این ورزشگاه که با نام استادیوم ملی نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه چند منظوره و به عنوان بخشی از مجموعه شهر ورزشی دوحه است که شامل آکادمی اسپایر، مرکز آبی حمد و برج اسپایر نیز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزشگاه تیم فوتبال وستهام انگلیس که روز یکشنبه میزبان تیم چلسی خواهد بود طی سه ماه اخیر پذیرای دوستداران بیسبال، دو و میدانی و کنسرت موسیقی بوده است.
محمد انصاری با حضور در ورزشگاه امام رضا مشهد در جشن محفل شروع به اذان گفتن کرد.
تیم ملی ایران و کنیا امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند و تماشاگران زن حامی تیم ملی ایران هم این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.
«قبل از اینکه استادیوم را ترک کنم، می‌خواستم از گربه‌ها عکس بگیرم. گربه آگاهانه به من نگاه کرد. بنا به دلایلی در آن لحظه فکر می‌کردم فدراسیون فوتبال روسیه در یک قدمی انتقال به AFC است. این ایده بدی نبود که استراحت کنید و همه چیز را دوباره ارزیابی کنید.»
جمعی از بانوان برای تماشای دیدار ایران و روسیه در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.
تیم ملی ایران و روسیه امروز از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.
ترمیم چمن ورزشگاه تختی 1 ساعت قبل از دیدار نود ارومیه - پیکان در چهارچوب رقابتهای جام حذفی ایران 1401/02
طالبان ۹ نفر را در ورزشگاه فوتبال شهر قندهار شلاق زدند.
هزاران نفر از مردم کره شمالی در تظاهرات گسترده‌ای که به عنوان نمایش اهداف سیاستی سال ۲۰۲۳ ازجمله افزایش قابلیت‌های هسته‌ای و بهبود زیرساخت‌های ملی توصیف شده است، شرکت کردند. کارگران، دانشجویان و اعضای حزب حاکم در ورزشگاه بزرگ پیونگ یانگ برای این رویداد گرد هم آمدند.
از دیوار‌ها و سکو‌های ترک‌خورده تا لوله‌های پوسیده ورزشگاه آزادی که این روز‌ها وضعیت خوبی ندارد.
ایکر کاسیاس جام قهرمانی بیست و دومین دوره رقابت‌های جام جهانی را به ورزشگاه لوسیل آورد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
ظهر جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
تا لحظاتی دیگر و در قالب آخرین دیدار دور اول گروهی جام جهانی برزیل به مصاف صربستان می‌رود. استقبال از این بازی بسیار زیاد بوده و در بین مردم قطر نیز برزیل طرفداران زیادی دارد
فیلمهای جالبی از حواشی اطراف ورزشگاه «الخلیفه» قبل از آغاز بازی تیم‌های ملی آلمان و ژاپن، از رقص زیبای عربی تا برگزیدن چهره جذاب ژاپنی را مشاهده کنید.
گزارش اختصاصی فرارو از وزرشگاه خلیفه قطر قبل از بازی ایران و انگلیس.
فیلمی اختصاصی از فرارو از حال و هوای اطراف ورزشگاه «الخلیفه» چند ساعت قبل از آغاز بازی ایران - انگلستان را در زیر مشاهده کنید
بازی ایران و انگلیس در ورزشگاه خلیفه قطر برگزار خواهد شد.
نورپردازی ورزشگاه الجنوب قطر در آستانه جام جهانی را در ادامه ببینید.
با فراهم شدن امکان حضور زنان در استادیوم ها، تعداد زیادی از زنان هوادار فوتبال از این حرکت استقبال کرده و راهی ورزشگاه‌هایی که قابلیت پذیرایی از آنان را دارند، شده اند
طراحی سانتیاگو برنابئوی جدید که عملیات عمرانی آن قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ به پایان برسد، قابلیت‌های دیگری را هم به این ورزشگاه اضافه خواهد کرد که افزایش گنجایش آن به ۱۰۰ هزار نفر تنها یکی از این موارد است.
شهرداری تهران به دلیل بدهی مجموعه ورزشی نوروز آباد مانع خروج افراد از این مجموعه شده است.
روز تاریخ ساز فرا رسید و بانوان هوادار فوتبال، مجوز قرار گرفتن در جایگاه تماشاچیان را به دست آوردند.
این استادیوم شگفت انگیز و بازسازی شده در فنلاند برنده چندین جایزه معماری شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ