اصفهان- رئیس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از میزبانی اصفهان برای برگزاری بزرگترین رویداد فناوری جهان اسلام معروف به جایزه مصطفی (ص) خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پشه خاکی‌های "فلبوتوموس پاپاتاسی" به صورت زنده از نقاط مختلف استان اصفهان که مهم‌ترین کانون لیشمانیوز جلدی روستایی (سالک) در ایران است، صید شدند. باکتری‌های روده پشه خاکی‌ها که در حین گزش ممکن است وارد پوست میزبان شوند از طریق ترشح اجباری بزاق استحصال و هویت آن‌ها مشخص شده است.
حدود ۲ دهه دیگر، بزرگ‌ترین رویداد هندبالی آسیا در اصفهان برگزار خواهد شد که سپاهانِ میزبان به‌عنوان قهرمان لیگ باشگاه‌های ایران در آن حاضر خواهد بود.
بر اساس استانداردهای جدید AFC‌ فقط 5 ورزشگاه ایران می‌توانند میزبان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشند.
معرفی ورزشگاه فولادشهر اصفهان به عنوان ورزشگاه میزبان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم یکی از موارد ایراد در کسب مجوز حرفه‌ای است.
تماشاگران فولاد در ورزشگاه فولادشهر جو غالب سکوها را به دست گرفتند.
سپاهان اصفهان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته میزبان ملوان است‌‌.
زردپوشان اصفهانی در مهمترین دیدار تا پایان فصل و قهرمانی، در نقش جهان اصفهان میزبان مسی‌ها هستند.
دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان نخستین دوره رویداد ملی حمل‌ونقل هوشمند دانش‌بنیان با معرفی توانمندی‌های فناورانه در روزهای ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این استان در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۳۴۰ هزار نفر در ستادهای اسکان بود و رتبه دوم اسکان فرهنگیان کشور را کسب کرد.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان تا این لحظه میزبان بیش از ۲۰۶ هزار نفر از میهمانان نوروزی در اصفهان بوده است.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فضاهای اسکان آموزش و پرورش در روز اول فروردین ۱۴۰۲، میزبان ۳۲ هزار مسافر از نقاط مختلف کشور بودند.
اصفهان- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: مدارس و فضاهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش میزبان نیمی از مسافران نوروزی استان تا ۲۹ اسفند بوده است.
باشگاه سپاهان درخواست داده است که میزبان دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر روسیه باشد.
تیم فوتبال سپاهان در مهمترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان بود که این دیداربا نتیجه ۴ بر یک به سود شاگردان مورایس به پایان رسید.
اصفهان - باشگاه فولاد مبارکه سپاهان میزبان مسابقات کشتی‌ فرنگی جام باشگاه‌های جهان شد.‌
راه‌یاب ملل مریوان در دوازدهمین هفته لیگ برتر مردان در مسابقه‌ای که خارج از خانه میزبان آن بود، سه بر یک مغلوب گیتی‌پسند اصفهان شد.
اندیمشک از میزبانی هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد و اهواز به عنوان میزبان دیدار سازین سعید اندیمشک و فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شد.
اندیمشک از میزبانی هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد و اهواز به عنوان میزبان دیدار سازین سعید اندیمشک و فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شد.
اصفهان- مدیر اداره روابط‌ بین‌الملل سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از برگزاری هشتمین اجلاس کارشناسان معدنی کشورهای عضو اکو در اصفهان خبرداد.‌
با اعلام ژوزه مورایس، تیم فوتبال سپاهان در حین برگزاری جام جهانی در اصفهان میزبان تیم مطرح زنیت سنت پترزبورگ خواهد بود.
نساجی در هفته هشتم از رقابت های لیگ برتر میزبان ذوب آهن اصفهان است.
نصف جهان در حالی میزبان بازی دو تیم قدیمی اصفهان است که قطعا هواداران آنها عطش زیادی برای تماشای از نزدیک این رقابت دارند.
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی میزبان ذوب آهن اصفهان است که حریفان دیرینه بر سر ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی و کسب اولین پیروزی مقابل چشم تماشاگران تلاش می کنند.
به دنبال بارش‌های سیل‌آسای دیروز در بزرگراه مدرس، محدوده شمال به جنوب واقع در کنارگذر بزرگراه، شاهد پس‌زدگی آب از نهر طولی بدلیل گرفتگی در اتصال کانال خشایار و انسداد کانال منجر به رسیدن آب به سطح زمین بودیم که باعث تخریب آسفالت محدوده دریچه نهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ