رومن وایدنفلر، گلر سابق دورتموند، تردید ندارد که اگر مانوئل نویر دیشب به جای یان زومر درون دروازه بایرن قرار داشت، مانع گل اول سیتی می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: بحث مربوط به برنج، گندم و دارو که از موضوعات معیشتی مردم است و موارد دیده شده در تبصره ۱۴ بودجه باید از اولویت‌های تخصیص منابع باشد.
رئیس مجلس گفت: بحث مربوط به برنج، گندم و دارو که از موضوعات معیشتی مردم است و موارد دیده شده در تبصره ۱۴ بودجه باید از اولویت‌های تخصیص منابع باشد.
به‌عقیده طیبه سیاوشی، نماینده سابق فراکسیون زنان مجلس، یکی از نقاط‌قوت پیش‌نویس برنامه هفتم توسعه، گزارش‌دهی مستمر در بحث عدالت جنسیتی بود، البته اگر در لایحه ارائه‌شده به مجلس حذف نمی‌شد. عدالت جنسیتی در برنامه ششم توسعه کشور، یک ماده جداگانه داشت.
در این روز‌ها که قرار است برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و بحث قرار بگیرد، مهم‌ترین اقدام باید آسیب شناسی برنامه‌های توسعه گذشته است تا بتوان آسیب‌های گذشته را در برنامه هفتم توسعه، برطرف کرد.
در این روزها که قرار است برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و بحث قرار بگیرد، مهم ترین اقدام بایستی آسیب شناسی برنامه های توسعه گذشته است تا بتوان آسیب های گذشته را در برنامه هفتم توسعه، برطرف کرد.
نماینده رژیم صهیونیستی با مطرح کردن اظهاراتی جنگ‌طلبانه علیه ایران، مدعی شد که «توافقی موقت» برای رسیدگی به موضوع برنامه هسته‌ای ایران مورد بحث است.
مدیر آکادمی باشگاه استقلال نسبت به شرایط موجود در بحث مدیریتی این باشگاه ناراحت است.
به خواب رفتن وزیر کشاورزی رومانی هنگام گفتگو در یک برنامه زنده تلویزیونی بحث برانگیز شده است.
مدیرعامل پرسپولیس درباره بحث دریافت وام این باشگاه و نحوه بازپرداخت آن توضیح داد.
باشگاه پرسپولیس بعد از برگزاری دیدار دربی، به دنبال حضور در بحث نقل و انتقلاتی در صورت صلاحدید کادرفنی خواهد بود.
روی کین و گریم سونس روی خط برنامه زنده بابت پنالتی جنجالی آرژانتین برابر عربستان جر و بحث کردند.
رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم می‌گوید اعتماد به رحمتی موجب شد در جایگاه مناسبی قرار بگیرند.
ابراهیم فیاض ـ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره اتفاق برنامه «سند چشم‌انداز» در شبکه چهار سیما، گفت: در ابتدا قرار بود درباره اقتصاد و جامعه و سرمایه اجتماعی و کمی هم درباره مباحث روز بحث کنیم، بحث علمی هم بود و نه ایدئولوژیک، که یک باره صحت بنده را قطع کردند. سپس یک نفر از بیرون آمد و در گوش من گفت میکروفن خراب است؛ بیایید بیرون!
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: در بحث زیارت باید برنامه ریزی برای زائر را در قالب برنامه های محتوایی شکل دهیم تا ارائه خدمات در مراکز تفریحی برای زائر همراه با معنویت باشد.
بحث، بررسی و تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله صادق آملی لاریجانی و با حضور رئیس قوه قضائیه و اعضای مجمع به پایان رسید.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی، به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون الزامات برنامه هفتم توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام، به بحث و بررسی درباره افزایش تولید انرژی های تجدیدپذیر و نوین در سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخته شد.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام پیشنهاد کمیته تخصصی این کمیسیون در خصوص اجرای سیاست‌های کلی اصل۴۴ و سهم نهادهای عمومی غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: آمریکا و سه کشور اروپایی برخلاف تفاهم‌ها درباره اتهامات سیاسی علیه برنامه هسته‌ای ایران، عمل کرده اند.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز که به ریاست آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضائیه، دبیر و اکثریت اعضای مجمع برگزار شد،بحث و بررسی سیاستهای کلی برنامه هفتم توسعه را ادامه داد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق‌العاده بحث و بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه را ادامه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ