نشست خبری معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد و مسولان این سازمان به خبرنگاران پاسخ دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه از گفتگو با «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد.
روزنامه ایران: مردم از مدیریت خسته و نشسته که با یک نگاه تک‌بعدی، حکمرانی می‌کرد به ستوه آمده بودند و مشکل سال‌های پایانی دهه ۹۰، نه تنها شاخص‌های افول‌کرده اقتصاد بود بلکه مشکل اصلی این بود که گویا با پدیده بی‌دولتی مواجه هستند و دولت مدعی اعتدال حتی مسئولیت خیلی از کار‌های خسارتبارش را هم گردن نمی‌گرفت.
اراکی اظهار داشت: حضرت امیرالمومنین صددرصد سیاسی بودند و ائمه ما هم صددرصد سیاسی بودند و اگر کسی بگوید که حوزه از سیاست جدا است می‌داند که دروغ می‌گوید و مع ذلک چیزی را که درست نیست برای مردم بیان می‌کند.
بذرپاش با اشاره به سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ساخت واحدهای تک طبقه با ارائه زمین به مردم، گفت: این یک اقدام کم‌سابقه بعد از انقلاب بوده است.
کادرفنی پرسپولیس باوجود پیروزی در دربی و رسیدن به صدر جدول لیگ برتر، همزمان قهرمانی در جام حذفی را هم دنبال می‌کند و با ترکیب اصلی خود به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در سیاست خارجی جدید این کشور، آمریکا به عنوان عامل اصلی هدایت سیاست های ضد روسی شناخته می شود.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه سیاست ایران ماندگاری صلح در منطقه است، گفت: کشورهای حوزه قفقاز باید مراقب سیاست تنش‌آفرین صهیونیست ها باشند.
هیچ‌ کدام از مدیران دولتی چک سفید دریافت نکردند که به صورت مستمر در دولت و در دستگاه‌ها حضور داشته باشند، بلکه به صورت مستمر در معرض ارزیابی هستند. اگر ببینم فردی توان یا صلاحیت خدمت جهادی به مردم را ندارد، طبیعی است که با نیروی با انگیزه و متخصص دیگری جابجا ‌شود.
با توجه به شباهت شهرسازی ایران به ترکیه، درسی که از زلزله اخیر این کشور می‌توان گرفت این است که تا دیر نشده باید فکری به حال تراکم بالا شهرها کرد.
علی مطهری نوشت: کمرنگ شدن نقش وزارت امور خارجه در سیاست خارجی است به‌طوری که در نوع روابط ما با کشور‌های خاورمیانه و روسیه و چین تصمیم‌گیر اصلی نظامی‌ها هستند. به همین دلیل روابط ضعیفی با کشور‌های اسلامی داریم به‌طوری که برخی از آن‌ها از ترس ما به دامن اسراییل افتاده‌اند.
اگرچه ضوابط و قواعد سیاست خارجی به عنوان یک دانش و علم، مورد نیاز ما و حکومت است ولی نباید از مساله سیاست داخلی غفلت کرد. حدی از پایداری و استحکام و مشارکت عمومی برای سیاست داخلی امری ضروری است. سیاست خارجی از معبر سیاست داخلی عبور می‌کند. نقد سیاست خارجی ایران خوب و لازم است، ولی بدون توجه به عنصر اصلی قدرت کشور که کیفیت سیاست داخلی است، نارسا و ناکارآمد است.
یک استاد دانشگاه گفت: سیاست دور زدن و کم اثر کردن تحریم سیاست خوبی است اما کافی نیست و باید این هم و غم وجود داشته باشد که تحریم‌ها حتماً رفع شود.
رئیس‌کل بانک مرکزی در نشست هم‌اندیشی با اقتصاددانان، صاحبنظران و کارشناسان اقتصادی، مهار تورم را سیاست اصلی و محوری بانک مرکزی در دوره جدید اعلام کرد.
«ضرورت پاسخگویی فراگیر به ملت ونزوئلا، مادورو را به اتحاذ رویه‌های جدید سوق داده است. توجه داشته باشیم که امروزه اقتصاد ونزوئلا فروپاشیده است. جامعه این کشور اگر خود را بازیابی نکند و در مسیر صحیح حرکت در نظم بین‌المللی قرار نگیرد، ملت ونزوئلا در مقایسه با شرایط کنونی، هزینه‌های به مراتب بیشتری را نیز باید پرداخت کنند. از سوی دیگر، دولت مادورو با سیاست جدید خود مبنی بر تمایلش جهت عادی سازی روابط دیپلماتیک و اقتصادی با آمریکا، عملا خصومتِ دولت این کشور نسبت به خود را هم به چالش می‌کشد.»
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت همزاد سیاست است و سیاست بدون قدرت بی اثر است. کار اصلی سردار سلیمانی ساخت قدرت برای سیاست خارجی ما بود.
سرمربی تیم فوتبال سایپا هدف اصلی این تیم را بازگشت به لیگ برتر عنوان کرد و تاکید نمود سیاست باشگاه چیزی جز این نیست.
افروغ، استاد دانشگاه و جامعه شناس می گوید؛ ما از قانون اساسی دور شده‌ایم، بحث زمینه سازی برای اشتغال، بحث آموزش رایگان، فصل سوم قانون اساسی و اصل بیست و هفتم و ... در قانون اساسی آمده است که اقتصاد وسیله است. دقت کنید این به معنی بی توجهی به اقتصاد و معیشت نباید تعبیر و تفسیر شود. این بدان معناست که مردم باید از حداقل های معیشت و رفاه آبرومندانه برخوردار باشند تا با فراغ بال به شکوفایی فرهنگی و سیاسی خود بپردازند.
رئیس جمهور کوبا ریشه درگیری ها در اوکراین را به سیاست های تهاجمی آمریکا و ناتو نسبت داد.
رئیس شورای سیاست گذاری تایوان در امور سرزمین اصلی چین، اعلام کرد حل و فصل اختلافات تنها از مسیر مذاکره بدون پیش شرط می گذرد.
رئیس جمهور گفت: مسیر برادری و توسعه همکاری‌های منطقه‌ای دستور کار اصلی سیاست خارجی ایران در منطقه است و کارشکنی دشمنان خللی در این روند نخواهد داشت.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: ظرفیت ایران جهت ایجاد تجارت گاز در منطقه و تبدیل شدن به قطب اصلی تجارت گاز منطقه با سوآپ گاز مازاد روسیه را دارد. سواپ گازی هم امنیت آفرین و هم اشتغال آفرین است. این نکته بسیار مهم است که ایران از شرایط فعلی حداکثر استفاده را برای تجارت گاز و ارزآوری باید داشته باشد.
رئیس‌جمهور روسیه سند ۳۱ صفحه‌ای سیاست خارجی جدید این کشور را تصویب کرد که مفهوم بنیادی و اصلی آن محافظت از «جهان روسی» و ترویج فرهنگ‌ها و سنت‌های روسی است.
یک روزنامه آمریکایی در مقاله‌ای به قلم یک ایرانی-آمریکایی به سیاست واشنگتن طی چهار دهه اخیر درباره جمهوری اسلامی ایران پرداخته و به کاخ سفید توصیه کرده است راهبرد نهایی باید براندازی باشد.
عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه هر چقدر اصلاح سیاست تخصیص ارز ترجیحی به طول انجامید، باعث شد تا تورم بیشتری ایجاد شود، گفت: علل اصلی بروز تورم رشد نقدینگی و کسری بودجه دولت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ