رییس مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته امور داخلی و بودجه مجمع مجالس آسیایی که میزبانی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد، چالش امروز غرب را بازگشت آسیا به مرکز قدرت اقتـصادی و سیاسـی جهان دانست و گفت: نشست مجمع پارلمان‌های آسیایی تاثیر به سزایی در آسـیب‌شناسـی و شناسـایی نقاط قوت و ضعف و ارتقـاء جایگـاه جهـانی آسیا دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها آغاز شد.
نمایندگان پارلمان لبنان امروز (چهارشنبه) در دوازدهمین نشست خود برای تعیین رئیس جمهور این کشور دورهم گرد آمدند.
نشست وزیران خارجه کشورهای عربی در جده آغاز شد.
نشست وزیران خارجه کشورهای عربی در جده آغاز شد.
نشست ۳ روزه وزرای خارجه گروه- ۷ از امروز در شهر «کارویزاوا» ژاپن برگزار می‌شود.
نشست چهار جانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه درباره تحولات سوریه با سخنرانی سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مسکو آغاز شد.
علی اصغر خاجی، دستیار ویژه وزیر خارجه کشورمان در امور سیاسی ریاست هیات ایرانی در این نشست را برعهده دارد.
نشست روسای کاروان‌های ورزشی دانشجویان جهان با حضور هادی بشیریان سرپرست کاروان ورزشی ایران در چنگدو آغاز شد.
نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان دقایقی پیش آغاز شد.
نشست وزرای خارجه گروه - 20 صبح امروز پنج شنبه در «نیو دهلی» پایتخت هند با یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان زلزله ترکیه و سوریه آغاز شد.
رسانه‌های اسرائیل تصاویری از درگیری در نشست کمیته قانونگذاری کنست این رژیم منتشر کردند. تصاویری که رسانه‌های اسرائیلی منتشر کردند درگیری بین اعضای کمیته قانونگذاری کنست را نشان می‌دهد که در آن، نمایندگان مخالف علیه کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو فریاد می‌زدند: «ننگ». این درگیری در پی تلاش نمایندگان وابسته به کابینه ائتلافی نتانیاهو برای تغییر در قوانین قضایی اسرائیل آغاز شد. تغییراتی که کابینه نتانیاهو قصد دارد در قوانین قضایی ایجاد کند، به کنست اجازه می‌دهد با رای اکثریت نمایندگان، احکام قضایی دادگاه عالی اسرائیل را باطل کند. مخالفان می‌گویند این تغییرات، فساد را بیشتر می‌کند.
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: وقتی رئیس جدیدی برای کمیته المپیک یک کشور انتخاب می‌شود یک تا ٥ ماه فرصت می‌دهند تا بازدیدی از ساختار IOC داشته باشد.
بیست‌وششمین نشست سالانه وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان اکو امروز در شهر تاشکند، پایتخت ازبکستان برگزار می‌شود.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: اگر اکنون در هفته‌های ابتدایی آغاز موج باشیم احتمالا تا اواسط اسفند ماه موج به اتمام برسد، ولی با این محاسبات احتمالا اوج یا پیک بیماری در بهمن ماه خواهد بود. البته همانطور که ذکر کردم این صحبت یک پیش‌بینی ۱۰۰ درصدی نیست؛ چرا که کرونا می‌تواند با غافلگیری هم پیش برود.
کمیته ملی پارالمپیک برگزاری نشست‌های تخصصی با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۰ هانگژو را آغاز کرده و پیگیری آن را در برنامه دارد.
نخستین دور از نشست های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور سرپرست کاروان اعزامی و مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید نشست‌های تامین زمین استان‌ها برای نهضت ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.
نشست خبری وزیر امور خارجه پیرامون تحولات در حوزه سیاست خارجی آغاز شد.
نشست چارچوب آستانه برای تمرکز بر چشم انداز بازسازی سوریه پس از جنگ و دورنمای جلسات کمیته قانون اساسی سوریه کار خود را روز سه شنبه آغاز می کند.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آغاز نشست بررسی توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان به ریاست یائیر لاپید خبر داد.
منابع عراقی دقایقی پیش از آغاز نشست پارلمان عراق با حضور ۱۹۸ نماینده خبر دادند.
بیست و دومین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای صبح امروز جمعه در سمرقند ازبکستان آغاز به کار کرد.
نخستین نشست اعضای جدید هیات رییسه و اجرایی جدید کمیته ملی المپیک فردا برگزار می شود.
دبیرکل کمیته ملی المپیک که ریاست ستاد برگزاری انتخابات این کمیته را بر عهده داشت در حالی از این مسئولیت کناره‌گیری کرده است که مشخص نیست چه کسی باید جایگزین او برای پیگیری فعالیت‌ها شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ