دارو‌هایی که هورمون شادی را هدف قرار می‌دهند به طور گسترده برای درمان افسردگی استفاده می‌شود. با این وجود، برخی این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا این وضعیت ناشی از عدم تعادل شیمیایی در مغز است یا خیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باتوجه به همه شواهد بحث توافق پورتو، طارمی و میلان رو به اتمام است
هوش مصنوعی حالا فضای کسب‌وکارها، دولت‌ها و جوامع را متحول کرده و امسال جهشی بزرگی به سمت جلو داشته است. ظهور چت‌بات چت جی‌پی‌تی و رقابت بر سر آن در میان شرکت‌های بزرگ فناوری برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی مولد، به یک بحث عمومی در مورد بهترین نحوه مدیریت مخاطرات و چالش‌های این فناوری جدید منجر شده است.
نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در حالی پیرامون باشگاه‌های بزرگی چون منچستریونایتد، آرسنال و میلان مطرح شده است که این بازیکن واکنش باورنکردنی به این موضوع داشته است.
در کجای دنیا مؤسسات غیرمجاز را ساماندهی می‌کنند؟ همه جای دنیا غیرمجاز‌ها را تنبیه می‌کنند. شما تنبیه که نکردید هیچ بلکه تحت عنوان ساماندهی، جایزه‌ای غیرعادی در ابعاد بسیار بزرگ دادید که همین الان هم این رقم حیرت‌انگیز و تکان‌دهنده است. پس وقتی ما می‌گوییم دولت تعهدات حاکمیتی را انجام دهد یک بحث ما این است که دولت با توهم اینکه به قیمت‌های کلیدی شوک وارد می‌کنم و پولدار می‌شوم، خودش را به افلاس و در معرض ورشکسته شدن انداخته است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بحث سانروف بسیار مهم است و نباید کودکان به دلیل جثه نحیف خود از آن بیرون بیایند چراکه با کوچکترین ترمز ناگهانی به جلو پرتاب شده یا حتی ممکن است از جلوی خودرو به زمین افتاده و خود ماشین از روی آنها رد شود.
از خانه نقلی که در آمدید، گنبد بی‌نظیر آقا بزرگ جلوی چشمتان است. از کوچه باریک پشت مسجد به سمت در ورودی می‌روید که از همان ابتدای ورودتان، شکوه و هیبتش را به رخ می‌کشد. تمام در وروی مسجد میخکوب است و به تعداد آیات قرآن در آن میخ وجود دارد. وقتی محمدشاه در راه سفر به اصفهان وارد کاشان شد، با ملا محمد نراقی معروف به «آقا بزرگ» - مجتهد بزرگ شهر - دیدار و به حاکم شهر دستور ساخت مسجد و مدرسه‌ای را داد که محل درس و بحث آقا باشد.
محدود شدن ظرفیت بلیت فروشی دربی شماره 101 مشکلاتی را در این بحث به وجود آورد.
محدود شدن ظرفیت بلیت فروشی دربی شماره 101 مشکلاتی را در این بحث به وجود آورد.
صحنه بحث برانگیز دیدار آلومینیوم و استقلال مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در دیدار برابر هلند نشان داد که از ویژگی‌های یک کاپیتان واقعی و بزرگ برخوردار است.
در شرایطی که بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نهایی جام جهانی قطر، این روز‌ها فوتبال ایتالیا در رقابت‌های قاره سبز درخشان ظاهر شده است و در لیگ قهرمانان اروپا ۳ نماینده در بین ۸ تیم برتر دارد. اما در بحث مالی، تیم‌های حاضر در سری‌آ با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.
خطای پنالتی سیاوش یزدانی روی شهریار مغانلو، بحث برانگیزترین اتفاق این هفته لیگ برتر ایران است.
گفته می‌شود یحیی گل محمدی تنها در صورتی با جدایی برخی از بازیکنانش موافقت خواهد کرد که بحث معاوضه در میان باشد.
مدافع میانی پرسپولیس بعد از اینکه چند فصل بحث حضورش در این تیم وجود داشت، در نهایت با امضای قرارداد با سرخ‌ها پیراهن شماره هشت محبوب خود را نیز دریافت کرد اما این روزها از یک خلا بزرگ در زندگی‌ فوتبالی‌اش می‌گوید: غیبت هواداران پرسپولیس.
کاندیدای ریاست فدراسیون اسکواش از ضعف بزرگ این رشته در بحث قهرمانی و همگانی انتقاد کرد.
هر سال پاییز و زمستان یکی از مهم‌ترین مشکلات در تهران و بسیاری از شهرهای بزرگ، بحث آلودگی هوا است. یکی از راه‌ها برای کمتر کردن آلودگی هوا در خانه، استفاده از گیاهانی است که به پاکسازی هوای داخل خانه کمک می‌کنند.
بحث درباره انتخاب بهترین بازیکن تاریخ شاید با قهرمانی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در جام جهانی 2022 به پایان برسد.
بحث و جدل گری لینه‌کر و پیرس مورگان، دو مجری مشهور دنیای رسانه، همچنان ادامه دارد.
البته تصمیم میلی‌متری و بحث برانگیز کمک داور در بازی موازی ژاپن مقابل اسپانیا، همچنان جای تامل دارد اما ...
وقتی مصرفمان از حد بگذرد، دیگر بحث درباره صادرات معنی ندارد. از نظر زیرساخت هم ما اصلا قابل مقایسه با قطر نیستیم. به هرحال وقتی سرمایه گذاری وجود نداشته باشد، زیرساخت هم با مشکل مواجه خواهد شد؛ بنابراین ما اصلا امکان صادرات نداریم و صرفا به میزان بسیار پایینی به کشور‌هایی نظیر ترکیه و عراق صادر می‌کنیم
نمایندگان پارلمان لیختن‌اشتاین هنگامی‌که در حال بحث درباره الزام بیمه زلزله بودند با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر که در همان زمان به وقوع پیوست، غافلگیر شدند.
رییس کمیته داوران اعلام کرد که با یک شرکت بلژیکی در بحث VAR قرارداد امضا می‌شود و این تکنولوژی به زودی به ایران می‌آید.
رییس کمیته داوران اعلام کرد که با یک شرکت بلژیکی در بحث VAR قرارداد امضا می‌شود و این تکنولوژی به زودی به ایران می‌آید.
شایعه است دیگر، چیزی که شایعه باشد، صحت ندارد. سیدجلال کاپیتان و بزرگ تیم است. بحث جذب امید نورافکن و سجاد شهباززاده هم شایعه است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ