سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه مسقف در کمربندی دوم شهر ری خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از پایان ماموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود از حریق گسترده در یکی از واحد‌های تولیدی این شهرستان خبر داد.
رسانه‌های ترکیه از وقوع آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی شهر بورسا خبر می‌دهند.
منابع محلی از آتش سوزی گسترده در مناطق جنگلی استان حماه در غرب سوریه خبر می‌دهند.
آتش سوزی گسترده در یک ساختمان ۳۶ طبقه در شمال امارات متحده عربی رخ داد. آتش سوزی بیشتر آسمان خراش را فرا گرفت، اما تعداد قربانیان هنوز مشخص نیستند.
ابراهیم قنبری، اظهار داشت: امروز همزمان با اعلام آتش‌سوزی پست برق در پنج کیلومتری شهرستان آبادان، تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی اهواز به محل حادثه اعزام شدند.
در پی آتش‌سوزی گسترده یک کشتی گردشگری در دریای سرخ، عملیات نجات ۲۴ مسافر این کشتی با موفقیت انجام شد و امدادگران در جستجوی ۳ گردشگر مفقودشده این حادثه هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و جزئیات اطلاع رسانی خواهد شد.
در نتیجه آتش‌سوزی یک ساختمان دولتی در قاهره، ۲۳ نفر مصدوم شدند و یک نفر هم برای نجات جانش از طبقه پنجم به پایین پرید.
جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز حادثه آتش‌سوزی یک انبار در میدان رازی به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت آتش سوزی ماموران پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
اصفهان- مدیرعامل شرکت تولید نیروی اصفهان علت وقوع آتش‌سوزی نیروگاه اصفهان را بروز مشکل فنی برشمرد و گفت: روند ترمیم کوتاه مدت برج خنک‌کن نیروگاه از امروز آغاز شد.
ملکی با بیان اینکه شعله‌های آتش به قسمت حیاط این کارخانه سرایت کرد، افزود: آتش‌نشانان مشغول مهار این آتش‌سوزی گسترده هستند و به نظر می‌رسد عملیات مهار آتش ساعت‌ها طول بکشد.
مشهد ـ معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب در انبار یک کارخانه تولید لوازم فلزی در جاده قدیم قوچان در حال انجام است.
آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان ۱۰ طبقه قدیمی در خیابان بهار اتفاق افتاده است و عملیات آتش نشانان در این محل همچنان ادامه دارد.
آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان ۱۰ طبقه قدیمی در خیابان بهار اتفاق افتاده است و عملیات آتش نشانان در این محل همچنان ادامه دارد.
آتش‌سوزی گسترده‌ای که از روز گذشته (دوشنبه) در بندر اسکندرون در جنوب شرقی ترکیه آغاز شده، همچنان ادامه دارد.هنوز علت اصلی این حادثه مشخص نیست.
در پی خروج یک قطار باری از ریل در نزدیکی روستایی در ایالت اوهایو و وقوع آتش‌سوزی گسترده، مقامات برای ساکنان این ناحیه دستور تخلیه صادر کردند.
قوچان ـ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آتش‌سوزی قوچان گفت: آتش سوزی گسترده مغازه‌ها در این شهرستان پس از ۵ ساعت تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
تصاویری از آتش‌سوزی در مرکز خرید لونت استانبول را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از آتش‌سوزی گسترده در شرکت تولید روغن موتور مبارکه که تلفات جانی نداشته و مهار شده است را مشاهده می‌نمایید.
آتش نشانان در ساعات اولیه بامداد دوشنبه آتش سوزی بزرگی را در یک ساختمان بلند در مرکز شهر دبی مهار کردند.
آتش سوزی گسترده ای در مرکز خرید سنتاوروس در شهر اسلام آباد واقع در پاکستان رسانه ای شده است.
رسانه های چین از وقوع آتش‌سوزی گسترده در آسمان‌خراشی در مرکز استان «هونان» در این کشور خبر می دهند.
رسانه‌های چینی با انتشار فیلمی از وقوع حریق گسترده‌ای در یک آسمان‌خراش واقع در شهر چانگشا مرکز استان هونان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ