آخرین آمار کرونا در ایران/ عاشق زخمی!/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ سرقت ۳ میلیاردی مسئول پمپ بنزین/ سارقان، موبایل‌های ۱۰ میلیونی را به ۴۰۰ هزارتومان می‌فروختند/ دستگیری دانش‌آموز مسلح کرمانی/ یک زن و ۴ کودک هدف شلیک‌های مرد خشمگین/ رقص مرگ با آهنگ شیطانی/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ آتش‌سوزی انبار عطر و ادکلن در بازار تهران
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
درخواست مهاجم پرسپولیس برای انتقال به تراکتور
متهم اعترافات قبلی‌اش را پس گرفت اما دادگاه با استناد به شواهد موجود در پرونده و درخواست اولیای دم او را به قصاص محکوم کرد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از رد شدن درخواست اعاده دادرسی درباره حکم قصاص محمد قبادلو خبرداد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور توضیحاتی پیرامون پرونده محمد قبادلو از محکومان ناآرامی‌های سال گذشته ارائه داد و گفت: درخواست اعاده دادرسی درباره حکم قصاص محمد قبادلو رد شد.
مرد پاکستانی که همکار ایرانی خود را به قتل رسانده است با درخواست اولیای دم مقتول به قصاص محکوم شد.
درخواست قصاص برای داماد قاتل
درخواست قصاص برای داماد قاتل
مرد نابینا برای شاکی قصاص خواسته بود، اما به دلیل غیرقابل اجرا بودن این حکم، متهم فراری به دیه و زندان محکوم شد.
متهم که مردی جوان است مدعی است وقتی مقتول به او فحش ناموسی داد کنترل خودش را از دست داد و دست به قتل زد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مجازات اعدام برای عامل تعرض به پسر نوجوان/ آدم ربا‌ها مامور قلابی بودند!/ پیامک‌هایی که راز سرقت را فاش کرد/ ۱۱دانش آموزکرمانی در ۲ تصادف سرویس مدرسه مجروح شدند/ درخواست مادر شوهر برای قصاص عروس رد شد/ وحشت آفرینی گروگان گیر مسلح در توهم شیشه!/ سرقت برای پس دان پول نزول
درخواست مادر شوهر برای قصاص عروس رد شد
در ابتدای جلسه دادگاه پدر و مادر قربانی درخواست قصاص را مطرح کردند. سپس ساسان در حالی که سرش را پایین انداخته بود و اشک می‌ریخت ابراز پشیمانی کرد و گفت: باور کنید من قصد کشتن جلال را نداشتم. اصلاً او را نمی‌شناختم و خصومتی با او نداشتم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرد خلافکار قاتل همسرش بود/ ماجرای دزد ناجوانمرد/ کشف پیکر حلق‌آویزدانشجوی ارشد روی پشت‌بام/ مرگ دلخراش خانواده شیرازی/ قتل پیرزن برای ۱۱۰ گرم طلا/ دختر دم بخت در دام خواستگار اخاذ/ آخرین دفاع مقصران مرگ ۳ بیمار کرونایی در بیمارستان/ رقص تیغ قصاص در مرداب ارتباط خیابانی!/ درخواست ۲ خواهر برای قصاص برادر
درخواست ۲ خواهر برای قصاص برادر
مادر مقتول به هیچ عنوان حاضر به گذشت نشد و حکم قصاص به درخواست اولیای دم، صبح چهارشنبه ۲ شهریور اجرا شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق از همسری که با کارش ازدواج کرده بود/ وحشت در پشت بام!/ انفجار پاور بانک خانه را به آتش کشید/ کلاهبرداران اعزام به سفر زیارتی به چنگ پلیس افتادند/ ردپای زن آشنا در قتل مهندس میانسال/ ماجرای باند مخوف زورگیری از گردشگران/ بخشیدن مهریه برای نجات برادر از قصاص/ تصادف اتوبوس زائران کربلا در آزادراه تهران ساوه
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شورا‌های حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ تن رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ تن گذشت کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شوراهای حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ نفر رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ نفر گذشت کردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به خاطر سفر‌های همسر/ خانواده عروس را فریب دادیم، چون پسرم معتاد بود!/ نجات ۴ صیاد لنج غرق شده/ پلیس اخاذی از صاحب نیسان را ناکام گذاشت/ قتل دختر جوان مقابل چشمان پدر بیمار/ قصاص و شلاق، مجازات قاتل همسر دوم/ بیدارخوابی در زیرزمین برای قتل نامادری!/ راننده تاکسی اینترنتی سارق طلافروشی را لو داد
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۶۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۷۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
شرکت سپرده گذاری زیرساخت های لازم برای تعیین تکلیف سودهای سنواتی سهامداران را آماده کرده به زودی امکان پرداخت آن به سهامداران مربوطه میسر خواهد شد بنابراین از تمامی سهامدارانی که تاکنون اقدام به سجامی شدن نکردند درخواست می‌شود هرچه سریعتر در سجام ثبت‌نام و مراحل تکمیل احراز هویت خود را انجام دهند.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ