آتش سوزی گسترده در یک ساختمان ۳۶ طبقه در شمال امارات متحده عربی رخ داد. آتش سوزی بیشتر آسمان خراش را فرا گرفت، اما تعداد قربانیان هنوز مشخص نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آتش‌سوزی طبقه فوقانی یک واحد تجاری ۱۶ طبقه در چهار راه طالقانی کرج بدون تلفات جانی اطفا شد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کرج گفت: در این حادثه سه نفر از آتش‌نشان در حین عملیات اطفاء دچار مصدومیت شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک گاراژ و تعمیرگاه خودرو در شرق تهران خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در پشت بام یک ساختمان دوطبقه - که طبقه زیرین آن باشگاه بانوان بود - وسایلی مثل چوب، تخته و از این قبیل وسایل وجود داشت و این وسایل دچار حریق شده بود، خوشبختانه آتش‌نشانان سریعا حریق را اطفا کردند.
خودروی رییس هیئت فوتبال شهرستان ساوه در استان مرکزی به آتش کشیده شد.
بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، یک انبار نفتی در یکی از شهرهای روسیه دچار حریق شد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در پی آتش سوزی ساختمان پنج طبقه در شیراز سه نفر فوت و پنج نفر دچار مصدومیت شدید شدند. منبع: ایسنا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: خوشبختانه مسافران تخلیه شده بودند و هیچ مورد مصدومیت برای مسافران ایجاد نشده بود. آتش سریعا خاموش و اتوبوس توسط عوامل شرکت واحد به محل امنی منتقل شد.
ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم شدید یا فوتی نداشت، اما خسارات به جا مانده از آن زیادبود، گفت: متاسفانه بارها تاکید شده که جای واحدهایی صنفی با کاربری کپسول‌های گاز، اکسیژن و ... در بافت شهری نیست و باید به خارج از شهر منتقل شود.
اطفای حریق در ساختمان شماره ۱۵۳ واقع در خیابان بهار نرسیده به خیابان طالقانی که صبح امروز دچار حریق شده است، با حضور نیروهای آتش نشانی ادامه دارد.
«ربیع الله قربانی» گفت: یک معلول ذهنی در یکی از مراکز نگهداری معلولان زیرپوشش بهزیستی در حرکتی اقدام به روشن کردن فندک در کنار تخت یک بیمار اعصاب و روان که به منظور جلوگیری از وارد کردن آسیب به خود به تخت بسته شده بوده، کرد که در این حادثه بیمار اعصاب و روان دچار آتش‌سوزی شده و فوت می‌کند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه مسقف در کمربندی دوم شهر ری خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.
مرادی‌پور با بیان اینکه امدادگران پس از پایان امدادرسانی به حادثه دیدگان به ماموریت خود خاتمه دادند، درباره چرایی وقوع این حادثه نیز گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان مربوطه بررسی و اعلام خواهد شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت یک نفر در جریان حادثه آتش‌سوزی در خیابان خاوران خبر داد.
آتش‌سوزی یک خانه سالمندان غیرقانونی در روسیه ۲۰ کشته برجای گذاشت؛ علت حادثه دیگ گرمایش اعلام شده است.
تصاویری از آتش‌سوزی در مرکز خرید لونت استانبول را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک کشتی توریستی در سواحل بالی اندونزی آتش گرفت ؛ مسافران این کشتی در حال تخلیه هستند.
آتش نشانان در ساعات اولیه بامداد دوشنبه آتش سوزی بزرگی را در یک ساختمان بلند در مرکز شهر دبی مهار کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام کرد: در طبقه هفتم این ساختمان در یک واحد حدوداً ۹۰ متری آتش‌سوزی رخ داده بود که ظاهراً با توجه به شکستن شیشه‌ها انفجار کوچکی نیز رخ داده بوده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ یک نفر در اثر آتش‌سوزی یک ساختمان در محدوده اشرفی اصفهانی خبر داد و گفت: ۱۵ نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.
آتش سوزی در یک برج مسکونی در منطقه کادیکوی استانبول رخ داد که بلافاصله عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان انجام شد.
رسانه‌های چینی با انتشار فیلمی از وقوع حریق گسترده‌ای در یک آسمان‌خراش واقع در شهر چانگشا مرکز استان هونان خبر دادند.
ستاد امدادرسانی شهری عراق بیان کرد: در پی آتش‌سوزی هتلی در کربلای معلی تیم‌های امدادرسانی توانستند ۴۲ نفر را نجات دهند، اما دو زن که یکی عراقی و دیگری ایرانی است، جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: بنا بر اعلام فرمانده عملیات آتش‌سوزی در داخل مجموعه بیمارستان نبوده و قسمتی از بخش شارژ کپسول‌ها دچار آتش‌سوزی شده که با حضور آتش‌نشانان نسبت به مهار آتش اقدام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ