مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام با بیان اینکه با توجه به تهمیدات انجام شده با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی زائرانی که هم‌اکنون در مرز مهران استقرار دارند، برای اسکان و اقامت آنان هیچ‌گونه جای نگرانی وجود ندارد، اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان فردا تا ظهر هم میزبان این عزیزان هستیم، اما لازم است که این عزیزان به استان‌ها و شهرستان‌های خود برگردند و با همه ظرفیت‌ها در راستای برگشت زوار در خدمت زوار هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشف کاشی‌های پنهان در کاخ گلستان،سفر وزیر میراث به پاکستان،اعلام اولویت‌های پژوهشگاه میراث فرهنگی و نشستی درباره اصالت نقش برجسته از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
رئیس جدید پژوهشگاه ۲۰ اولویت پژوهشگاه میراث فرهنگی را تشریح کرد و گفت: خوشبینانه ترین حالت ممکن این است که ۵۰ درصد از برنامه‌هایی که پیش بینی کرده ایم را اجرا کنیم.
رئیس جدید پژوهشگاه ۲۰ اولویت پژوهشگاه میراث فرهنگی را تشریح کرد و گفت: خوشبینانه ترین حالت ممکن این است که ۵۰ درصد از برنامه‌هایی که پیش بینی کرده ایم را اجرا کنیم.
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی از سه برابر شدن بودجه وزارت میراث فرهنگی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت:واگذاری ارگ راین و باغ موزه هرندی تا اعلام نظر کمیته نفایس منتفی شد.
لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درحالی اعلام وصول شد که مرکز پژوهشهای مجلس آن را بررسی کرده و ضمن برخی نقدها پیشنهادهایی را نیز اعلام کرده است.
سوال ملی نماینده مردم ارومیه از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص عدم توجه به توسعه و عمران زیرساخت‌های مناطق گردشگری اعلام وصول شد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، «میراث فرهنگی؛ هویت ملی، نشاط اجتماعی» را به عنوان پیام هفته میراث‌فرهنگی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را اعلام وصول کرد.
سوال یک نماینده از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره علت رکود پروژه‌های گردشگری اعلام وصول شد.
در ویدئو کنفرانس معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و مدیران این اداره کل بامعاونان اداره های کل میراث فرهنگی استانهای کشور؛اولویت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ورود بیش از ۹ میلیون و ۹۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به استان اصفهان خبر داد.
معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ایام نوروز برای نخستین بار، بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی را در ایستگاه‌های راه‌آهن اندازی می‌کند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران از برگزاری ۱۲ برنامه تهرانگردی برای معرفی بخشی از ظرفیت‌های گردشگری پایتخت در ایام نوروز خبر داد.
قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی گفت: ساعت‌کار موزه‌ها ومجموعه‌های تاریخی در نوروز ۱۴۰۲ و ماه‌مبارک‌رمضان تا ساعت ٢١ تعیین شده است.
معاون میراث‌ فرهنگی کشور خطاب به مدیران‌ کل و معاونان میراث‌ فرهنگی استان‌ها گفت: باید فهرست ۲۰ کار مهم و اولویت‌دار را که تا پایان سال ۱۴۰۳ قرار است به اتمام برسد اعلام کنند.
پژوهشگر گردشگری مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: سه سال پیش همزمان با تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه قرار بود شرح وظایف وزارت به مجلس ارائه شود اما با گذشت سه سال هنوز این اتفاق نیفتاده است.
معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زمان برگزاری آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری را اعلام کرد.
همایش «چشم‌انداز منطقه‌ای میراث راه ابریشم، هم‌زیستی فرهنگ‌ها» به همت پژوهشکده ابنیه و بافت‌های فرهنگی-تاریخی ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، در راستای فعالیت پایگاه پژوهشی راه ابریشم برگزارمی‌شود.
همزمان با هفته پژوهش، آخرین دستاوردهای علمی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در حوزه‌های باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، حفاظت و مرمت، ابنیه و بافت، زبان‌شناسی، گردشگری و هنرهای سنتی ارائه می‌شود.
با هدف توسعه ارتباطات فرهنگی ایران و کشورهای اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جمهوری اسلامی ایران و شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام منعقد شد.
روابط عمومی معاونت میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مجموعه تاریخی پاسارگاد و تخت جمشید روزهای ٥ تا ٧ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در ایام عید و تابستان امسال حدود سه میلیون نفر از همکاران ما به سفر رفته اند همچنین ۴۰ هزار تخت در واحدهای اقامتی به کار گرفته شد.
براساس بخشنامه اداره‌کل موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ساعت کار موزه‌های زیر نظر این وزارتخانه در۶ ماهه دوم سال تا ساعت ۱۷ اعلام شد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: سوداگران و بساز و بفروش‌ها معماری را از بین برده‌اند. معماری مسئله ملی است که باید اعلام خطر کنیم و هشدار دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ