مهدی تاج همچنان معتقد است بهترین تصمیم در خصوص نیمکت تیم ملی برای حضور در جام جهانی، حضور کارلوس کی‌روش بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوالفضل جلالی همچنان منتظر جلب اعتماد ریکاردو ساپینتو برای استفاده از او در ترکیب اصلی است.
کارلوس کی روش همچنان به حضورش در استادیوم های قطر و دیدن مسابقات لیگ ستارگان ادامه می دهد.
نبی همچنین نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در یک گفتگوی اینترنتی مدعی شد عجله در انتخاب سرمربی تیم ملی چندان مثبت نیست.
کارلوس کی‌روش همچنان گزینه تیم ملی است؛ آن هم در شرایطی که جمعه نام او به عنوان سرمربی جدید قطر اعلام شد.
مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بررسی عملکرد گلرهای ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: علیرضا بیرانوند همچنان می‌تواند جزو برترین‌های فوتبال ایران باشد.
با وجود اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده اما این مربی همچنان در تهران حضور دارد!
تیم ملی ایران در شرایط با هفت گل خورده طی سه بازی به کار خود در جام جهانی قطر پایان داد که دو عنصر دفاعی دعوت شده از سوی کارلوس کی‌روش کمترین فرصت حضور را به دست آوردند.
بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی و همچنین عملکرد خوب حسینی در بازی مقابل ولز، کار کیروش را برای انتخاب گلر اصلی در بازی مقابل آمریکا سخت کرده است.
استراتژی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همچنان مبهم است و مشخص نیست سرمربی این تیم کدام بازیکنان را در ترکیب ابتدایی‌اش برای دیدار با انگلیس قرار خواهد داد.
یکی از موضوعات گیج‌کننده‌ای که همچنان برای اهالی فوتبال در ایران مجهول باقی مانده، این است که چرا کارلوس کی‌روش از امکان قرار دادن ۲۶بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی استفاده نکرد و فهرستش را با فقط ۲۵بازیکن بست.
سرمربی تیم‌ملی به پرسش‌ها درباره فهرست تیم برای جام جهانی پاسخ داد. او همچنان که پیش‌تر هم گفته بود، باز بر این نکته تاکید کرد که "این آماده‌سازی صحیح برای جام جهانی نبود. "
روزبه چشمی فاصله چندانی تا تجربه دومین جام جهانی خود ندارد، به شرطی که همچنان نظر مثبت کی‌روش را داشته باشد.
تمرینات اختصاصی سردار آزمون زیر نظر یکی از اعضای کادر تیم ملی ایران برای سه روز دیگر تمدید شد.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی که پس از مصدومیت، با هماهنگی انجام شده میان فدراسیون و باشگاه لورکوزن زیر نظر کادر تیم ملی برنامه‌های ویژه خود را پیش می‌برد، همچنان با میکاییل موریرا به تمرینات خود ادامه می‌دهد. او تا هفتم آبان زیر نظر کادر تیم ملی به تمرین خواهد پرداخت و پس از این تاریخ بر اساس توافق قبلی، تمرینات خود را در باشگاه لورکوزن از سر خواهد گرفت تا آماده خدمت به تیم ملی و تیم لورکوزن شود.
هافبک ملی‌پوش پرسپولیس پس از مصدومیت در بازی‌های لیگ برتر همچنان یکی از بازیکنان حاضر و فعال در اردوی شاگردان کارلوس کی‌روش است.
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
دروازه بان شماره یک تیم ملی از اردوی قبلی با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شده و همچنان درمان را دنبال می‌کند.
کاپیتان تیم ملی دو بازی ۹۰ دقیقه‌ای و تاثیرگذار زیر نظر کی‌روش انجام داد تا مشخص شود همچنان مهره قابل اعتماد او است.
مدافع راست پرسپولیس همچنان برای خود شانس حضور در تیم ملی و جام جهانی را قائل است و از آخرین فرصت‌هایش در این راه سود می‌برد.
کارلوس کی‌روش علیرضا بیرانوند را در ترکیب اصلی قرار داد تا نشان دهد همچنان به شاگرد قدیمی خود اعتقاد دارد و البته روی عابدز هم حساب کرده است.
اگر کی‌روش تنها ۳۲ بازیکن را برای جام جهانی تحت نظر گرفته باشد ۶ نفر از لیست او خط خواهند خورد. البته لژیونر‌هایی که این اردو را از دست دادند همچنان برای بازگشت به اردو شانس دارند.
محمدرضا خلعتبری، مرد تمام نشدنی فوتبال ما که در سن ۳۹ سالگی همچنان درون زمین خوش می درخشد به زودی تیم جدیدش را اعلام خواهد کرد‌.
عضو کمیته فنی می‌گوید که باوجود تلاشهای اسکوچیچ، او همچنان مخالف حضور وی روی نیمکت ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ