وبینار هوش مصنوعی و ملاحظات اخلاقی آن در نظام سلامت به میزبانی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست رئیس قوه قضاییه با مسئولان و کارکنان مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در سراسر کشور به صورت وبیناری برگزار شد و محسنی‌اژه‌ای به مسئولان مرکز حفاظت و اطلاعات توصیه کرد که نسبت به اثرگذاری هر چه بیشتر شیوه‌های ارشادات، تذکرات و انذارهای خود در جهت پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم در دستگاه قضایی، اهتمام جدی داشته باشند.
با حضور فرمانده کل ارتش، آیین افتتاح و بهره برداری از تعداد ۹۱۲ واحد منزل سازمانی همزمان در مشهد و به صورت وبیناری در پنج شهر دیگر از مناطق مختلف کشور برگزار شد.
نخستین دور مذاکرات ایران و عربستان درباره حج ۱۴۰۲ به صورت وبینار انجام شد و بر این اساس، مقامات حج دو کشور تا یک ماه آینده در عربستان با یکدیگر دیدار و تفاهم‌نامه حج را امضاء می‌کنند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در وبیناری با رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه، گفت: سطح روابط سیاسی و امنیتی ایران و روسیه راهبردی است، اما روابط اقتصادی عقب‌مانده است.
وبینار تخصصی «اثر تابش‌های فضایی بر روی عایق‌های حرارتی چند لایه» روز دوشنبه، تاریخ ۲ آبان سال‌جاری در پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد.
کسب و کار فعالان استارت اپی در حوزه علوم و فناوری های شناختی با برگزاری وبیناری رونق و توسعه می یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ