دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد ترس از دست رفتن زندگی مشترک باعث شده تا در مورد جرمی که مرتکب شده دروغ بگوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرگ یکی از معدود موارد قطعی زندگی است؛ با این حال افرادی هستند که آن را تجربه کرده و بازگشته‌اند. در این مطلب روایت آنها از تجربه ای که از سر گذرانده‌اند می‌خوانیم.
سگ‌های ولگرد به دلیل افزایش جمعیت، تحت تنش هستند و با تغییر رفتار آنها، بطور فراگیر به مردم و کودکان حمله می‌کنند. سگ‌ها موجودات بشدت آموزش پذیری هستند و وقتی یکی از آن‌ها به مردم حمله کرد بقیه نیز این کار ادامه می‌دهند.
میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین : زائران ایرانی هیچ مشکلی به دلیل نداشتن گذرنامه ندارند. کسانی که گذرنامه ندارند یا اعتبار گذرنامه‌ آنها تمام شده است می‌توانند گذرنامه زیارتی دریافت کنند. شرط دریافت گذرنامه زیارتی ثبت نام در سامانه سماح است.
ویدئویی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان منتشر شده که در یک کافه مشغول نوشیدن چای بود و انبوهی از مردم برای گرفتن عکس کنار او آمدند. رونالدو مدام با همه کسانی که برای گرفتن عکس در کنارش می‌آمدند شوخی می‌کرد و گفت: ممکن است تعجب کنند که آیا من در همه موارد اینقدر مهربانم؟ رونالدو از خانم‌های فروشنده عطر پرسید که آیا عطر خودش (کریستیانو رونالدو) را دارند یا خیر و آن‌ها پاسخ دادند: نه؛ و به شوخی گفت که باید با عرضه‌کنندگان صحبت کند. رونالدو بعد از اینکه با همه عکس گرفت تصمیم به رفتن گرفت.
معاون قضایی قوه قضائیه گفت:باید بین افرادی که کشف حجاب می‌کنند با توجه به هدف آنها تفاوت قائل شویم و موضوع حجاب در جلسه سران سه قوه و شورای امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شده است
کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال که در حال حاضر در تیم النصر عربستان توپ می‌زند و دوست دخترش، جورجینا رودریگز از شهرت و محبوبیت غیرقابل تصوری برخوردارند. قطعا این سطح از حضور و زندگی در ملاء‌عام با ریسک‌هایی همراه است، درنتیجه جای تعجب نیست که خانواده رونالدو بادیگارد‌هایی داشته باشند. اما بادیگارد‌های رونالدو چه کسانی هستند؟ در این مطلب می‌خواهیم با محافظان دوقلوی کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز که از آن‌ها و خانواده‌شان محافظت می‌کنند و ماشین‌های لاکچری این دو را می‌رانند، بیشتر آشنا شویم.
دیوید پیرس از نشریه The Verge می‌گوید: "نتایج جستجوی عادی گوگل تقریباً بلافاصله بارگیری می‌شود. " در بالای آنها، یک مستطیل نارنجی رنگ چشمک می‌زند و می‌درخشد و عبارت "هوش مصنوعی مولد آزمایشی است" را نشان می‌دهد. چند ثانیه بعد، قسمت درخشنده با یک خلاصه تولید شده توسط هوش مصنوعی جایگزین می‌شود. چند پاراگراف با جزئیات طعم خوب خمیر ترش، ویژگی‌های پربیوتیک آن و موارد دیگر بر روی صفحه ظاهر می‌شوند.
تخمین جمعیت علویان کاری سخت است و در ترکیه تخمین زده می‌شود که تا ۲۵ درصد جمعیت این کشور پیرو شاخه علویه هستند.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی قطر می‌گوید لحظات بی‌نظیری را کنار کسانی که یک خانواده فوتبالی بودند سپری کرده و شخصیت امروزش را مدیون آنها است.
دیدار رهبر انقلاب با دختران در جشن تکلیف آنها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و کاربران فضای مجازی بازخورد گسترده‌ای به آن نشان دادند، اما لحظات کم سابقه این رویداد شیرین کام عده‌ای را تلخ کرد.
میزبانی ایران از یک اجلاس کاملا زنانه به مذاق رسانه های غربی و همسویان داخلی آنها خوش نیامده و در یکی دو روز گذشته ترکیب حاضر در این کنگره بین المللی را دستمایه تهاجم و تخریب این کنگره قرار دادند.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
«یوری ورونوف»، ۶۱ ساله، تاجر و رئیس یک شرکت شریک گروه گازپروم بود. جسد او در استخری در محل اقامتش در سن پترزبورگ با یک گلوله در سر، و یک اسلحه در پایین استخر پیدا شد.
رهبر انقلاب: با طرح مطالبه و مسائل مربوط به زن، امید است که بتوانید روی افکار عمومی غربی‌ها هم اثر بگذارید چون واقعاً آنها زنهایشان در رنجند
سخنگوی دولت گفت: حضور غرورآفرین مردم در بزرگداشت مقام و جایگاه والای شهید سلیمانی نشانه قدردانی از کسانی است که خالصانه برای مردم فعالیت می‌کنند.
مدتیشن برای کسانی که دچار این پنج مشکل مزمن هستند نه تنها مفید نیست بلکه می‌تواند به بدتر شدن وضع آنها منجر شود.
رئیسی با بیان اینکه امروز دشمنی‌های نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا علیه ملت ایران بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: خشم و عناد آمریکایی‌ها از پیشرفت‌های ملت ایران همواره در چهار دهه گذشته استمرار داشته و ناکام شده ولی آمریکایی‌ها از شکست‌های خود درس نمی‌گیرند.
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: داروهایی که به راحتی در دسترس بودند امروز ساده‌ترین آنها با مشقت به دست مردم می‌رسد، افرادی که در این موضوع ترک فعل کرده‌اند باید مورد پیگرد قرار بگیرند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: کسانی که در تشدید اغتشاش سهم داشته‌اند باید جبران کنند در غیر این صورت دست آنها نیز به خون‎‌هایی که ریخته شده آغشته شده است.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان به ویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان بویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
رهبر جریان صدر ضمن طلب آمرزش از خدا برای کسانی که سلاح به دست گرفتند، از آنها خواست استغفار کنند و بار دیگر این عمل را تکرار نکنند.
رئیس جمهور ضمن تشکر از وزیر صمت در ایجاد تغییرات مدیریتی در فولاد مبارکه در همان ابتدای شروع به کارش دستور داد که همه کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند و به تخلفات آن‌ها برابر ضوابط و مقررات در مراجع صالح رسیدگی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ