کادرفنی پرسپولیس باوجود پیروزی در دربی و رسیدن به صدر جدول لیگ برتر، همزمان قهرمانی در جام حذفی را هم دنبال می‌کند و با ترکیب اصلی خود به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتاق ایران و چین گفت: سیاست‌های مربوط به تثبیت نرخ ارز، می تواند فشار تورمی در جامعه را مهار کند.
سفیر روسیه در آمریکا، دور جدید تحریم‌های واشنگتن علیه مسکو را مهر تاییدی بر شکست سیاست تحریمی کاخ سفید توصیف کرد.
باشگاه الهلال تلاش می کند تا رضایت ژوائو فلیکس را برای انتقال قرضی یکساله جلب نماید.
کارشناس سیاست‌گذاری انرژی گفت: بعد از تحریم‌های آمریکا در سال ۹۷، بخش نفت و گاز دچار بیشترین افت اقتصادی و رشد منفی شد تا جایی که در سال ۱۳۹۹ فروش نفت خام ایران به کمترین میزان فروش در یک دهه اخیر خود رسید.
با توجه به تایید محرومیت اروپایی یوونتوس در فصل 24-2023 این باشگاه سیاست های نقل و انتقالاتی خود را تغییر می دهد.
بازار جهانی در دنیا با خبرهای متفاوت واکنش گوناگونی نشان داده به طوری که سهام تسلا ریزش داشته و وال استریت با ریزش بسته شد.
اپل به زودی با اپ هایی که اطلاعات را از دستگاه های کاربران جمع آوری می کنند، مقابله می کند.
گزارشی از توصیه براندازان و رسانه‌های خارجی فارسی زبان از مردم به جهت عدم شرکت در مراسم عزاداری محرم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
برخی رسانه های غربی که در آشوب های پاییز سال گذشته در ایران به پوشش شبانه روزی مشغول بودند، پس از گذشت چند هفته از اعتراضات چند صد هزار نفری در سرزمین های اشغالی، آن را تنش داخلی خواندند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از سیاست وزارت ورزش در قبال شرایط این باشگاه و پرسپولیس گفت: هر زمانی که یحیی گل محمدی از وضعیت پرسپولیس شکایت می‌کند، مشکلاتشان در همان روز حل می‌شود!
گویا این فرد ثروتمند با کریم باقری اختلافی قدیمی دارد! البته آقا کریم روی نیمکت پرسپولیس کارکرد چندان بارزی هم ندارد.
در شرایطی که یحیی خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شده، ولی شایعاتی به گوش می‌رسد که کریم باقری نیز مانند جواد نکونام که نیاز به دریافت مجوز برای حضور در باشگاه استقلال داشت، با مشکلاتی سیاسی مواجه شده است. دلیل این موضوع به فعالیت‌های اینستاگرامی باقری در اعتراضات نیمه دوم سال گذشته برمی‌گردد. کریم در پست‌های متعددی اعلام کرده بود در چنین شرایطی تمامی بازیکنان فوتبال باید کنار مردم باشند. به غیر از آن موارد، سایر پست‌های کریم باقری در آن برهه هم زیر ذره‌بین رفته و حالا ظاهرا برای ادامه حضورش در باشگاه پرسپولیس نیاز به گرفتن مجوز دارد
بررسی روند فعالیت جریان پایداری نشان داده است که همواره با پافشاری بر خواسته خود، جریان اصولگرایی را وادار به تن دادن به خواسته‌های خود کرده است. خواه سرلیست آن‌ها جلیلی باشد و خواه خود صادق محصولی یا آقاتهرانی، اما در نهایت نکته این است که پایداری با روش اصلح‌گزینی آماده می‌شود تا اصولگرایان را وادار به پذیرش خواسته‌های خود کند.
زمانی که هند جایگاه چین را به‌عنوان پرجمعیت‌ترین کشور جهان گرفت، ناظران از خود می‌پرسیدند: آیا دهلی‌نو می‌تواند از پکن عبور کند و به ابرقدرت جهانی بعدی تبدیل شود؟ در نگاه اول، آمار و ارقام به‌نظر اینگونه نشان می‌دهند. این سوال با سفر نارندرا مودی به واشنگتن معنادارتر شده است.
به نظر می‌رسد سیاست مرتبط با ایران که امارات در حال اتخاذ آن است، بخشی از یک «سیاست همسایگی» گسترده‌تر سرمایه‌گذاری در ثبات منطقه‌ای است. از نظر امارات متحده عربی، با اتصال ایران به منطقه و جهان، تلاش‌ها برای حفظ عرضه جهانی انرژی، امنیت غذایی و زنجیره‌های تأمین بین آسیای مرکزی، اروپا و آفریقا تقویت خواهد شد. به عبارت دیگر، امارات ایران را از دریچه دستور کار ارتباطی خود می‌بیند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سیاست همسایگی، تحقق رشد و توسعه در منطقه و آینده‌ای روشن برای نسل‌های آینده‌مان، جز از طریق برادری، دوستی و همکاری امکان‌پذیر نیست.
در جلسه امروز سران باشگاه اینتر و سیمونه اینزاگی صحبتی در مورد تمدید قرارداد انجام نشد.
سرمربی پرسپولیس اعتقاد داشت خیلی‌ها دنبال استفاده سیاسی از ورزش و خصوصاً فوتبال هستند و به همین دلیل خیلی از حرمت‌ها نگه داشته نمی‌شود.
باشگاه پرسپولیس امیدوار است فیفا در خصوص پرونده یورگن لوکادیا مسائل سیاسی را در نظر نگیرد تا آنها برنده این موضوع شوند.
باشگاه پرسپولیس امیدوار است فیفا در خصوص پرونده یورگن لوکادیا مسائل سیاسی را در نظر نگیرد تا آنها برنده این موضوع شوند.
این مهاجم هلندی هیچ پولی را به عنوان مازاد دریافتی به پرسپولیس بازپس نداده و همین مساله سو نیت اورا برجسته می‌کند. گفته می‌شود او با پشتوانه تصمیمات سیاسی کشورش علیه ایران، تهران را ترک کرده و نگران غرامت تعیین شده توسط فیفا هم نیست!
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
دو بازیکن خارجی پرسپولیس با درخواست کشور‌های خود برای خروج از ایران روبرو شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ