دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از دادستان مؤمن و انقلابی کل کشور خواست تا هرچه سریع‌تر دستور آزادی متحصنان جلوی ساختمان قوه قضائیه را صادر کند. وی تأکید کرد: امروز برای همه این سوال است چرا کسی که کشف حجاب کرده آزادانه در جامعه می‌چرخد، اما یک مطالبه‌گری که خواسته اش بحق است، ولی روش مطالبه اش شاید جای بحث باشد براحتی بازداشت می‌شود؟!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع محلی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه عقبه جبر در اریحا و بازداشت شماری از جوانان فلسطینی خبر دادند.
منابع محلی سوری از هلی برن اشغالگران آمریکایی در حومه دیرالزور و ربودن شماری از شهروندان سوری خبر دادند.
نظامیان اشغال‌گر صهیونیستی با هجوم به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از مردم فلسطین را بازداشت کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.
با بازداشت وزیر خارجه سابق پاکستان و شماری از اعضای ارشد حزب تحت ریاست عمران خان، خبرگزاری‌ها از کشته شدن هشت نفر و زخمی شدن دست‌کم ۲۲۰ نفر در اعتراضات پاکستان خبر دادند.
به دنبال بازداشت «عمران خان» نخست‌وزیر سابق پاکستان به اتهام فساد مالی، شماری زیادی از هواداران او با حضور در خیابان‌ها، به برخی مراکز دولتی و نظامی در شهرهای مختلف این کشور حمله کردند.
منابع فلسطینی از بازداشت شماری از فلسطینیان در یورش نظامیان صهیونیست خبر دادند.
وزیر کشور فرانسه تظاهرات دیروز را «پنج‌شنبه سیاه» توصیف و اعلام کرد در این ناآرامی‌ها شماری از نیروهای امنیتی زخمی و صدها نفر از معترضان هم بازداشت شدند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز یورش های گسترده را به مناطق مختلف کرانه باختری انجام داده و شماری از فلسطینیان را نیز بازداشت کردند.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می‌شود، عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیای محترم دانش آموزان نیز تاکید می‌شود، توصیه‌های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می شود عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند ، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیاء محترم دانش آموزان نیز تاکید می شود توصیه های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
منابع عراقی از تداوم عملیات علیه بقایای داعشی و بازداشت شماری از تکفیری ها در بغداد، الانبار، کرکوک، سامراء و نینوا خبر دادند.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند در پی عملیات بزرگ و شهادت‌طلبانه در قلب قدس اشغالی، نیروهای اشغال‌گر بامداد امروز با یورش به کرانه باختری، شماری از جوانان این منطقه را بازداشت کردند.
شماری از بازیکنان فعلی و پیشین در پارتی شبانه دستگیر شدند.
به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲۳ نفر از واینر‌ها و افرادی که درفضای مجازی فعالیت‌های مجرمانه داشتند در اصفهان بازداشت شدند.
وزارت خارجه روسیه در واکنش به بازداشت شماری از شهروندان خود در اسلو، سفیر نروژ را احضار کرد.
نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن، باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
نیروهای پلیس فرانسه برای سرکوب معترضان از گاز اشک‌آور استفاده و شماری از آنها را بازداشت کردند.
شماری از اعضای فرقه یهودی لِو طاهور در جنوب مکزیک که به اتهام قاچاق مواد مخدر و جرایم جنسی دستگیر شده بودند از بازداشت فرار کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به کرانه باختری شماری از فلسطینیان را بدون توجیه اتهام بازداشت کردند.
نظامیان صهیونیست شماری از شهروندان فلسطینی از جمله دو رهبر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را در کرانه باختری بازداشت کردند.
در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) شماری از اعضای هسته‌ی مرکزی حزب جاسوس بهاییت را بازداشت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ