پنجمین نشست شورای حکام مرکز مطالعات پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس درآسیای غربی و مرکزی، این هفته در تهران برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات بوکس قهرمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران انتخابی تیم ملی به میزبانی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (علیه‌السلام) و هیأت بوکس خراسان جنوبی در حال برگزاری است.
مرکز مانیتورینگ همراه اول، میزبان دانش‌آموزان مدال‌آور المپیاد مدیریت و اقتصاد بود.
رئیس هلال احمر گفت:برپایی مراکز نوآوری در کارخانه‌های تولید دارو، تجهیزات پزشکی، نساجی هلال و سازمان امداد و نجات قابل اجرا بوده و این مراکز بستری برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.
اصفهان- رئیس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از میزبانی اصفهان برای برگزاری بزرگترین رویداد فناوری جهان اسلام معروف به جایزه مصطفی (ص) خبرداد.
رییس مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته امور داخلی و بودجه مجمع مجالس آسیایی که میزبانی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد، چالش امروز غرب را بازگشت آسیا به مرکز قدرت اقتـصادی و سیاسـی جهان دانست و گفت: نشست مجمع پارلمان‌های آسیایی تاثیر به سزایی در آسـیب‌شناسـی و شناسـایی نقاط قوت و ضعف و ارتقـاء جایگـاه جهـانی آسیا دارد.
اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال امید پیش از اعزام به تورنمنت کافا به میزبانی مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.
دومین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس در سال جاری با حضور دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، ناظر پولی بانک مرکزی، مدیران بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و مدیر شعب استان فارس بانک ایران زمین به میزبانی این بانک برگزار شد.
وبینار هوش مصنوعی و ملاحظات اخلاقی آن در نظام سلامت به میزبانی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
«پرابال ساکسنا»، محقق سیاره‌شناس مرکز پرواز‌های فضایی گودارد ناسا، در گفتگو با Space.com می‌گوید: «با توجه به تحقیقات اخیر پیرامون محیط‌هایی که حیات میکروبی می‌توانند در آن‌ها دوام بیاورند، یکی از جذاب‌ترین چیز‌هایی که تیم ما کشف کرده، این است که شاید نقاطی زیست‌پذیر برای این شکل از حیات در برخی نواحی بدون هوا و نسبتاً محافظت‌شده این کره وجود داشته باشد.»
به میزبانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اجلاس اتحادیه پایاپای آسیا (ACU) در تهران آغاز به کار کرد.
ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک ملت و با حضور مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت، مهدی محمدی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصطفی قمری وفا مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر و مدیران روابط عمومی بانک ها، شرکت های بیمه و سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
مهدی تاج و حبیب کاشانی از دقایقی پیش برای تعیین و تکلیف تیم امید جلسه‌ای برگزار کردند.
یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۳۸ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش پذیرش شدند.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تا پایان روز چهارم فروردین ماه،۵۵ درصد گنجایش اقامتی آماده‌سازی شده برای میزبانی در این استان تکمیل شده است.
معاون مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری تحت پوشش یونسکو از برگزاری سیزدهمین اجلاس شورای حکام این مرکز در روز چهارم اسفندماه سال جاری در تهران خبر داد.
دبیر ستاد سفر کشور گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و حجم قابل توجه سفرها به ویژه در نیمه جنوبی کشور، ستادهای اجرایی خدمات سفر ۳۱ استان با هدف تامین مراکز اقامتی و پذیرایی آماده‌باش هستند.
​ششمین نشست شورای اطلاع‌رسانی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک صادرات ایران و حضور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران و رؤسای روابط‌عمومی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با تاکید بر هم‌افزایی، مسأله‌شناسی و مخاطب‌شناسی برای انعکاس مطلوب اقدامات و دستاوردها در مشهد مقدس برگزار شد.
بر اساس تصویب شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، بیست و هفتمین دوره این رویداد مهم با همکاری شهرداری تهران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برگزار می‌شود.
یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مراکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
این ورزشگاه که با نام استادیوم ملی نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه چند منظوره و به عنوان بخشی از مجموعه شهر ورزشی دوحه است که شامل آکادمی اسپایر، مرکز آبی حمد و برج اسپایر نیز می‌شود.
بانک مرکزی قطر به مناسبت میزبانی این کشور از جام جهانی ۲۰۲۲ اسکناسی یادبود را به چاپ رساند
بانک مرکزی قطر به مناسبت میزبانی این کشور از جام جهانی ۲۰۲۲ اسکناسی یادبود را به چاپ رساند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام با بیان اینکه با توجه به تهمیدات انجام شده با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی زائرانی که هم‌اکنون در مرز مهران استقرار دارند، برای اسکان و اقامت آنان هیچ‌گونه جای نگرانی وجود ندارد، اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان فردا تا ظهر هم میزبان این عزیزان هستیم، اما لازم است که این عزیزان به استان‌ها و شهرستان‌های خود برگردند و با همه ظرفیت‌ها در راستای برگشت زوار در خدمت زوار هستیم.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: پنجم شهریور ماه سال جاری به ابتکار و میزبانی جمعیت هلال احمر کشورمان در تهران برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ