فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت همزاد سیاست است و سیاست بدون قدرت بی اثر است. کار اصلی سردار سلیمانی ساخت قدرت برای سیاست خارجی ما بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمدیان تصریح کرد، امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی، اگر دل مردم را به دست بیاوریم، بزرگترین هجمه‌های رسانه‌ای نیز کارساز نخواهد بود.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری گفت: از رسانه‌های محترم کشور درخواست می‌شود که رعایت اصل صحت و اصالت خبر و حفظ امانت داری را در نقل اخبار سرلوحه کار خود قرار دهند.
هادی محمدی برای رسیدن به ترکیب اصلی سپاهان کار بسیار سختی را در پیش دارد.
انتظار می رود امروز نام اصلی ترین گزینه جانشینی حجت کریمی اعلام شود و اگر انتخاب او رسمی نشود، کار به فردا کشیده می شود.
کرم کارامل (کاستارد کاراملی) یک دسر کاستارد فرانسوی با کارامل است که به طور سنتی با تخم مرغ و لبنیات درست می‌شود. اما شاید شما وگان باشید و دوست داشته باشید این دسر خوشمزه را به صورت گیاهی مصرف کنید بنابراین ما دستور تهیه نسخه گیاهی این دسر خوشمزه را برای شما آماده کرده‌ایم امیدواریم آن را آماده کنید و از خوردن آن لذت ببرید.
اراکی اظهار داشت: حضرت امیرالمومنین صددرصد سیاسی بودند و ائمه ما هم صددرصد سیاسی بودند و اگر کسی بگوید که حوزه از سیاست جدا است می‌داند که دروغ می‌گوید و مع ذلک چیزی را که درست نیست برای مردم بیان می‌کند.
قالیباف،رئیس مجلس گفت:رهبر انقلاب دستور کار اصلی سال آخر مجلس را در سه محور پیگیری مسئلۀ مهار تورم و رشد تولید، تصویب برنامۀ هفتم، و نهایی‌کردن طرح‌ها و لوایح نیمه‌کاره تعیین کردند.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه استقلال مدعی اصلی قهرمانی است، گفت: کاری که استقلال در لیگ برتر کرد و جبران اختلاف امتیازش با پرسپولیس باورپذیر نبود.
بازگشت دیه‌گو کاستا به لیگ برتر اتفاق مثبتی برای این مهاجم برزیلی-اسپانیایی نبود و او که اصلا آمار خوبی در فصل جاری نداشت، روز گذشته به شدت مصدوم شد و به احتمال زیاد ادامه فصل را از دست می‌بدهد.
کنفرانس امنیتی مونیخ در حالی امروز آغاز به کار می کند که تجهیز تسلیحاتی اوکراین به بهانه سالگرد جنگ در این کشور در راس دستورکارهای این نشست قرار دارد.
«تهیه چند عبارت شعارگونه کار را آسان می کند اما قرار نیست که رئیس دستگاه اجرایی کشور تا ابد در گیر شعارها باشد و از عرش اعلای شعار به فرش محرومیت ها پایین نیاید و آنها را لمس نکند.»
کادر فنی تیم فوتبال سپاهان کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی مقابل فولاد خوزستان دارد.
پرایس گفت: تمرکز اصلی ما در زمینه اجرای تحریم‌های‌مان روی چین متمرکز است که بزرگ‌ترین مشتری نفتی ایران محسوب می‌شود. ما به طور منظم با چین و دیگر کشو‌ها در ارتباطیم تا آن‌ها را از اقداماتی در رابطه با ایران که ممکن است ناقض تحریم‌های آمریکا باشد، بر حذر داریم. ما اقدامات تحریمی را از قبل اعلام نمی‌کنیم، اما به رصد صادرات نفت ایران و تعامل با شرکای تجاری آن در زمینه احتمال مواجهه با تحریم‌های آمریکا ادامه می‌دهیم.
عدم توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولیت‌ها می‌تواند یکی از زمینه‌های اصلی رانت و فساد نیز باشد. قانون‌مداری، مومن و پاک‌دست بودن مسئول به هیچ عنوان تضمینی برای احقاق صلاحیت اخلاقی دیگر افراد نیست. این‌که چنین تصور شود یک مسئول با هر کارنامه‌ای می‌تواند نزدیکان و امین‌های خود را به کار بگمارد، استدلالی به شدت اشتباه است... شاید در همین ماجرای فیش حقوقی جنجالی دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران، اگر پای فرزند در میان نبود، هیچ‌گاه 33 میلیون پای فیش حقوقی و دریافتی 26 میلیون تومانی درج نمی‌شد
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
یکی از نشانه‌های اصلی رفلاکس این است که افراد مدام صدایشان را صاف می‌کنند، این افراد احساس می‌کنند، خلط ناحیه بالای گلو دارند، وی به این افراد توصیه کرد، هرگز به اندازه‌ای غذا نخورید که قسمت فوندوس معده پر باشد، همچنین متذکر شد، از خوردن شام سنگین قبل از خواب، پرهیز کنند، زیرا طبق قانون جاذبه محتویات معده به حلق و گلو باز می‌گردد که باعث سوزش حلق و گلو و همچنین سرفه می‌شود.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان ساعاتی پیش بار دیگر تمرینات سپاهان را زیر نظر گرفت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.
همان طور که شما معاون دولت اصول‌گرا هستید و در عین اشتغال خودتان، حامی حضور کمتر زنان و دختران در جامعه‌اید و در حالی که پدرتان یک فقیه سنتی و به شدت سنت‌گرا بوده ولی برادرتان بارها به زندان افتاده و برادر دیگر به جای تبلیغ دینی و فعالیت سیاسی برای اصول‌گرایان، در کار موسیقی است و فرزندتان و خواهر زاده‌هاتان در کانادا و امریکا کار یا اقامت دارند یا اصلا نه، دارند از نزدیک با تهاجم فرهنگی مبارزه می‌کنند جامعه هم مثل خانوادۀ شما متنوع است و نمی‌توانید توقع داشته باشید همه مثل شما پوشش حداکثری داشته باشند و جهان را از همین منظری ببینند که شما می‌بینید یا دولت متبوع شما را که حاصل غیر رقابتی‌ترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی است حاوی و حامل دیدگاه خودشان بدانند.
اراک- سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم را ترمیم اعتماد عمومی مردم به دولت عنوان کرد.
علی نعمتی کار سختی برای حفظ جایگاهش در ترکیب اصلی دارد.
تکذیب اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تهران
اصلا نهاد ریاست جمهوری بگوید، وزارت ورزش بگوید. مجلس که در همه کار دخالت می‌کند و بازدهی دخالت‌هایش هم در حد صفر بوده، تضمین می‌دهد که دخالتش در فوتبال موثر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ