اراکی اظهار داشت: حضرت امیرالمومنین صددرصد سیاسی بودند و ائمه ما هم صددرصد سیاسی بودند و اگر کسی بگوید که حوزه از سیاست جدا است می‌داند که دروغ می‌گوید و مع ذلک چیزی را که درست نیست برای مردم بیان می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن هاشمی گفت: ساختار فعلی انتخابات باید تغییر کند تا مشارکت بالا برود. ۴۰ سال قبل مرحوم هاشمی رفسنجانی توسط آیت الله جنتی تایید صلاحیت شدند و اخیرا همین ایت الله جنتی با ۱۰۰ سال سن دوباره برای ریاست شورای نگهبان منصوب شدند. خود همین عدم تغییر باعث می‌شود مشارکت کم شود.
دبیر ستاد انتخابات کشور در حکمی، به عنوان سخنگوی این ستاد منصوب شد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: بر اساس تصمیم سران قوا دوره اجرای طرح مولدسازی حداکثر ۲ سال خواهد بود و با شروع اجرای قانون برنامه هفتم توسعه، اموال راکد دولت براساس سازوکار تعیین شده در این قانون واگذار می‌شود.
دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا تاکید کرد: کشور‌های مسلمان وظیفه دارند برای جلوگیری از تکرار این اقدامات شنیع و غیرانسانی، کالا‌های این کشور‌ها را تحریم، سفرای آن‌ها را اخراج و محاکمه هتاکان و عوامل آن را پیگیری کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت همسر حجت‌الاسلام محسن اراکی را تسلیت گفتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت همسر حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محسن اراکی را تسلیت گفتند.
محسن رضایی به همصدایی روسیه با کشورهای عربی در مورد جزایر سه گانه ایرانی واکنش نشان داد.
محسن هاشمی رئیس سابق شورای شهر تهران به جماران گفت: در واقع از اواخر ۸۹ و ۹۰ که هفت قطعنامه تحریمی آمده بود و همان فردی که می‌گفت تحریم‌ها کاغذ پاره است هم فهمید این طور نیست. در آن زمان تحت تاثیر تحریم‌ها دلار هم از هزار تومان به چهار تومان هم رسید آن فرد بعد تلاش کرد که مشکل را حل کند که نشد و روحانی هم می‌خواست حل کند، اما با وجود تصویب برجام نتوانست مشکل را حل کند. چون درست است که تحریم‌های بین المللی با برجام حل شده است، اما گستره تحریم‌ها آنقدر زیاد است که با وجود بین المللی نبوده تحریم ها، مشکلات تحریمی ما همچنان وجود دارد.
محسن برهانی گفت: به هیچ‌وجه در مرحله حکم‌شناسی و تصدیق حکم بر موضوع، ضابطان جایگاهی ندارند. احیای این استقلال و حس امنیت قضات و انتقال این پیام که قوه قضاییه تمام قد پشت قضات است، می‌تواند برکات بسیاری برای ملک و مملکت ایجاد کند. برخی قضات خود را در برابر برخی ضابطان بی‌پناه حس می‌کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برنامه‌ریزی‌های اقتصادی باید در مسیر چشم‌انداز کشور باشد و بودجه کشور هم در جهت تحقق آن تخصیص یابد که این روند در وضعیت کنونی رعایت نمی‌شود.
اگر انگیزه‌ی رییسی در انتصاب داوود منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه ضرورت توجه به بحران سیاسی مبتنی بر بحران‌های اقتصادی کشور بوده که گریبان کشور را می‌فشارد و حکم یک ماه پیش رییسی برای داوود منظور مبتنی بر شرایط اورژانسی کشور صادر شده، بنابراین تاکید دوباره بر نقش رضایی در دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه آیا نمی‌تواند ناقض نیت اصلی مسئولان عالی‌رتبه نظام برای دستیابی به اهداف آرامش و توسعه کشور باشد؟
عضو دفتر محسن رضایی گفت: به دلیل حضور تمام وقت ایشان (محسن رضایی) در دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، آقای رئیس‌جمهور با استفعای وی موافقت کرده است.
یک رسانه اصولگرا نیز در همین رابطه نوشت: بالاخره استعفای محسن رضایی مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت‌های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به رضایی سپرده شد؛ دبیرخانه‌ای که ظاهرا قرار است نقش جدی‌تری ایفا کند.
محسن رضایی گفت: مقام معظم رهبری اختیاراتی را به سران سه قوه داده‌اند تا تحولات اقتصادی را سرعت بخشند و همچنین اصلاحات عمیق اقتصادی را انجام دهند و یکی از کارها، این است که ظرفیت‌های تولید و سرمایه‌گذاری در سطح وسیع‌تری در استان سمنان بررسی شود. امیدواریم این دستور مقام معظم رهبری هر چه سریع‌تر در کشور اجرایی شود.
مهدی محسن نژاد در دیدار رده بندی وزن 60 کیلوگرم، فرنگی کار کشور میزبان را شکست داد و در قرقیزستان برنزی شد.
محسن فروزان دروازه‌بان گل‌گهر نسبت به اتهاماتی که به او زده شد واکنش نشان داد.
محسن هاشمی: گویا که به جای توسعه دائماً باید مواظب باشیم که کشور و انقلاب سقوط نکند. باید بدانیم که براندازان اصلی آن‌هایی هستند که بر خلاف اراده مردم عمل می‌کنند.
«احمدآقا رفت و بعد از چند دقیقه آمد و با خنده گفت: "جواب این سوال را باید خودت از امام بشنوی. " خدمت امام شرفیاب شدم و موضوع را مطرح کردم. امام فرمودند: "چرا می‌خواهی به آنجا بروی؟ مگر قرار است هزار سال با آمریکا رابطه نداشته باشیم؟ آنجا سفارت آمریکاست، بالاخره آن‌ها روزی سر عقل می‌آیند و روابط برقرار می‌شود. "»
محسن رضایی: اگر ایران بزرگ نبود، آیا چین به عنوان واسطه بین ایران و عربستان می شد و این را افتخار می دانست؟
به مناسبت سالگرد تاسیس لشکر فاطمیون همایش بین المللی لشکر فاطمیون از طرف جبهه جهانی شباب المقاومه با سخنرانی آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان، سید هاشم الحیدر دبیرکل جنبش عهدالله عراق و سیدالیاس از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون و با حضور خانواده‌های شهدا و جوانان جبهه مقاومت در سالن همایش مدرسه امام کاظم (ع) شهر قم برگزار شد.
محسن فروزان با وجود شکست گل‌گهر در مصاف با آلومینیوم اراک روز خوبی را پشت سر گذاشت.
اراک- رئیس قوه قضائیه گفت: قضات و تمامی کارکنان نظام قضائی جمهوری اسلامی ایران از تجمل‌گرایی و تشریفات در سفرهای استانی پرهیز کنند.
اراک- رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه اراک گفت: مسائل و مشکلات استان مرکزی در حوزه عدلیه در نشست با مسئولان این استان مورد بررسی قرار می گیرد.
تیم فوتبال دریای بابل موفق شد در یک بازی حساس بیرون از خانه شاگردان محسن بیاتی نیا را با یک گل از پیش رو بردارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ