اولین تفاوت این دو لایحه به تعریف‌شان از موضوع مورد بحث در لایحه‏ای است که دست به تدوین‌اش زده‌اند. در تمام متن لایحه قوه قضائیه، موضوع کشف حجاب مدنظر است، اما آنچه مورد نظر لایحه ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، ۹ مورد است که از عدم رعایت پوشش شرعی تا آلودگی صوتی، روبه‌رویی زن و مرد، رقص و سگ‌گردانی و... را در نظر دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین پورحمیدی با انگیزه بالایی آماده رویارویی با ستارگان الشارجه می‌شود.
رشت - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، گفت: شهدا قهرمانان فراموش نشدنی روزگار هستند.
کارشناس میراث فرهنگی گفت: باید آداب زیستن در سرزمین بی قرار را به یاد آورد. تاب آوری از جمله این آداب است. چرا ما تاب آوری را به صفر رسانده ایم؟
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ بود که نامه‌ای ازسوی ۱۰۰ نفر از اساتید و اندیشمندان اقتصاد ایران در حمایت از رئیسی منتشر شد. در این نامه آمده بود: «با توجه به کارنامه درخشان جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در مبارزه با فساد اقتصادی، ضمن اعلام حمایت از ایشان، خواستار پیگیری مطالبات بحق مردم از سوی ایشان برای رفع ظلم و نابرابری در معیشت آن‌ها هستیم.» موضعی که به مرور پس از دو سال با تغییراتی همراه شد.
علیرضا بیرانوند یکی از خبرسازترین چهره‌‌های نقل و انتقالات تابستانی بود.
مس کرمان بعد از سقوط تلخ در لیگ بیست و دوم، چالش جدید خود را برای بازگشت به سطح اول مسابقات آغاز کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال قطر و رئیس کمیته برگزاری جام ملت های آسیا 2023 می‌گوید لوگوی این دوره از مسابقات نمادی از فرهنگ قطر را به تصویر می‌کشد.
میلان در سالگرد یکی از مقتدرانه‌ترین بردهای خود با 2 گل مغلوب اینتر شد.
اصفهان-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: امسال فصول کاوشی در تپه اشرف را در فضای تعاملی و پژوهش آغاز و این بخش فراموش شده از هویت باستانی اصفهان را احیا خواهیم کرد.
هافبک مورد علاقه ساپینتو در این فصل به رکوردی قابل توجه در ترکیب استقلالی‌ها دست پیدا کرد.
اهواز - در سفر اول دولت فرهنگ و هنر از اولویت مناسبی برخوردار نبود و نه تنها مصوبه‌ای در این خصوص نداشت بلکه به فراموشی سپرده شد.
برخی مسئولان در کشور بدون توجه به نقش سرمایه اجتماعی، برای بهبود وضع معیشت مردم، سیاست‌های مبتنی بر کاربرد زور را در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی، تجویز می‌کنند که پی‌آمد آن، زوال سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی و ایجاد دو قطبی میان مردم با مردم یا مردم با دولت در کشور است.
فراموش نکنیم که فرهنگ پهلوانی یکی از داشته‌های منحصر به فرد ورزش ما در جهان است و صیانت از آن وظیفه تک تک ماست، ولی با راهی که در پیش گرفته شده، کم کم باید منتظر انقراض آن باشیم، زیرا رابطه تعریف شده‌ای بین مردم و پهلوان کشور وجود ندارد و جایگاه اجتماعی خاصی در جامعه برای پهلوان کشور در این روز‌ها متصور نیست.
رئیس جمهور روسیه هشدار داد که تلاش‌ها برای تغییر و بازخوانی نقش مسکو در پیروزی در جنگ جهانی دوم، راه را برای احیای «ایدئولوژی کشنده نازیسم» هموار می‌کند.
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: یکی از راه‌های مهم برای پیشگیری از آلزایمر، ورزش فکری و تمرین کردن است، اما برای فردی که علائم آلزایمر دارد توصیه به تمرین فکری نمی‌کنیم، چون فایده ندارد.
سفیر ایران در عراق قهرمانی این تیم در جام کشورهای عربی را تبریک گفت.
از قطر گرفته تا پارک دو پرنس، او همچنان به برانگیختن جمعیت و هیجانی کردن هواداران فوتبال و نوشتن تاریخ خود ادامه می‌دهد.
نباید فراموش کنیم که کار فرهنگی هم مهم است؛ آدم باید پولی را بدست آورد که لذتی هم داشته باشد؛ اینکه پول از خرید و فروش دلار بدست بیاید یا از تولید دارو که امتی از آن بهره مند می‌شوند و سود می‌برند. آقای وزیر منظورش این بود؛ سرمایه گذاری در صندوق‌هایی که در عرصه تولید دارو فعالیت می‌کنند.
سرمربی ذوب‌آهن امیدوار است تیمش در مقابل گل‌گهر شکست مقابل استقلال را جبران کند.
یورگن لوکادیا با پاس اشتباه خود در بازی با تراکتور زمینه‌ساز گل تیم حریف شد.
مدافع برزیلی استقلال از دیدار با پیکان تهران در لیگ برتر خاطره خوبی ندارد.
پیکان دومین برد دو برصفر خانگی خود را این بار مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آورد و اولین شکست را به این تیم تحمیل کرد.
علی اصغر مجرد برای رقابتهای قهرمانی جهان کاملا آماده است.
علی اصغر مجرد برای رقابتهای قهرمانی جهان کاملا آماده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ