باشند رای نخواهد داد چرا که مردم مشکل دارند و انتظار دارند که این مشکلات حل شود.
سیاهکلی، نماینده موافق استیضاح در ادامه جلسه استیضاح وزیر صمت گفت: دشمن تمام همت خود را صرف ناکارآمدی نظام کرده است و نظام باید مانند دیگر نقشه‌های دشمن این نقشه را نیز نقش برآب کند./ مجلس باید طرحی بیاورد تا کشور باید از شر اندرونی‌ها و گروهک‌ها نجات دهد./بنا بر نظر کارشناسان عرضه خودرو در بورس نیز چیزی در گران فروشی نداشته است.
سیاهکلی نماینده‌ای که در موافقت با استیضاح وزیر صحبت می‌کرد، خطاب به نمایندگان گفت: شما نوکر مردمی هستی نه نوکر دولت!
سیاه‌کلی با اشاره به بزرگ بودن وزارت صمت، گفت: وزارت صمت از تجمیع چند وزارتخانه ایجاد شده است از این‌رو یک فرد توانمند باید آن را اداره کند؛ به نظر می‌رسد می‌رسد دولت می‌خواهد با کوچک کردن وزارت صمت و ایجاد سازمان بازرگانی صندلی وزارت را برای فاطمی امین حفظ کند این در حالیست که قبض و بسط وزارتخانه‌ها نباید با هدف نگه داشتن افراد تعریف شود.
جام فوتچل یا همان فوتبال در شالیزار که هر سال در برخی روستاهای استان گیلان برگزار می‌شود. در این دوره ۶ تیم حضور داشتند.
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: فکر می‌کنم هیات رئیسه مجلس اصلا نباید از قانون عدول کند. من اگر عضو هیات رئیسه مجلس باشم، به محض این‌که هر استیضاحی رسید به هیات رئیسه، می گفتم ان را ارجاع دهد به کمیسیون، تا کار در کمیسیون پیش برود. این‌که هیات رئیسه نگه دارد و بعد نسبت به آن تصمیم بگیرد کار درستی نیست. هیات رئیسه نماینده نمایندگان نیست، هیات رئیسه خودش یک عضو از نمایندگان است.
سیاهکل- معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دوران خاندان آل بویه زمان طلایی تاریخ ایران به شمار می رود، گفت: خدمات و تأثیرات خاندان آل بویه در ابعاد مختلف باید مورد بررسی قرار بگیرد.
رشت- مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از حریق در ۴ شهرستان این استان خبر داد و گفت: شهرستان‌های سیاهکل، ماسال، رشت و تالش درگیر آتش سوزی‌های سطحی شدند.
لطف الله سیاهکلی نماینده مجلس گفت: قیمت خودرویی که در بورس کالا حتی با کاهش به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده، واقعا انقدر نیست و ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است.
سیاهکلی گفت: مردم اصلا دیگر قدرت خرید ندارند و نمی‌توانند خودرو بخرند. در واقع آقای فاطمی امین کاری کرد که مردم برای حمل و نقل بروند سراغ فرغون و فرغون بخرند.
لطف الله سیاهکلی، نماینده مجلس اعلام کرد: استضیاح ۴ وزیر در مجلس مطرح است.
قالیباف گفت: درباره آنچه که آقای سیاهکلی درباره تفکیک دو وزارتخانه اشاره کرد، باید بگویم که مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون و تعدادی از کارشناسان این موضوع را بررسی کردند و نهایتاً به جمع بندی تخصصی درباره تفکیک صمت به دو وزارت خانه نرسیدند.
در همین زمینه لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، از این خبر اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که طرح صیانت تصویب نشده است.
سیاهکلی گفت: گزارش تحقیق و تفحص نشان داد که در فولاد مبارکه اصفهان اشکال وجود دارد و ممکن است اختلاس صورت گرفته باشد، اما این گزارش مشخص نمی‌کند که این موضوع توسط چه کسی و به چه میزان بوده، چون اساسا فرصت اینکار نبوده و تخصص لازم هم در این باره وجود ندارد.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: سیل، گل‌آلودگی آب و تراکم ماهی در مزارع میزان تلفات ماهیان در سیل اخیر را تشدید کرد.
امروز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
لطف اله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هدف ما از استیضاح وزیر صمت، سیاسی نبود، گفت: دولت پیام مجلس مبنی بر اینکه اداره این وزارتخانه با وزیر کنونی امکان‌پذیر نیست را دریافت کرد. به همین جهت باید هرچه سریعتر لایحه تشکیل وزارتخانه های جدید را به مجلس ارائه و دو وزیر جدید را برای گرفتن رأی اعتماد معرفی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ