سرمربی و مربی استقلال نسبت به اعتراض بازیکن سپاهان در اعلام خطا واکنش نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری از ساختمان‌های ناایمن بدون مجوز و پروانه و با کمترین نظارت استاندارد ساخته شده اند. برخی از افراد سودجو بدون توجه به موانع قانونی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و در نتیجه تعداد ساختمان‌های بی کیفیت در سطح شهر کم نیست. در مرحله پس از ساخت، وقتی شهرداری برای تخریب ساختمان‌های ناایمنی که مجوز‌های لازم را ندارند، وارد عمل می‌شود، نه تنها قدرت کافی ندارد، بلکه از حمایت قانونی و قضایی برخوردار نیست. بسیاری از گروه‌هایی که ساخت و ساز بدون مجوز انجام می‌دهند نیز دست به مقابله با قانون می‌زنند و راه‌های دور زدن قانون را یاد گرفته اند.
نود و یکمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برگزار شد و اعضا به بحث درباره مواردی از محورهای اصلاحی سند ساختار بودجه کشور پرداختند.
مدیران پیشین باشگاه استقلال در بحث هزینه‌های جانبی ریکاردو ساپینتو، حسابی ولخرجی کرده‌اند!
رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ضمن بازدید از غرفه همراه اول در الکامپ 2023، در نشستی با مدیران اپراتور اول درباره پیاده سازی اولین اپراتور سلامت کشور به تبادل نظر پرداخت.
مهدی باقری گفت: ما در این قانون، حقی را باید تبیین کنیم. حق این است که عفاف و حجاب باید در جامعه باشد و باطل این است که این حق تضعیف شود. اینکه تکلیف چیست و چه نهاد‌هایی تکلیف دارند را قانون مشخص می‌کند. حالا اگر کسی این حق را تضعیف کرد و مجرم شناخته شد باید ببینیم در چه رده‌هایی است. آیا متخلف است یا مجرم؟ آیا به صورت شبکه‌ای و سازمان‌دهی شده این کار‌ها را می‌کند؟ میزان جرم‌انگاری‌های این‌ها با هم فرق می‌کند. الان سطح‌بندی جرم‌انگاری‌ها ضعیف است.
با اینکه کیلیان امباپه برای چهارمین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک انتخاب شد اما در فرانسه بحث درباره او بالا گرفته و خیلی‌ها امباپه را بهترین فوتبالیست تاریخ لیگ این کشور نمی‌دانند.
مدیرعامل گل‌گهر سیرجان یکبار دیگر تاکید کرد که این باشگاه آمادگی تجهیز ورزشگاه اختصاصی‌اش به سیستم VAR را دارد.
رومن وایدنفلر، گلر سابق دورتموند، تردید ندارد که اگر مانوئل نویر دیشب به جای یان زومر درون دروازه بایرن قرار داشت، مانع گل اول سیتی می‌شد.
دارو‌هایی که هورمون شادی را هدف قرار می‌دهند به طور گسترده برای درمان افسردگی استفاده می‌شود. با این وجود، برخی این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا این وضعیت ناشی از عدم تعادل شیمیایی در مغز است یا خیر.
انتقاداتی به رفتار ساپیتو می‌شد که من نمی‌خواهم به این بحث ورود کنم اما او و کادرفنی‌اش شرایط فوتبال ما را درک کردند و این موضوع به نتیجه گرفتن تیم کمک کرده است.
در حالی که نظری نماینده خلخال قصد بیان تذکری در خصوص مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در خلخال را داشت، کریمی قدوسی نماینده مشهد قصد ممانعت از بیان تذکر او را داشت که همین موضوع باعث شد برای دقایقی جو مجلس متشنج شود.
مدیرعامل نفت به صورت جدی تقاضا کمک از مسئولین استان را دارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نباید به دنبال بازیکنان خارجی پا به سن گذاشته باشد گفت: جذب این بازیکنان جز بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نتیجه دیگری ندارد.
عضو شورای فنی بوکس با حمایت از انتخاب حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: او در این بازه زمانی حساس فداکاری کرد تا حواشی کاهش یابد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید اخطاری به ساپینتو داده نشده و درباره موضوعات مختلف بحث خواهد شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران اظهار داشت: کار فرهنگی نیازمند نیروی انسانی متخصص است اما بحث استخدام نیروهای متخصص فرهنگی در مترو مطرح نیست.
بحث و جدل گری لینه‌کر و پیرس مورگان، دو مجری مشهور دنیای رسانه، همچنان ادامه دارد.
سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: در رده مردان صدم ثانیه‌ها ما را به مدال می‌رساند و اگر از قایق‌های بهتری استفاده شود رنگ مدال بهتر خواهد شد.
میتوما مهاجم ژاپن توپ را از بیرون به دهانه دروازه اسپانیا فرستاد و در حالی که به نظر می‌رسید توپ به خارج رفته باشد اما در نهایت این گل مورد تایید قرار گرفت.
«یک لحظه خنده‌دار برای ساپینتو؛ او بحث می‌کند، اخراج می‌شود و عقلش را از دست می‌دهد».
مربی گل گهر سیرجان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بحث پنالتی درست بود اما تنها چیزی که اتفاق افتاد ما چون مکرر اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما اتفاق افتاده بود این حساسیت در تیم و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مسئله این حساسیت و اتفاقات گذشته تیم ما را چه روی نیمکت و چه در زمین بازی اذیت می‌کرد و این تاثیر عصبی بزرگی داشت. به کرات این اتفاق در بازی با استقلال و بازی های گذشته افتاده بود و این نکته سیاه این بازی بود.
جالب است که ساپینتو قبل از بازی از امیر قلعه‌نویی خواسته بود کسی از اعضای نیمکت دو تیم وارد بحث و مجادله با یکدیگر نشوند!
برخلاف تصور عموم، ساپینتو در پایان نیمه اول، با جواد منافی مربی نساجی وارد درگیری شدید لفظی شده بود.
از زمانی که به تیم آمدم ، من به دنبال این بازیکن بودم و چون محبی بازیکن آزاد نبود، هم باشگاه می‌جنگید و هم من خیلی صبوری کردم روی این بحث.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ