رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: پنجم شهریور ماه سال جاری به ابتکار و میزبانی جمعیت هلال احمر کشورمان در تهران برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
خرید جدید پرسپولیس بلافاصله بعداز امضای قرارداد دو ساله با قرمزها، سر تمرین حاضر شد و آماده سازی خود برای ادامه فصل را استارت زد
اولین دبیرکل زن فیفا، فاطما زامورا در پایان سال جاری از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.
هفت تن از کارکنان کنگره و مقامات رسمی دولت آمریکا از برگزاری اولین جلسه محرمانه دولت جو بایدن برای تمامی سناتورها با محوریت ایران خبر دادند؛ جلسه‌‌‌ای که عصر روز گذشته به وقت واشنگتن برگزار شد و طی آن مقامات ارشد این کشور توضیحاتی در خصوص مساله ایران ارائه دادند.ب
اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی استان تهران به میزبانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در روزهای ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
بازدید مهمانان خارجی از نمایشگاه اولین کنگره زنان تاثیر گذار
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، روز جمعه با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران رؤسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
بازدید همسر نخست وزیر و همسر وزیر بهداشت ارمنستان از قسمت محصولات صنعتی و تولیدات دانش‌بنیان کشور نمایشگاه اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیر گذار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روایت نماینده شبکه تلویزیونی کویت از اولین کنگره و نمایشگاه زنان تاثیر گذار در ایران در گفتگو با مهر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اولین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار گفت: توانمندسازی و مدیریت در حوزه زنان و خانواده باید با برنامه‌ریزی صحیح صورت پذیرد.
اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، سه‌شنبه ۲۷ دی با حضور انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده رییس جمهور برگزار شد. در این کنگره از بانوان برگزیده در حوزه‌های مختلف تقدیر شد.
اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد.
با اعلام اعلام نتایج اولیه انتخابات کنگره، دو زن و یک مرد مسلمان فلسطینی تبار در ایالت های جورجیا، ایلینوی و میشیگان به مجلس نمایندگان آمریکا راه یافتند.
با پایان یافتن رای‌گیری در شماری از ایالت‌های شرقی و مرکزی آمریکا در شامگاه سه‌شنبه، شمارش آرا آغاز شده است و نتایج اولیه حاکی از پیشتازی جمهوری‌خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان است.‌
با پایان یافتن رای‌گیری در شماری از ایالت‌های شرقی و مرکزی آمریکا در شامگاه سه‌شنبه، شمارش آرا آغاز شده است و نتایج اولیه حاکی از پیشتازی جمهوری‌خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان است.‌
با پایان یافتن رای‌گیری در شماری از ایالت‌های شرقی و مرکزی آمریکا در شامگاه سه‌شنبه، شمارش آرا آغاز شده است و نتایج اولیه حاکی از پیشتازی جمهوری‌خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان است.‌
رسانه‌های آمریکا بامداد چهارشنبه از بسته شدن مراکز رای دیگری در انتخابات میاندوره ای کنگره خبر دادند.
کارشناسان آمریکایی بر این باورند که اعلام پیروز نهایی انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، شاید روزها و هفته‌ها به طول انجامیده و این نتیجه با شمارش اولیه آرا قطعی نخواهد بود.
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین حسینی از لزوم غربالگری پیش از مراسم اربعین خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین حسینی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: تجهیزات درنظرگرفته شده فردا فرستاده می شود.
رئیس سازمان هلال احمر در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین حسینی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: تجهیزات درنظرگرفته شده فردا فرستاده می شود.
اولین کنگره بین‌المللی سلامت در راهپیمایی اربعین پنجم شهریور ۱۴۰۱ به میزبانی جمعیت هلال احمر در تهران برگزار می‌شود.
مراسم تحلیف اولین رئیس‌جمهور چپ‌گرای کلمبیا با حضور مقامات بیش از ۶۰ کشور جهان، در محل کنگره و مقابل مجلس سنا و کاخ ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ