سعیدی گفت: برخی افراد کماکان نظرات خودشان را می‌دهند، اما آنچه که مهم است نظرات کلی نظام است و من امیدوارم چنین نحله‌های فکری تاثیری در رویکرد اصلی‌نظام در بحث فلسفه حجاب نداشته باشند و به اعتقاد من حتما باید یک تفکیکی بین حجاب و عفاف قائل باشیم چراکه این دو مقوله‌های متفاوتی هستند، زیرا بانوی ایرانی فارغ از بحث پوششی که دارد، حیا و عفتش زبانزد همه جهان است لذا فکر می‌کنم در این راستا حجاب معنی‌اش عفاف نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: ظرفیت سد دوستی به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع تأمین کننده آب شهرستان مشهد به نزدیک ۹ درصد رسیده است.
رئیس سازمان صداوسیما گفت: هر زمان رسانه ملی تصمیم به استفاده از چهره‌ها بگیرد، امکان فرصت و ظرفیت دیده شدن را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که هنجارها را رعایت می‌کنند.
سفیر ایران در گینه گفت: تلاش خواهیم کرد از مجموع توانایی های کشور در تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی مخصوصا دانش فنی و مهندسی و شرکت های دانش بنیان که توانایی بالایی است در آفریقا استفاده شود
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران خبرداد.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برنامه وزیر جهاد کشاورزی بر مدیریت جامع آبخیزداری تاکید شده و دولت سیزدهم می‌تواند بسترساز این مدیریت باشد.
پایتخت مرکبات، شهر قلعه‌ها، دریای خزر، جنگل‌های دو هزار و سه هزار و همجواری با رامسر، غذاهای متنوع گیلکی و آب و هوای مطبوع تنها بخشی از دلایل سفر به تنکابن در استان مازندران است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت:هم‌اکنون سالانه حدود ۴.۲ میلیون تن اتان تحویل مجتمع‌های پتروشیمی می‌دهیم که این عدد در آینده‌ای نزدیک به ۵ میلیون تن می‌رسد.
کرج- رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: ظرفیت بالایی برای توسعه بسکتبال در البرز وجود دارد و از قدیم تاکنون مربیان بزرگ و نامداری در بسکتبال استان حضور داشته‌اند.
۹۵ میلیون تن از حدود ۱۲۰ میلیون تن محصولات کشاورزی تولیدی کشور امکان فرآوری دارد.
یزد- مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به تکمیل ظرفیت برخی مدارس در نواحی یک و دو یزد و شهرستان‌های اردکان و میبد، عدالت بخشی و تقویت ۵۶ مدرسه حاشیه شهر را اولویت این سال تحصیلی برشمرد.
تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از شروع فینال جام حذفی روی سکوهای ورزشگاه آزادی با هم درگیری لفظی پیدا کردند و علیرضا بیرانوند و ریکاردو ساپینتو به شدت تشویق شدند.
مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی گفت: از ظرفیت ذخیره سازی ۱۰ میلیون بشکه ای نفت خام در پایانه جاسک خبر داد.
تخصیص پاداش به مشترکان زیر الگوی مصرف آب، مصرف بنزین خودروها ۲.۵ برابر استاندارد جهانی است، انتقال سالانه ۵۰ میلیارد لیتر نفت و فرآورده و... از مهمترین اخبارآب و انرژی در هفته جاری بودند.
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: ۶ هزار میلیارد دلار گردش تجارت جهانی بازار ماهیان زینتی است که این ظرفیت برای ارزآوری در کشور مغفول مانده است.
شاهمیرزایی گفت: هم اکنون ظرفیت نسب شده پتروشیمی کشور ۹۳ میلیون تن در سال است که با راه اندازی ۱۰۸ طرح بزرگ و کوچک جدید تا ۱۲ سال آینده این ظرفیت به دو برابر خواهد رسید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری گفت: کشاورزی و غذا یکی از حوزه‌های برجسته برای دانش‌بنیان کردن اقتصاد با همراهی و سرمایه‌گذاری مردم است.
باشگاه پرسپولیس خواستار افزایش ظرفیت بلیت فروشی ورزشگاه آزادی برای دیدار با گل‌گهر شده است.
اهواز - در حالی که هنوز موعد سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم اهواز نرسیده، ظرفیت مصلای اهواز در حال تکمیل شدن است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از راه‌اندازی طرح افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت واحد فرآورش نفت میدان رامشیر و رسیدن آن به رقم ۷۵ هزار بشکه در روز خبر داد.
نماینده مردم شهربابک در مجلس با اشاره به توسعه و ایجاد اشتغال پایدار برای مردم حوزه انتخابیه خود از شروع احداث تغلیظ 3 میدوک به صورت رسمی خبر داد و گفت: همچنین ظرفیت تولید کنسانتره مس شهربابک سه برابر خواهد شد.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام اولویت‌های جدید، از تکمیل شدن روند ثبت نام در کاروان‌های حج ۱۴۰۲ در روزهای آتی خبرداد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت شرکت برق حرارتی گفت: ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور با اتصال واحدهای جدید به بیش از ۷۴ هزار مگاوات رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ