​ششمین نشست شورای اطلاع‌رسانی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک صادرات ایران و حضور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران و رؤسای روابط‌عمومی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با تاکید بر هم‌افزایی، مسأله‌شناسی و مخاطب‌شناسی برای انعکاس مطلوب اقدامات و دستاوردها در مشهد مقدس برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره دیدار خود با دبیرکل اتحادیه کشورهای عرب گفت: ششمین نشست وزیران اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب به تعویق افتاد؛ موضع ما در قبال سوریه تغییری نکرده است.
یکصد و هشتاد و ششمین نشست عادی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دقایقی پیش در مقر این سازمان در وین آغاز به‌کار کرد.
نشست هماهنگی مدیران سرخابی‌ها برای مسابقه فینال سی و ششمین دوره جام حذفی کشور برگزار شد.
بازیکنان سه کارته پرسپولیس برای ششمین هفته متوالی از دریافت کارت زرد جان سالم به در بردند.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد که ملی‌پوشان ایران در پنج وزن نخست نمایش ناامیدکننده ای داشتند و فقط رحمان عموزاد فینالیست شد.
یوسف پس از ادای سوگند و وفاداری به پادشاه، به طور قانونی به عنوان ششمین وزیر اول (نخست وزیر) اسکاتلند و اولین نخست وزیر مسلمان سوگند یاد کرد و پس از هشت سال جایگزین نیکولا استورجن شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه، ۱۱ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸  و ۱۷ دقیقه و با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
همزمان با ششمین روز دهه فجر، جمعی از نخبگان بخش کشاورزی با سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و ناصر باقری‌مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان دیدار و گفت و گو کردند.
ششمین نشست شورای اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شد.
نشست تخصصی «نقشه راه توسعه مخابرات نسل پنجم باند میلیمتری»، در دومین روز ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز (MMWaTT)، با حضور سرپرست معاونت بخش شبکه ایرانسل برگزار شد.
نشست تخصصی «نقشه راه توسعه مخابرات نسل پنجم باند میلیمتری»، در دومین روز ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز با حضور سرپرست معاونت بخش شبکه ایرانسل برگزار شد.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
ششمین نشست عمومی هشتمین کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی به منظور بررسی سیاست‌گذاری‌های سال جدید میلادی برگزار شد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان در ششمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان صاحب دومین برد شد.
در حاشیه بیست و ششمین مجمع عمومی انوک محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در نشستی اختصاصی  با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
نشست هم اندیشی وزیر امور خارجه با مهمانان سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی برگزار شد.
رئیس‌جمهور پس از حضور در ششمین نشست سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» دقایقی پیش وارد تهران شد.
ششمین نشست سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا»، امروز پنجشنبه به ریاست قاسم ژومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان و با حضور سید ابراهیم رئیسی و ۱۰ تن دیگر از سران و روسای کشورهای عضو، دقایقی پیش آغاز به کار کرد. پیش از آغاز رسمی این اجلاس رئیس جمهور قزاقستان ابتدا به شکل جداگانه و بعد به صورت دسته‌جمعی با حضور روسا و سران حاضر در این نشست عکس یادگاری انداختند.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا»: قلدرهایی که نظام مالی جهان را به گروگان گرفته‌اند، نمی‌توانند شریک مطمئنی در شکل‌دهی نظم نوظهور باشند.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: جمهوری اسلامی سیاست خارجی خود را بر پایه مفاهیم عدالت، اخلاق، آزادی و استقلال که ضامن رفاه و عزت ملت‌هاست، بنا نهاده است.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: ملت ایران هم گزینه نظامی آمریکا را نامعتبر کرده و هم به اعتراف خودشان فشار حداکثری را به شکست کشانده است.
دستیار رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی با اشاره به محور دیدار اردوغان با پوتین در ششمین نشست سران سیکا در کشور قزاقستان، گفت: رئیس جمهور روسیه در این نشست با امیر قطر هم دیدار می‌کند.
رئیس جمهور به دعوت رئیس جمهور قزاقستان و به منظور شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) عازم شهر آستانه پایتخت این کشور شد.
رئیس جمهور بامداد پنجشنبه به دعوت رئیس جمهور قزاقستان و به منظور شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) عازم آستانه پایتخت این کشور خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ